Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Gdynia: Wykonanie projektu na remont budynku koszarowgo nr 12 w Czarnym
Numer ogłoszenia: 162148 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Jana z Kolna 8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, fax (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu na remont budynku koszarowgo nr 12 w Czarnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu na remont budynku koszarowgo nr 12 w Czarnym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych I część zamówienia: inwentaryzacja budowlana, ekspertyza budowlano - konstrukcyjna, prace geotechniczne. II część zamówienia: program organizacyjno - użytkowy, PB i PW, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary i kosztorysy inwestorskie. Zamówienie poniżej równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 rozporzadzenia prezesa RM z dnia 19 maja 2006r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.23.23.10 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w części I niniejszej Specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat minimum 2 zamówienia o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty poparte referencjami. 5. Dysponują geodetą, który posiada poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wraz zaświadczeniem o przeszkoleniu. 6. Dysponują projektantami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. minimum 1 projektantem branży: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, którzy posiadają dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia do projektowania i należą do Okręgowej Izby Budowlanej lub Okręgowej Izby Architektów oraz opłacili składkę członkowską. 7. Dysponują projektantem SAWiN licencji pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia posiadającego kurs dotyczący projektowania systemów klasy SA-4 oraz poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne 8. Posiadają pion ochrony. 9. Dysponują pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych. 10. Posiadają kancelarię tajną zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18.10.2005r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz. U. Nr 208 poz. 1741) lub Zarządzeniu nr 25/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 17.11.2005r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za rejestrowanie, przechowywanie, obieg i udostępnienie materiałów niejawnych, stosowania środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji naiwnych. 11. Przedłożą szczegółową wycenę obejmującą wykonanie opracowań projektowych opracowaną na podstawie Środowiskowych Zasad Wycen Prac Projektowych 2006. Szczegółowa wycena musi zawierać wykaz wszystkich opracowań oraz ich koszt, należy ją wykonać z podziałem na poszczególne branże oraz na część projektową i kosztową. 15. Posiadają certyfikowany przez służby ochrony państwa system informatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli poufne Zamawiający oceniał będzie warunki metoda spełni/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument winien złożyć każdy Wykonawca oraz podwykonawcy, jeżeli Wykonawca przewiduje powierzyć część zamówienia podwykonawcom, a także każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, gdy ofertę składa konsorcjum firm), -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem, zwolnienie - odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (zaświadczenia składają wszystkie podmioty występujące w ofercie tj. Wykonawcy, podwykonawcy oraz podmioty tworzące konsorcja), -wykaz zamówień wraz z referencjami od uprzedniego zamawiających, u których Wykonawca realizował zadania wg załącznika nr 6 do niniejszej Specyfikacji, -uprawnienia dla geodety wraz z poświadczeniem bezpieczeństwa upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne i zaświadczeniem o przeszkoleniu, -wykaz projektantów którzy będą realizować przedmiot zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień i zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Budowlanej lub Okręgowej Izby Architektów, -uprawnienia dla projektanta zabezpieczenia technicznego II stopnia z dokumentami potwierdzającymi odbycie kursu dotyczącego projektowania systemów klasy SA-4, zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Budowlanej lub Okręgowej Izby Architektów oraz poświadczeniem bezpieczeństwa upoważniającymi do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzula poufne i zaświadczeniem o przeszkoleniu, -oświadczenie o posiadaniu pionu ochrony, -kserokopia poświadczeń bezpieczeństwa upoważnających do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wraz z zaświadczeniami o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych dla pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, -oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej, -szczegółowa wycena obejmująca wykonanie opracowań projektowych, opracowaną na podstawie Środowiskowych Zasad Wycen Prac Projektowych 2006, -certyfikat systemu informatycznego do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli poufne
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówien Publicznych RZI w Gdyni, tel. 626-60-14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy zarząd Infrastrujtury w Gdyni, ul. Jana z KOlna 8b, II piętro, pok. 203.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie projektu na remont budynku koszarowego nr 12 czrne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia: inwentaryzacja budowlana, ekspertyza budowlano - konstrukcyjna, prace geotechniczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1, 74.23.23.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie prjektu na remont budynku koszarowego nr 12 w czarnem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zamówienia: program organizacyjno - użytkowy, PB i PW, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary i kosztorysy inwestorskie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1, 74.23.23.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przedłużenie gwarancji platformy serwerowo - sieciowo - macierzowej na potrzeby MOPS w Gdyni
- Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej obszaru Natura 2000 Zatoka Pucka i Półwysep Helski PLH220032 obejmującego wody Zatoki Puckiej
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, KONTROLI I AKCESORIÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ANALIZATORÓW DO KOAGULOLOGII DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Usługa cateringowa - serwis lemoniad
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik ds. sprzedaży w branży odnawialnych źródeł energii z egzaminem ECDL"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego przy ul. Filipowskiej 20 w Suwałkach
- Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie.
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. budowa budynku badawczo-dydaktycznego E9 Modelarni Politechniki Wrocławskiej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.