eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawademontaż wyeksploatowanego i montaż nowego oświetlenia Al. Ujazdowskich na odc. od. Pl. Trzech Krzyży do ul. Bagateli w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-09

POZYCJA 16210

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: demontaż wyeksploatowanego i montaż nowego oświetlenia Al. Ujazdowskich na odc. od. Pl. Trzech Krzyży do ul. Bagateli w Warszawie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: 1) procedura: Magdalena Ulandowska tel. 022 6529192, 2) merytorycznie: Krzysztof Chojecki tel. 022 6201021 w. 257, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 8909211, e-mail: zdm@zdm.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdm.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria, pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6201021, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria, pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6201021, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: demontaż wyeksploatowanego i montaż nowego oświetlenia Al. Ujazdowskich na odc. od. Pl. Trzech Krzyży do ul. Bagateli w Warszawie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Demontaż wyeksploatowanego i montaż nowego oświetlenia Al. Ujazdowskich na odc. od. Pl. Trzech Krzyży do ul. Bagateli w Warszawie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa: przekracza 60.000 euro a jest mniejsza od kwoty 5.278.000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1.1. Warunki ogólne: 1.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień; 1.1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków ogólnych), że warunek określony w pkt. 1.1.1.4. spełnia każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt 1.1.1.1., 1.1.1.2., 1.1.1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 1.2. Warunki szczegółowe: 1.2.1. Potencjał kadrowy.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp. / Stanowisko / Wymagana liczba osób / Doświadczenie zawodowe (liczba porównywalnych prac) / Staż, (od kiedy posiada odpowiednie uprawnienia) 1. / Kierownik robót elektrycznych / 1 osoba / 3 / 3 lata 2. / Monter elektryk - uprawnienia SEP na stanowisku eksploatacji w zakresie instalacji elektrycznych do 1 KV. / 5 osób / 3 / 2 lata W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Kierownik robót winien posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). Osobami / Kandydatami na stanowisko wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 1.2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.2.1. 1.2.3. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował zamówienie o złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: wykonał minimum jedną robotę związaną z remontem lub budową oświetlenia ulicznego lub zewnętrznego na kwotę kontraktu, co najmniej 2.000.000,00zł. netto. W celu potwierdzenia wykonanych robót Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych robót w ciągu 5 lat a także dołączyć dokumenty, z których Zamawiający potwierdzi poprawność, rzetelność i terminowość wykonanych robót. 1.2.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.2.3. 1.2.5. Potencjał finansowo - ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać: 1.2.5.1. średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie "rachunków zysku i strat" pozycja "przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: 5.000.000,00zł. (słownie: pięć milionów złotych). 1.2.5.2. dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i/lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 2.000.000,00zł. (słownie: dwa miliony złotych). 1.2.5.3. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 2.000.000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych). 1.2.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt 1.2.5. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg formuły "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 2.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr. 1 do oferty. 2.1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr. 2 do oferty. 2.1.3. Informacja o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego w pkt. 1.2.1. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych kierownika robót elektrycznych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) oraz uprawnienia SEP (lub równoważne) na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci o napięciu do 1 kV dla elektromonterów - zał. nr. 3 do oferty. 2.1.4 Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie - zał. nr. 4 do oferty. 2.1.5. Kosztorysy ofertowe - zgodnie z przedmiarami robót. 2.1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.7. Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, za okres jak w zdaniu poprzednim. 2.1.8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż wymagane przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.9. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 2.1.10. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. 2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1.6. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 2.4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa określonego w pkt. 2.1.10. Instrukcji dla wykonawców. 2.4.2. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 2.4.3. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1.1., 2.1.6. powinny być złożone przez każdy podmiot

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.waw.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1) gotówka w kasie Zamawiającego 2) Za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.04.2007, godzina 11:00, ZDM, ul. Chmielna 120, sala konferencyjna nr 311.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.