eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicedostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek



Ogłoszenie z dnia 2006-03-29

POZYCJA 16202

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej Poczta Polska - Centrum Infrastruktury - Oddział Regionalny w Katowicach, do kontaktów: Piotr Burzyński, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, tel. (032) 2538862, fax (032) 2513346, e-mail: Piotr.Burzynski@katowice.poczta-polska.pl, www.poczta.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Specyfikacja rodzajowo-ilościowa materiałów eksploatacyjnych określona jest w załączniku nr 1 do SIWZ i obejmuje dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek firm: HP, Lexmark, Nashuatec, OKI. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania i skalkulowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych (tj. skalkulowania zużytych materiałów eksploatacyjnych poddanych procesowi recyklingu - przez co rozumie się wykorzystanie zużytych pojemników w celu ich powtórnego napełnienia). Zamawiający wymaga, aby skalkulowane materiały eksploatacyjne w całości obejmowały produkty oryginalne, czyli wyprodukowane przez producentów drukarek wykazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, lub w całości obejmowały zamienniki, czyli produkty kompatybilne z produktami oryginalnymi. Nie dopuszcza się możliwości skalkulowania częściowo produktów oryginalnych i częściowo zamienników. Dostarczane artykuły winny być wyprodukowane po 01.03.2006 r. i zdatne do użytku (data ważności) przez okres co najmniej 12 miesięcy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dział Administracji i Zaopatrzenia w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, Sekcja Administracji i Obsługi w Rybniku, ul. Pocztowa 2, Dział Terenowy Administracji i Zaopatrzenia w Katowicach, Sekcja Administracji i Obsługi w Katowicach, ul. Pocztowa 1, Sekcja Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej w Zabrzu, plac Dworcowy 1, Dział Terenowy Administracji i Zaopatrzenia w Częstochowie, Sekcja Administracji i Obsługi w Sosnowcu, ul, Trzeciego Maja 24, Sekcja Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej w Częstochowie, ul. Orzechowskiego 7, Dział Terenowy Administracji i Zaopatrzenia w Opolu, ul. Krakowska 46. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek firm: HP, Lexmark, Nashuatec, OKI. Specyfikacja rodzajowo-ilościowa materiałów eksploatacyjnych określona jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Złożona oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000 zł. Zamawiający żąda od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, wniesienia bezwarunkowego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej "zabezpieczeniem", w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający wymaga, aby termin płatności faktury VAT wynosił minimum 21 dni, natomiast maksymalny termin płatności nie może przekraczać 30 dni od daty jej otrzymania przez zamawiającego. Termin płatności należy podać w pełnych dniach. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, zamawiający przyjmuje, że członkowie konsorcjum ponoszą solidarną odpowiedzialność wobec zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby czynności prawne związane z zawarciem i realizacją umowy w stosunku do zamawiającego wykonywał upoważniony pisemnie, przez wszystkich pozostałych, jeden z członków konsorcjum wykonawców - "lider" lub osoba trzecia posiadająca pisemne upoważnienia wszystkich konsorcjantów. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium w dopuszczalnej formie, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby dokument był ważny na dzień otwarcia ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, tj. od marca 2003 r. do lutego 2006 r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Wartość wszystkich wykazanych dostaw w badanym okresie nie może być mniejsza niż 1 000 000,00 zł. W przypadku, gdy wykonawca wykaże się więcej niż jedną zrealizowaną dostawą oraz załączy więcej niż jedną referencję. Ich wartość zostanie zsumowana w celu potwierdzenia spełnienia powyższego wymogu. Wykonawca winien wykazać się minimum jedną referencją. Każdy dokument powinien określać zamawiającego (nazwa i siedziba), okres wykonywania usług (rok) oraz rodzaj wykonywanych usług. Dokumenty powinny być podpisane przez zamawiającego. Każdy przedstawiony dokument powinien stanowić odrębne pismo. W przypadku kilku referencji na jednym piśmie, będą one traktowane i oceniane jako jeden dokument. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP/18/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.05.2006, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.05.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.05.2006, godzina 12:00.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.