Ogłoszenie z dnia 2017-01-02
Ogłoszenie nr 161 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.
Tomaszów Mazowiecki: KOMPLEKSOWA REGULACJA STANU PRAWNEGO 40 NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁEK EWIDENCYJNYCH) Z TERENU POWIATU TOMASZOWSKIEGO, ZNAJDUJĄCYCH SIĘ WE WŁADANIU SKARBU PAŃSTWA W RAMACH 4 ZADAŃ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 338635
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski, krajowy numer identyfikacyjny
59064845100000, ul.
ul. Św. Antoniego
41,
97200
Tomaszów Mazowiecki, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
447 242 127, faks
44 725 28 01, e-mail
zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-tomaszowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWA REGULACJA STANU PRAWNEGO 40 NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁEK EWIDENCYJNYCH) Z TERENU POWIATU TOMASZOWSKIEGO, ZNAJDUJĄCYCH SIĘ WE WŁADANIU SKARBU PAŃSTWA W RAMACH 4 ZADAŃ
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.272.27.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "Kompleksowa regulacja stanu prawnego 40 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu powiatu tomaszowskiego, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa w ramach 4 zadań". Zamówienie składa się z czterech odrębnych zadań: zadanie 1 - Kompleksowa regulacja stanu prawnego 12 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu Gminy Tomaszów Mazowiecki, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa zadanie 2 - Kompleksowa regulacja stanu prawnego 10 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu Gminy Żelechlinek, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa zadanie 3 - Kompleksowa regulacja stanu prawnego 10 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu Gminy Czerniewice, Gminy Ujazd, Gminy Budziszewice, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa zadanie 4 - Kompleksowa regulacja stanu prawnego 8 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu Gminy Inowłódz, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji do regulacji stanów prawnych 40 działek Skarbu Państwa, w tym: a) zgromadzenie dokumentów wymaganych przez Sąd Rejonowy przy zakładaniu księgi wieczystej (mapa sporządzona na podstawie ewidencji gruntów i budynków oraz wypis z rejestru gruntów lub wyciąg z wykazu zmian gruntowych, lub inna mapa prawna np. mapa podziału nieruchomości, opatrzone klauzulą właściwego organu prowadzącego ewidencję, stwierdzającą, że są przeznaczone do dokonywania wpisów w księgach wieczystych; podstawa ujawnienia własności Skarbu Państwa tj. ostateczna decyzja administracyjna, prawomocne postanowienie sądu, umowa notarialna itp.); b) sporządzenie na urzędowych formularzach, przewidzianych rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 20.08.2003 r. w sprawie zakładania i prowadzenia ksiąg wieczystych w systemie informatycznym (Dz. U. Nr 162, poz.1575 z późn. zm.) wniosków o założenie ksiąg wieczystych i wpis prawa własności tych nieruchomości w 2-ch egzemplarzach (oryginał wniosku wraz z dokumentacją dla sądu, kopia dla zleceniodawcy); c) w przypadku gdy brak będzie dokumentów stanowiących podstawę wpisu prawa własności Skarbu Państwa ww. nieruchomości - działek ewidencyjnych, zamówienie obejmować będzie sporządzenie wniosków wraz z wymagana dokumentacją, niezbędnych do podjęcia postępowania sądowego w sprawach dotyczących własności, w tym zasiedzenia Skarbu Państwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23.04.1964 r. - Kodeks cywilny i ustawy z dnia 17.11.1964 r. - kodeks postępowania cywilnego" załączniki : nr 8 wzór protokołu badania księgi i nr 9 przykładowy wzór wniosku o zasiedzenie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
74274300-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: zadanie 1 - Kompleksowa regulacja stanu prawnego 12 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu Gminy Tomaszów Mazowiecki, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4132.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: zadanie 2 - Kompleksowa regulacja stanu prawnego 10 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu Gminy Żelechlinek, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3444.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: zadanie 3 - Kompleksowa regulacja stanu prawnego 10 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu Gminy Czerniewice, Gminy Ujazd, Gminy Budziszewice, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3444.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: zadanie 4 - Kompleksowa regulacja stanu prawnego 8 nieruchomości (działek ewidencyjnych) z terenu Gminy Inowłódz, znajdujących się we władaniu Skarbu Państwa |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2755.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego
- Zimowe utrzymanie chodników na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: "Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynkach Inspektoratu ZUS w Piotrkowie Trybunalskim oraz Inspektoratu ZUS w Radomsku"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich na terenie powiatu tomaszowskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy, rozbudowy i przebudowa dróg na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





