Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Dęblin: MODERNIZACJA CHODNIKOW PRZY ULICY PŁK. PIL. J. ROGOWSKIEGO W OS. LOTNISKO W DĘBLINIE
Numer ogłoszenia: 161994 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 883-00-01, fax 081 880-19-11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA CHODNIKOW PRZY ULICY PŁK. PIL. J. ROGOWSKIEGO W OS. LOTNISKO W DĘBLINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) . remont chodników przy ul. Rogowskiego od ul. Kowalskiego do drogi gminnej w ul. Rogowskiego (przy Przedszkolu) odc. L- 0,243,50 km. a. Roboty rozbiórkowe wg. przedmiaru b. Ustawienie krawężnika 15x30 mb. 46 c. Ustawienie obrzeży 6x20 mb. 283,5 d. Wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm wraz wykonaniem koryta, warstwą odsączająca i podbudową- 402,25 m2 2). remont chodników przy drodze gminnej ulicy Rogowskiego od ul. Ścibiora do dr. gminnej w ul. Kowalskiego odc. L- 0,142.00km a. Roboty rozbiórkowe wg. przedmiaru b . Ustawienie krawężnika 15x30 mb. 142 c . Ustawienie obrzeży 6x20 mb. 142 d . Wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm wraz wykonaniem koryta, warstwą odsączająca i podbudową- 213.00 m2 Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, na poparcie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda aby wykonawca przedstawił aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a. w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty z zakresu budowy dróg lub chodników, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty wykaz zamówień jw. na druku Doświadczenie zawodowe zgodnie z załącznikiem nr 4 SIWZ i załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zamówień, b. udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. c. udokumentują uprawnienia budowlane w specjalności budowy dróg , kierownika budowy i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego. Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty druk Potencjał kadrowy zgodnie z załącznikiem nr 5 SIWZ, w którym wskaże kierownika budowy oraz dołączy kopię uprawnień budowlanych i kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r.Nr 19, poz. 177 z p.zm.) i potwierdzą spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: na potwierdzenie spełnienia warunku 3 i 4 wykonawca załączy do oferty oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z dopiskiem , za zgodność z oryginałem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnoścvi gospodarcej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed uplywem terminu skladania ofert. 2. wykaz zamówień na druku Doświadczenie zawodowe, załącznik nr 4 SIWZ, referencje 3. uprawnienia budowlane w specjalności budowy dróg kierownika budowy i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego 4. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp ze zm.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIASTO DĘBLIN ul. Rynek 12, pok. nr 32 08-530 Dęblin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Dęblin ul. Rynek 12, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
- Dostawa tuszy i tonerów do plotera Canon Wave 3600 BK i plotera Canon iPF-PRO4600
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Opracowanie projektu i budowa chodnika na ul. Bukietowej w miejscowości Stok Lacki
- Budowa ciągów pieszo-rowerowych w miejscowościach Korzystno i Grzybowo
- Utwardzenie kostką brukową placu w Podebłociu działka nr 1543/4
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Remont chodnika przy ul. Kolejowej i ul. Sienkiewicza w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.