To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Poznań: Przedłużenie supportu dla macierzy
Numer ogłoszenia: 161983 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155641 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8271861, faks 061 8271882.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedłużenie supportu dla macierzy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu: Przedłużenie supportu dla macierzy. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie supportu Hewlet-Packard nr L6P942 3C do 30.04.2013 r. posiadanych i funkcjonujących u Zamawiającego macierzy HP EVA6400 Dual Controller Array. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana; 2) zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne; 3) zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4) nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjna Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiana stawki VAT, o ile Zamawiający wyrazi nań zgodę, b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami. jednakże nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy. CPV: 48517000-5, 48731000-1,48761000-0 V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, zamiennych. Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających. VI. Termin wykonania zamówienia. 7 dni od dnia zawarcia umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.51.70.00-5, 48.73.10.00-1, 48.76.10.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN KIERZKOWSKI PLC DORADZTWO INFORMATYCZNE, SEJF DANYCH
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN KIERZKOWSKI PLC DORADZTWO INFORMATYCZNE, SEJF DANYCH
- PLC Doradztwo Informatyczne s.c., ul. Hiszpańska 13, 62-020 Zalasewo, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78564,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96510,72
Oferta z najniższą ceną: 96510,72 / Oferta z najwyższą ceną: 96510,72
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługi medyczne polegające na wykonywaniu profilaktycznych badań lekarskich pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.
- Modernizacja placu zabaw w żłobku Jacek i Agatka , w ramach programu Aktywne Place Zabaw 2025, polegająca na przebudowie i doposażeniu.
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu kontroli dostępu (SKD) wraz z systemem rejestracji czasu pracy (RCP) w budynkach RDW
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch platform dla osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Skarbowym w Złotowie
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania pn. "Modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowego wraz z odwodnieniem i oświetleniem, zlokalizowanego na terenie Oddziału Golęcin""
- Wykonanie remontu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania WWK OHP w miejscowości Szamocin
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 12-miesięcznych licencji w liczbie 288 na oprogramowanie VMware vSphere Foundation wraz ze wsparciem technicznym producenta trwającym w całym okresie obowiązywania licencji
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Górno"
- Wzmocnienie odporności cyfrowej usług publicznych w Powiecie Hrubieszowskim - Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i wdrożenie urządzeń wraz z oprogramowaniem antywirusowym stanowiącym infrastrukturę cybernetyczną zwiększającą odporność na cyberataki dla Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych
- Dostawa serwera związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.