Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-30
Włocławek: Dostawa produktów mleczarskich
(znak sprawy D/Kw-220/1/2013)
Numer ogłoszenia: 16195 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny we Włocławku , ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2355055, faks 054 2354063.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów mleczarskich (znak sprawy D/Kw-220/1/2013).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich: Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części (grupy): 1. GRUPA I: 1) Śmietana 18% - w opakowaniach jednostkowych nie większych niż 5l. Nomenklatura CPV: 15512200-2, Polska Norma: PN-A-86050, w ilości: Zakład Karny we Włocławku - 4000 l, Areszt Śledczy w Inowrocławiu - 840 l, Areszt Śledczy w Toruniu 400 l, Razem: 5240 l 2) Ser twardy kl.I - o zawartości tłuszczu nie mniejszej niż 17% w 100 g produktu. Nomenklatura CPV: 15544000-3, Polska Norma: PN-68/A-86230, w ilości: Zakład Karny we Włocławku - 3000 kg, Areszt Śledczy w Inowrocławiu - 135 kg, Areszt Śledczy w Toruniu 380 kg, Razem: 3515 kg. 3) Ser topiony kl. I - w opakowaniach jednostkowych po 100 g o zawartości tłuszczu nie mniejszej niż 10% w 100 g produktu. Nomenklatura CPV: 15542200-1 , Polska Norma: PN-66/A-86233, w ilości: Zakład Karny we Włocławku - 3500 kg, Areszt Śledczy w Inowrocławiu - 600 kg, Areszt Śledczy w Toruniu 650 kg, Razem: 4750 kg. 4) Twaróg półtłusty krajanka kl. I - w opakowaniach jednostkowych nie większych niż 1000 g o zawartości tłuszczu nie mniej niż 3,5% w 100g produktu. Nomenklatura CPV: 15542100-0, Polska Norma: PN-91/A-86300, w ilości: Zakład Karny we Włocławku - 9000 kg, Areszt Śledczy w Inowrocławiu - 1820 kg, Areszt Śledczy w Toruniu 1000 kg, Razem: 11820 kg. 5) Serek homogenizowany o smaku waniliowym - pakowany w kubkach od 125 g do 150 g o zawartości tłuszczu nie mniejszej niż 10% w 100 g produktu. Nomenklatura CPV: 15551000-5, Polska Norma: PN-91/A-86300, w ilości: Zakład Karny we Włocławku - 6500 kg, Areszt Śledczy w Inowrocławiu - 218 kg, Areszt Śledczy w Toruniu 600 kg, Razem: 7318 kg. 6) Serek twarogowo-śmietankowy - pakowany w kubkach od 125g do 150 g o zawartości tłuszczu nie mniejszej niż 10% w 100g produktu. Nomenklatura CPV: 15545000-0 , Polska Norma: PN-91/A-86300, w ilości: Zakład Karny we Włocławku - 1000 kg, Areszt Śledczy w Inowrocławiu - 0 kg, Areszt Śledczy w Toruniu 0 kg, Razem: 1000 kg. 2. GRUPA II : 1) Mleko w proszku odtłuszczone - pakowane w workach nie większych niż 25 kg, o zawartości tłuszczu nie większej niż 1,5% i wody nie większej niż 5% w 100g produktu. Nomenklatura CPV: 15511700-0, Polska Norma: PN-92/A-86024, w ilości: Zakład Karny we Włocławku - 6500 kg, Areszt Śledczy w Inowrocławiu - 240 kg, Areszt Śledczy w Toruniu 350 kg, Razem: 7090 kg. 3. Realizacja dostaw w/w artykułów odbywać się będzie sukcesywnie do magazynu poszczególnych jednostek (t.j. 1) Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, 2) Areszt Śledczy w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, 3) Areszt Śledczy w Toruniu, ul. Piekary 53, 87-100 Toruń), transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostarczone produkty muszą spełniać ustalone normy jakościowe. 4. Należności za dostawy będą regulowane przelewami z rachunków bankowych poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej - na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 30 dni od daty wpływu do ich siedzib prawidłowo wystawionych faktur VAT. Dane do faktury: - Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, NIP: 888-10-26-818, numer rachunku bankowego: 12 1010 1078 0011 9522 3000 0000; - Areszt Śledczy w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, NIP: 556-12-06-799, numer rachunku bankowego: 68 1010 1078 0089 7622 3000 0000; - Areszt Śledczy w Toruniu ul. Piekary 53, 87-100 Toruń, NIP: 965-14-30-547, numer rachunku bankowego: 68 1010 1078 0034 4722 3000 0000. 5. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są postanowienia zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.54.21.00-0, 15.54.22.00-1, 15.55.10.00-5, 15.54.50.00-0, 15.54.40.00-3, 15.51.17.00-0, 15.51.22.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz, 759 z późn. zm.). 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, zgodnie z postanowieniami § 5 ust. 1 niniejszej umowy; 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.3. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu. 4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy na podstawie ust.2, niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycje aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj. Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, w sekretariacie - pokój nr 205.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Śmietana 18% - w opakowaniach jednostkowych nie większych niż 5l. Nomenklatura CPV: 15512200-2, Polska Norma: PN-A-86050, w ilości: Zakład Karny we Włocławku - 4000 l, Areszt Śledczy w Inowrocławiu - 840 l, Areszt Śledczy w Toruniu 400 l, Razem: 5240 l 2) Ser twardy kl.I - o zawartości tłuszczu nie mniejszej niż 17% w 100 g produktu. Nomenklatura CPV: 15544000-3, Polska Norma: PN-68/A-86230, w ilości: Zakład Karny we Włocławku - 3000 kg, Areszt Śledczy w Inowrocławiu - 135 kg, Areszt Śledczy w Toruniu 380 kg, Razem: 3515 kg. 3) Ser topiony kl. I - w opakowaniach jednostkowych po 100 g o zawartości tłuszczu nie mniejszej niż 10% w 100 g produktu. Nomenklatura CPV: 15542200-1 , Polska Norma: PN-66/A-86233, w ilości: Zakład Karny we Włocławku - 3500 kg, Areszt Śledczy w Inowrocławiu - 600 kg, Areszt Śledczy w Toruniu 650 kg, Razem: 4750 kg. 4) Twaróg półtłusty krajanka kl. I - w opakowaniach jednostkowych nie większych niż 1000 g o zawartości tłuszczu nie mniej niż 3,5% w 100g produktu. Nomenklatura CPV: 15542100-0, Polska Norma: PN-91/A-86300, w ilości: Zakład Karny we Włocławku - 9000 kg, Areszt Śledczy w Inowrocławiu - 1820 kg, Areszt Śledczy w Toruniu 1000 kg, Razem: 11820 kg. 5) Serek homogenizowany o smaku waniliowym - pakowany w kubkach od 125 g do 150 g o zawartości tłuszczu nie mniejszej niż 10% w 100 g produktu. Nomenklatura CPV: 15551000-5, Polska Norma: PN-91/A-86300, w ilości: Zakład Karny we Włocławku - 6500 kg, Areszt Śledczy w Inowrocławiu - 218 kg, Areszt Śledczy w Toruniu 600 kg, Razem: 7318 kg. 6) Serek twarogowo-śmietankowy - pakowany w kubkach od 125g do 150 g o zawartości tłuszczu nie mniejszej niż 10% w 100g produktu. Nomenklatura CPV: 15545000-0 , Polska Norma: PN-91/A-86300, w ilości: Zakład Karny we Włocławku - 1000 kg, Areszt Śledczy w Inowrocławiu - 0 kg, Areszt Śledczy w Toruniu 0 kg, Razem: 1000 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.21.00-0, 15.54.22.00-1, 15.55.10.00-5, 15.54.50.00-0, 15.54.40.00-3, 15.51.22.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Mleko w proszku odtłuszczone - pakowane w workach nie większych niż 25 kg, o zawartości tłuszczu nie większej niż 1,5% i wody nie większej niż 5% w 100g produktu. Nomenklatura CPV: 15511700-0, Polska Norma: PN-92/A-86024, w ilości: Zakład Karny we Włocławku - 6500 kg, Areszt Śledczy w Inowrocławiu - 240 kg, Areszt Śledczy w Toruniu 350 kg, Razem: 7090 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO.
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu (...), o napędzie elektrycznym ze skrzynią samowyładowczą na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- Budowa łącznika pomiędzy ul. Celulozową i ul. Barską we Włocławku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Celulozowej.
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Olofa Palmego w Józefowie w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół im . Wincentego Witosa w Zarzeczu - II połowa 2024 r. - postępowanie powtórzone
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2024 III
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w II półroczu 2024 roku
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.