Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-22
Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 161934 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku , ul. Lipowa 51, 15-424 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7481800, faks 085 6522373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna skarbu państwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (szczegółowe zestawienie sprzętu zawarte jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 1.). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Odrębne części zamówienia stanowią: Część zamówienia nr 1: Komputery stacjonarne - 8 szt.; kod CPV: 30213000-5.; Część zamówienia nr 2: Zasilacze UPS - 5 szt.; kod CPV: 30232000-4.; Część zamówienia nr 3: Zasilacze UPS - 4 szt.; kod CPV: 30232000-4.; Część zamówienia nr 4: Monitor LCD o przek.19 cali - 1 szt. kod CPV: 30231300-0.; Część zamówienia nr 5: Monitor LCD o przek.22 cali - 1 szt. kod CPV: 30231300-0.; Część zamówienia nr 6: Skaner komputerowy - 1 szt.; kod CPV: 30216110-0. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.20.00-4, 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym), 3) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (na formularzu ofertowym)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie, drogą pocztową (adres siedziby zamawiającego) lub odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego, nr pokoju: 83.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: w przypadku przesyłki oferty - na adres siedziby zamawiającego; osobiste złożenie oferty - siedziba zamawiającego, nr pokoju: 83 na II piętrze budynku siedziby Zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsce otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego - sala nr 45 na I piętrze budynku siedziby Zamawiającego. Termin otwarcia ofert: 05/06/2009 r., godz. 10:30.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery stacjonarne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 sztuk komputerów stacjonarnych(szczegółowe zestawienie sprzętu zawarte jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 1.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zasilacze UPS Typ 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostaw 5 sztuk zasilaczy UPS typ 1. (szczegółowe zestawienie sprzętu zawarte jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 1.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zasilacze UPS Typ 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 sztuk zasilaczy UPS Typ 2. (szczegółowe zestawienie sprzętu zawarte jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 1.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Monitor LCD o przekątnej 19 cali.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitora LCD o przekątnej 19 cali.(szczegółowe zestawienie sprzętu zawarte jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 1.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Monitor LCD o przekątnej 22 cale.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitora LCD o przekątnej 22 cale.(szczegółowe zestawienie sprzętu zawarte jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 1.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Skaner komputerowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanera komputerowego (szczegółowe zestawienie sprzętu zawarte jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 1.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku
- Naprawa drogi wojewódzkiej Nr 671 w km od 0 + 553 do 14 + 660.
- Dostawę artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.33.2025
- "Świadczenie specjalistycznej usługi pedagogicznej w ramach stanowiska Pedagoga"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ BUDOWY BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY ULICY MARCZUKOWSKIEJ W BIAŁYMSTOKU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- "Remont budynku nr 13 na terenie JW w Białymstoku - etap I opracowanie dokumentacji"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu IT z podziałem na 2 pakiety
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i informatycznych oraz plotera na potrzeby BCUw dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie (postępowanie powtórne)
- Dostawa monitorów interaktywnych
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych: anatomicznej, masażu, hydromasażu, kinezyterapii, zagadnień teoretycznych
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.