eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilkówPełnienie funkcji inspektora nadzoru na inwestycjach gminnych realizowanych w 2013r. Część IV.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-14

Wilków: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na inwestycjach gminnych realizowanych w 2013r. Część IV.
Numer ogłoszenia: 161909 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilków , Wilków 62A, 24-313 Wilków, woj. lubelskie, tel. 081 8281424, faks 081 8281050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkow.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na inwestycjach gminnych realizowanych w 2013r. Część IV..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na inwestycjach gminnych realizowanych w 2013r. Część IV. Zakres prac obejmuje nadzór na n.w inwestycjami. Zadanie 1. Budowa drogi gminnej przebiegającej po działce nr ew 634 w m. Zastów Polanowski , na odcinku 271,00mb. Zakres nadzoru - roboty drogowe- podbudowa , nawierzchnia bitumiczna , pobocza , oznakowanie. Zadanie 2. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru: - roboty ogólnobudowlane , Zadanie 3. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru: - roboty sanitarne , Zadanie 4. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru - roboty elektryczne. Zakres nadzoru określają przedmiary robót dla poszczególnych zadań stanowiące załączniki do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie których mieszczą się uprawnienia do nadzoru Dla zadania nr 1 - uprawnienia budowlane uprawniające do nadzoru robót drogowych w zakresie robót zgodnym z przedmiarem robót do wykonania. Dla zadania nr 2: Uprawnienia budowlane uprawniające do nadzoru robót ogólnobudowlanych zgodnym z przedmiarem robót do wykonania. Dla zadania nr 3: Uprawnienia budowlane uprawniające do nadzoru robót sanitarnych zgodnym z przedmiarem robót do wykonania. Dla zadania nr 4: Uprawnienia budowlane uprawniające do nadzoru robót elektrycznych zgodnym z przedmiarem robót do wykonania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne warunki zmiany umowy: - zmiana terminu zakończenia nadzoru pod warunkiem ,że zmieniony zostanie Wykonawcy robót budowlanych termin zakończenia prac.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wilkow - zakładka ogłoszenia przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego , lub otrztymać pocztą za pobraniem..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Wilków Wilków 62A 24-313 Wilków Pokój nr 107 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na inwestycjach gminnych realizowanych w 2013r. Część IV: Zakres prac obejmuje nadzór na n.w inwestycjami: Zadanie 1. Budowa drogi gminnej przebiegającej po działce nr ew 634 w m. Zastów Polanowski , na odcinku 271,00mb. Zakres nadzoru - roboty drogowe: podbudowa , nawierzchnia bitumiczna , pobocza , oznakowanie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Budowa drogi gminnej przebiegającej po działce nr ew 634 w m. Zastów Polanowski , na odcinku 271,00mb. Zakres nadzoru - roboty drogowe: podbudowa , nawierzchnia bitumiczna , pobocza , oznakowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na inwestycjach gminnych realizowanych w 2013r. Część IV: Zakres prac obejmuje nadzór na n.w inwestycjami: Zadanie 2. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru: - roboty ogólnobudowlane ,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru: - roboty ogólnobudowlane ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na inwestycjach gminnych realizowanych w 2013r. Część IV: Zakres prac obejmuje nadzór na n.w inwestycjami: Zadanie 3. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru: - roboty sanitarne ,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru: - roboty sanitarne ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na inwestycjach gminnych realizowanych w 2013r. Część IV: Zakres prac obejmuje nadzór na n.w inwestycjami: Zadanie 4. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru - roboty elektryczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru - roboty elektryczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.