Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-14
Wilków: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na inwestycjach gminnych realizowanych w 2013r.
Część IV.
Numer ogłoszenia: 161909 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilków , Wilków 62A, 24-313 Wilków, woj. lubelskie, tel. 081 8281424, faks 081 8281050.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkow.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na inwestycjach gminnych realizowanych w 2013r. Część IV..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na inwestycjach gminnych realizowanych w 2013r. Część IV. Zakres prac obejmuje nadzór na n.w inwestycjami. Zadanie 1. Budowa drogi gminnej przebiegającej po działce nr ew 634 w m. Zastów Polanowski , na odcinku 271,00mb. Zakres nadzoru - roboty drogowe- podbudowa , nawierzchnia bitumiczna , pobocza , oznakowanie. Zadanie 2. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru: - roboty ogólnobudowlane , Zadanie 3. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru: - roboty sanitarne , Zadanie 4. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru - roboty elektryczne. Zakres nadzoru określają przedmiary robót dla poszczególnych zadań stanowiące załączniki do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie których mieszczą się uprawnienia do nadzoru Dla zadania nr 1 - uprawnienia budowlane uprawniające do nadzoru robót drogowych w zakresie robót zgodnym z przedmiarem robót do wykonania. Dla zadania nr 2: Uprawnienia budowlane uprawniające do nadzoru robót ogólnobudowlanych zgodnym z przedmiarem robót do wykonania. Dla zadania nr 3: Uprawnienia budowlane uprawniające do nadzoru robót sanitarnych zgodnym z przedmiarem robót do wykonania. Dla zadania nr 4: Uprawnienia budowlane uprawniające do nadzoru robót elektrycznych zgodnym z przedmiarem robót do wykonania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne warunki zmiany umowy: - zmiana terminu zakończenia nadzoru pod warunkiem ,że zmieniony zostanie Wykonawcy robót budowlanych termin zakończenia prac.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wilkow - zakładka ogłoszenia przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego , lub otrztymać pocztą za pobraniem..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Wilków Wilków 62A 24-313 Wilków Pokój nr 107 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na inwestycjach gminnych realizowanych w 2013r. Część IV: Zakres prac obejmuje nadzór na n.w inwestycjami: Zadanie 1. Budowa drogi gminnej przebiegającej po działce nr ew 634 w m. Zastów Polanowski , na odcinku 271,00mb. Zakres nadzoru - roboty drogowe: podbudowa , nawierzchnia bitumiczna , pobocza , oznakowanie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Budowa drogi gminnej przebiegającej po działce nr ew 634 w m. Zastów Polanowski , na odcinku 271,00mb. Zakres nadzoru - roboty drogowe: podbudowa , nawierzchnia bitumiczna , pobocza , oznakowanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na inwestycjach gminnych realizowanych w 2013r. Część IV: Zakres prac obejmuje nadzór na n.w inwestycjami: Zadanie 2. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru: - roboty ogólnobudowlane ,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru: - roboty ogólnobudowlane ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na inwestycjach gminnych realizowanych w 2013r. Część IV: Zakres prac obejmuje nadzór na n.w inwestycjami: Zadanie 3. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru: - roboty sanitarne ,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru: - roboty sanitarne ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na inwestycjach gminnych realizowanych w 2013r. Część IV: Zakres prac obejmuje nadzór na n.w inwestycjami: Zadanie 4. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru - roboty elektryczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4. Odbudowa budynku -dawnego aresztu- w Wilkowie zniszczonego przez powódź w 2010roku. Zakres nadzoru - roboty elektryczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Sprawowanie nadzoru nad realizacją robót w ramach zadania Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3488D, ul. Spacerowa - Wł. Broniewskiego w Kamiennej Górze
- Nadzór inwestorski- wybór 3 inspektorów nadzoru w projekcie "Rozbudowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania - budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach operacji: Scalenie gruntów obiektu "Wierzchuca i inne"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: ,,Wykonanie klimatyzacji i remont świetlicy wiejskiej w Szczerbięcinie"
- Nadzór inwestorski dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4729W Wiskitki - Działki - Żyrardów - Etap II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.