Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-22
Legionowo: Remont chodnika w ulicy Daliowej na odcinku od ul. Zakopiańskiej do ul. Sielankowej w Legionowie
Numer ogłoszenia: 161881 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo , ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 774 20 31 w. 4064, faks 022 784 49 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w ulicy Daliowej na odcinku od ul. Zakopiańskiej do ul. Sielankowej w Legionowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika w ulicy Daliowej na odcinku od ul. Zakopiańskiej do ul. Sielankowej w Legionowie z płyt betonowych, z wymianą na brukową kostkę betonową czerwoną grubości 6 cm (powierzchnia ca 640 m2) pod ciąg pieszy oraz brukową kostkę szarą grubości 8 cm pod część chodnika przeznaczonego na miejsca postojowe, parkingi i wjazdy (powierzchnia ca 460 m2) wraz z wymianą krawężników na długości ca 240 mb i obrzeży na długości ca 320 mb zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Remont chodnika w ulicy Daliowej na odcinku od ul. Zakopiańskiej do ul. Sielankowej w Legionowie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie: 2.700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 2.000m2 robót brukarskich.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przedłużenie umownego terminu realizacji może być uzasadnione, jeśli spowodowane zostało nieprzewidzianymi przez strony zdarzeniami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legionowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można otrzymać w Urzędzie Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, II piętro, pokój 3.09 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 11:30, miejsce: siedziba Zamawiającego: Biuro Obsługi Klienta, Urząd Miasta Legionowo, ul. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa serwera na potrzeby Jednostki Podległej Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Legionowo do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 oraz powrót do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki - 4 zadania
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczenia na potrzeby podręcznego magazynu uzbrojenia w budynku nr 42 CSP Legionowo
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1818W - ul. Jana Pawła I w Legionowie w zakresie budowy wyniesionego przejścia dla pieszych oraz oświetlenia przejścia dla pieszych
- Dostawa monitorów w interaktywnych oraz projektorów interaktywnych na potrzeby Jednostek Podległych
- Budowa klimatyzacji w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.62.2025 Zagospodarowanie terenu działki nr 13/2 przy ul. Sucharskiego w Nowym Sączu
- Modernizacja schodów terenowych w rejonie ul. Sokolskiej 51 w Katowicach
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnej Leśnictw Żory, Kłokocin na działce nr 1211 w miejscowości Szczejkowice
- Budowa parkingu przy ul. Witosa i ul. Sikorskiego w Tychach
- Przebudowa parkingu przy ul. Szadkowskiej 22
- Rozbudowa węzła przesiadkowego przy ul. Paderewskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.