eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaCRZP/32/2011/AEZ/46/ Wykonanie robót remontowych budowlanych w SDM nr 4 położonym w Gdyni przy ul. Beniowskiego 20/22

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-10

Gdynia: CRZP/32/2011/AEZ/46/ Wykonanie robót remontowych budowlanych w SDM nr 4 położonym w Gdyni przy ul. Beniowskiego 20/22
Numer ogłoszenia: 161865 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Gdyni , ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6901421, faks 58 6901226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.am.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CRZP/32/2011/AEZ/46/ Wykonanie robót remontowych budowlanych w SDM nr 4 położonym w Gdyni przy ul. Beniowskiego 20/22.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont instalacji wod -kan, c.o., c.w.; Remont rozdzielnic elektrycznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.31.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego w/g wzoru załącznik nr 2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w szczególności wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie,co najmniej: dla zadania 1 - 2 roboty których przedmiotem były roboty odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia tj. roboty remontowe budowlane instalacji wod-kan, c.o., c.w. - o wartości min. 60 000 zł brutto każda dla zadania 2 - 3 roboty których przedmiotem były roboty odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia tj. roboty remontowe instalacji elektrycznych. - o wartości min. 20 000zł każda. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną (np. referencje). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego w/g wzoru załącznik nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności posiadają niezbędne kwalifikacje, jakie powinny posiadać osoby, które będą realizować przedmiot zamówienia ze strony wykonawcy: dla zadania 1: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych - min. 1 osoba . dla zadania 2: - świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1 kV - min. 1 osoba - świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru do 1 kV - min. 1 osoba W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego w/g wzoru załącznik nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzonej wizji lokalnej;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) obniżenie kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, b) poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, c) zmiana obowiązujących przepisów, d) podniesienie wydajności urządzeń, e) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, f) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, g) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnio-nemu przez zamawiającego na terenie budowy, h) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, i) siła wyższa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=359
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr F-235.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont instalacji wod -kan, c.o., c.w..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Remont instalacji wod -kan, c.o., c.w. Kod CPV: 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne Zakres robót obejmuje: 1.Wymiana pionów kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody - piony usytuowane w szachcie mieszkań M-3 klatka B. 2.Wymiana poziomów sieci ciepłej i zimnej wody znajdujących się w piwnicach. 3.Wymiana i regulacja zaworów odcinających i podpionowych. 4.Roboty budowlane tynkarskie, malarskie, okładzinowe - po wymianie instalacji należy przywrócić powierzchnie ścian do stanu pierwotnego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w/w roboty zgodnie z następującą dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ : Inwentaryzacja poziomów i pionów instalacji zimnej i ciepłej wody oraz pionów kanalizacji sanitarnej, Schematy montażowe wymiany poziomów i pionów instalacji zimnej i ciepłej wody oraz pionów kanalizacji sanitarnej, Przedmiarami robót, Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej na budynku. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. Pomieszczenia objęte remontem przekazywane będą sukcesywnie przez Kierownika SDM nr4 Wszelkie terminy wykonywania prac remontowych Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać z Kierownikiem SDM nr 4. Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie prac: 01/08/2011r. Zakończenie prac: 15/09/2011r ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE MOŻLIWOŚĆ PRZESUNIECIA TERMINÓW REALIZACJI Z UWAGI NA KONIECZNOŚĆ UDOSTĘPNIENIA POMIESZCZEŃ UŻYTKOWNIKOM!.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont rozdzielnic elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2. Remont rozdzielnic elektrycznych. Kod CPV: 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Zakres robót obejmuje: 1.Wymiana rozdzielnicy SZR kl.I. 2.Wymiana rozdzielnicy RG-I. 3.Wymiana rozdzielnicy SZR kl. II. 4.Wymiana rozdzielnicy RG-II. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w/w roboty zgodnie z następującą dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ : Projekt wykonawczy remontu rozdzielnic elektrycznych w budynku A.M. SDM nr 4 w Gdyni przy ul. Beniowskiego 20/22, Przedmiarami robót, Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej na budynku. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. Pomieszczenia objęte remontem przekazywane będą sukcesywnie przez Kierownika SDM nr4 Wszelkie terminy wykonywania prac remontowych Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać z Kierownikiem SDM nr 4. Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie prac: 01/08/2011r. Zakończenie prac: 15/09/2011r ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE MOŻLIWOŚĆ PRZESUNIECIA TERMINÓW REALIZACJI Z UWAGI NA KONIECZNOŚĆ UDOSTĘPNIENIA POMIESZCZEŃ UŻYTKOWNIKOM!.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.