Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-16
Warszawa: Naprawa rewizyjna lokomotywy spalinowej i wózka motorowego.
Numer ogłoszenia: 161853 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, fax 022 6815093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.9rbm.rembertow.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa rewizyjna lokomotywy spalinowej i wózka motorowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Naprawa rewizyjna lokomotywy spalinowej typ Ls - 180 nr. rej. WP 0640121 w Składzie Bezwola. Zadanie nr 2 Naprawa rewizyjna wózka motorowego typ WM - 10L nr. rej. WP 2500694 w Składzie Komorowo.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.22.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji lokomotyw Kod CPV wg słownika 2008: 50.22.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji lokomotyw .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; 4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Sposób dokonania oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu. 1 Zamawiający uzna, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli: - przedmiot zamówienia znajduje się w jego zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2 Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania usługi, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( wartość usługi nie mniejsza niż) : zadanie nr 1 - 100 000,00 zł. ; zadanie nr 2 - 50 000,00 zł. 3 Zamawiający uzna że: - wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz - wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, jeżeli ze złożonego oświadczenia wynikać będzie spełnienie powyższych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych: Oświadczeń: - o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; Dokumentów: 1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania usługi, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu potwierdzającego że okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością ( wskazaną przez Zamawiającego w pkt. 6.2.2) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości zakresem usług, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - np. referencje. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne. 3.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. (art.23 ustawy). 3.2 Wykonawcy usta¬nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego, poświadczone przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Marsa 110 04-479 Warszawa Jednostka Wojskowa 3090.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 08:00, miejsce: Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie (kancelarii) Zamawiającego - budynek nr 3, pokój nr 8 lub przesłać na adres Zamawiającego: Jednostka Wojskowa 3090, 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa rewizyjna lokomotywy spalinowej typ Ls - 180.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa rewizyjna lokomotywy spalinowej typ Ls - 180, nr. rej. WP 0640121 w Składzie Bezwola szt 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa rewizyjna wózka motorowego typ WM - 10L..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa rewizyjna wózka motorowego typ WM - 10L, nr. rej. WP 2500694 w Składzie Komorowo szt 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 16+430 do km 18+440 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 278/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 0+000 do km 1+240 na terenie gminy Maciejowice, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 279/25
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- "Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących HP dla jednostek organizacyjnych WUM", znak sprawy AEZ/S-235/2025
- Modernizacja Miejsca Aktywności Lokalnej w Domu Kultury Rembertów
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





