eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radłów › Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dlaczęści miejscowości Niwka, Radłów, gmina Radłów - II przetarg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-16

Radłów: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla: części miejscowości Niwka, Radłów, gmina Radłów - II przetarg
Numer ogłoszenia: 161850 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108566 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radłowie, ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów, woj. małopolskie, tel. 14 6782044, faks 14 6782818.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla: części miejscowości Niwka, Radłów, gmina Radłów - II przetarg.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu części m. Niwka, Radłowa , gmina Radłów. - Plan zagospodarowania przestrzennego dla części m. Niwka i Radłowa tj. obszaru określonego w załączniku graficznym Nr 1 do Uchwały Nr XXXIX.251.10 RADY MIEJSKIEJ w Radłowie dnia 29 września 2010 r. 1.1. Prace projektowe należy wykonać zgodnie z : - Uchwałą Nr XXXIX.251.10 Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 29 września 2010 r. - Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z p. zm. ) - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ( Dz. U. Nr 164, poz. 1587 ) - Ustawy z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie ( zasad techniki prawodawczej ) ( Dz. U. z 2002 r. Nr 100 poz. 908 ) - przepisów szczególnych dotyczących: ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych , prawo geologiczne i górnicze , ustawy o drogach publicznych, ustawy o lasach , prawo budowlane , prawo o zamówieniach publicznych, ustawa o samorządzie gminnym, itp. 1.2. Pozyskiwanie materiałów oraz map do celów opracowania rysunku planu leży w zakresie projektującego . 1.3. Współudział w procedurze planu : a) na każdym etapie tworzenia projektu planu wymagana jest dyspozycyjność Wykonawcy, który zobowiązany jest do udziału w spotkaniach, ( np. reprezentowania materiałów przed Komisją urbanistyczną, spotkania z mieszkańcami , spotkania z komisjami Rady Miejskiej itp., b) przeprowadzenia wyłożenia do publicznego wglądu projektów wraz z prognozami oddziaływania na środowisko , w tym przyjmowanie zainteresowanych i udzielanie im informacji, przez okres wymagany przepisami prawa w tym zakresie , nie mniej niż 4 godziny dziennie , c) prezentacji projektu planu miejscowego oraz uczestniczenia w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projektach rozwiązań, d) przygotowania pism przewodnich wraz z kompletem materiałów do uzgodnień i opiniowania wraz na wszystkich etapach projektu planu , e) przygotowanie wykazów i informacji graficznych dotyczących uwag projektów wniesionych do projektów wyłożonych do publicznego wglądu wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia. Propozycja rozstrzygnięcia winna zawierać uzasadnienie sposobu rozstrzygnięcia każdej z uwag , f) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz.e, oraz zaprezentowanie Burmistrzowi projektu planu wraz z wykazem nieuwzględnionych uwag , g) ponowne uzgodnienie planu wraz z w prowadzeniem zmian wynikających z ponownych uzgodnień do projektu planu , h) wnioski o wyłączenie gruntów rolnych i leśnych z produkcji rolnej i leśnej , i) przygotowanie projektu planu do uchwalenia , j) opracowania graficzne informacji planistycznych stanowiących do planu zasób materiałów wyjściowych i analiz m. innymi : - uwarunkowań przyrodniczych , kierunków ochrony i kształtowania środowiska przyrodniczego, zasobów krajobrazu kulturowego, - zasobów dziedzictwa kulturowego i zabytków , - infrastruktury technicznej i komunikacyjnej , - rolniczej i leśnej przestrzeni produkcyjnej , - uwarunkowań formalno prawnych , -inwentaryzacji urbanistycznej z uwzględnieniem terenów udokumentowanych złóż oraz terenów i obszarów górniczych , 1.4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu : a) materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień; - 1 egz. dla Zamawiającego + egz. do uzgodnień i opinii, b) materiały w celu wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu wraz z raportem oddziaływania na środowisko , 1.5. Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu a) opracowanie ekofizjograficzne dla obszaru objętego projektem planu - 3 egz. Obejmująca m. innymi gruntów organicznych , klas gleb , , waloryzację kulturową i przyrodniczą, b) prognozę oddziaływania na środowisko do projektu planu - 3 egz. c) prognozę skutków finansowych do projektu planu - 3 egz. d) Kompletny projekt planu miejscowego wraz z załącznikami tekstowymi i graficznymi , w tym załączniki graficzne w formie : - rysunek kolorowy planu w skali 1 : 2000 w formie plansz formatu A-O szt. 1 - rysunek kolorowy planu w skali 1 : 2000 w formie książkowej formatu A3 - szt. 3 e) przedmiot umowy w formie zapisu elektronicznego - 3 płyty CD/DVD ( nośnik elektroniczny do odczytu i wydruku, a dodatkowo zapis części graficznej - format plików : jpg, tiff, pdf ) f) dokumentacje formalno - prawną z oświadczeniem , że w przypadku wystąpienia nieprawidłowości zobowiązuje się do naniesienia poprawek lub wyjaśnień prawnych , g) projekty uchwał oraz 2 egz. , pomniejszone w technice czarno - białej do publikacji w Dzienniku Urzędowym , h) zestawienie wykazu działek objętych planem z określeniem pow. ich przeznaczenia wraz z sumą tych pow. 1.6. Zapis planu należy wykonać w takiej formie, ażeby dla każdej jednostki elementarnej zawarte były wszelkie ustalenia pozwalające na bezpośredni wydruk miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W tekście planu należy używać określeń i terminów stosowanych w istniejącym ustawodawstwie. W każdej sytuacji należy wprowadzić definicję terminu. Używając określonych terminów należy przywołać w rozumieniu jakiej podstawy prawnej jest on użyty. Część szczegółów jednostki elementarnej musi co najmniej zawierać elementy zawarte w art. 15 ust. 2, ewentualnie określone wszelkie inne istotne ustalenia. Cała dokumentacja planistyczna powinna być wykonana w technice ( techniczne i programowe ustalenia zostaną na etapie roboczym ) umożliwiającej na bieżące korzystanie. Tekst planu i rysunek planu należy tak wykonać , ażeby można było wykonać wydruk dla danej jednostki jako wypis i wyrys z planu . 1.7. Za treść merytoryczną i wymagań formalnych odpowiada Wykonawca. Koszt druku i powielania ponosi Wykonawca . 1.8. Zamawiający udostępni wykonawcy do wglądu : - wydane decyzje o warunkach zabudowy i decyzje na lokalizacje inwestycji celu publicznego , 1.9. Zamawiający przekaże wykonawcy do wglądu : - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania , - ekofizjografie terenu gminy - założenia do planu zaopatrzenia w ciepło , energię elektryczną , gaz - plan przestrzenny który utracił ważność - obowiązujący plan przestrzenny występujący w obszarze opracowywania projektu planu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00 - 74.25.10.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MGGP S.A., ul. Kaczkowskiego 6, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 135300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.