eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › remonty ulic i dróg gminnych w 2007r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-09

POZYCJA 16170

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Końskie: remonty ulic i dróg gminnych w 2007r. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Końskie, do kontaktów: Dorota Sęga, Tadeusz Pasiński, ul. Partyzantów 1 lok. 24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax 041 3722955, e-mail: przetargi@umkonskie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.umkonskie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Remonty ulic i dróg. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty ulic i dróg gminnych w 2007r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miasto i gmina Końskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ulic i dróg na terenie miasta i gminy w Końskich w 2007r. w technologiach określonych odrębnie w 3 następujących zadaniach: Zadanie nr 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: 1. dla ubytków o powierzchni do 10 m2 - wycięcie uszkodzonej powierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc i wywóz rumoszu, - skropienie bitumem oczyszczonego dna i krawędzi naprawianego miejsca, - rozściełanie mieszanki mineralno-asfaltowej, - zagęszczenie ułożonej mieszanki, - skropienie bitumem krawędzi i zamiałowanie, 2. dla ubytków o powierzchni powyżej 10 m2 - wykonanie krótkich nakładek z masy mineralno-asfaltowej rozściełaczem do mas bitumicznych, 3. dla ubytków w nawierzchniach o słabej podbudowie. - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bez wycinania krawędzi z oczyszczaniem dna. Zadanie nr 2 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: - skardowanie wygładzonych ścianek wyboju, - czyszczenie wyboju z zanieczyszczeń, - wypełnienie wyboju kruszywem kamiennym frakcji 0-31,5 mm lub żużlem (materiał zapewnia wykonawca), - zagęszczenie wypełnienia zagęszczarkami lub ubijakami. Zadanie nr 3 Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: -oczyszczenie nawierzchni z usunięciem zanieczyszczeń na pobocze, - rozścielenie warstwy kruszywa frakcji 0-31,5 mm lub żużla do 10 cm, - zagęszczenie warstwy płytą wibracyjną lub walcem statycznym, - sprawdzenie profilu warstwy wyrównawczej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) wypełniony i podpisany \FORMULARZ OFERTOWY\ którego wzorzec przedstawiono rozdziale \D\ specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, miejsca, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, tzn: dla zadania nr 1 - dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą mineralno - asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową, dla zadania nr 2 - dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem, dla zadania nr 3 - dwie roboty polegające na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem f) Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania robót drogowych. g) Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania a w tym: - dla zadania nr 1 - recykler, remonter, walec, płyta wibracyjna, piła mechaniczna - dla zadania nr 2 - samochód ciężarowy, walec do 2t, płyta wibracyjna - dla zadania nr 3 - samochód ciężarowy, spycharka lub równiarka, walec 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: tak jak w pkt II 1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.03.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn: dla zadania nr 1 - dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą mineralno - asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową, dla zadania nr 2 - dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem, dla zadania nr 3 - dwie roboty polegające na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem. e) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a w tym: - dla zadania nr 1 - recykler, remonter, walec, płyta wibracyjna, piła mechaniczna - dla zadania nr 2 - samochód ciężarowy, walec do 2t, płyta wibracyjna - dla zadania nr 3 - samochód ciężarowy, spycharka lub równiarka, walec Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły \spełnia/nie spełnia\ na podstawie niżej wymienionych dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany \FORMULARZ OFERTOWY\ którego wzorzec przedstawiono rozdziale \D\ specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, miejsca, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, tzn: dla zadania nr 1 - dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą mineralno - asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową, dla zadania nr 2 - dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem, dla zadania nr 3 - dwie roboty polegające na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem f) Wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania robót drogowych. g) Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania a w tym: - dla zadania nr 1 - recykler, remonter, walec, płyta wibracyjna, piła mechaniczna - dla zadania nr 2 - samochód ciężarowy, walec do 2t, płyta wibracyjna - dla zadania nr 3 - samochód ciężarowy, spycharka lub równiarka, walec

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umkonskie.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.03.2007, godzina 10:00, Urząd Miasta i Gminy w Końskich pok. nr 18 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na gorąco, oraz w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją asfaltową. 1) Krótki opis: W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: 1. dla ubytków o powierzchni do 10 m2 - wycięcie uszkodzonej powierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc i wywóz rumoszu, - skropienie bitumem oczyszczonego dna i krawędzi naprawianego miejsca, - rozściełanie mieszanki mineralno-asfaltowej, - zagęszczenie ułożonej mieszanki, - skropienie bitumem krawędzi i zamiałowanie, 2. dla ubytków o powierzchni powyżej 10 m2 - wykonanie krótkich nakładek z masy mineralno-asfaltowej rozściełaczem do mas bitumicznych, 3. dla ubytków w nawierzchniach o słabej podbudowie. - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami bez wycinania krawędzi z oczyszczaniem dna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: tak jak w pkt 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.03.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowo-żwirowych i żużlowych kruszywem kamiennym lub żużlem. 1) Krótki opis: W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: - oskardowanie wygładzonych ścianek wyboju, - oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń, - wypełnienie wyboju kruszywem kamiennym frakcji 0-31,5 mm lub żużlem (materiał zapewnia wykonawca), - zagęszczenie wypełnienia zagęszczarkami lub ubijakami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: tak jak w pkt 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.03.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym lub żużlem. 1) Krótki opis: W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: - oczyszczenie nawierzchni z usunięciem zanieczyszczeń na pobocze, - rozścielenie warstwy kruszywa frakcji 0-31,5 mm lub żużla do 10 cm, - zagęszczenie warstwy płytą wibracyjną lub walcem statycznym, - sprawdzenie profilu warstwy wyrównawczej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: tak jak w pkt 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.