Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-16
Koło: Przebudowa drogi powiatowej nr 3408P Kocewia Duża - Dzierzbice od km 0+45,00 do km1+050,00 i od km 1+716,00 do km 2+316, łączna długość odcinka 1200,00 mb
Numer ogłoszenia: 161684 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, fax 063 2610576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3408P Kocewia Duża - Dzierzbice od km 0+45,00 do km1+050,00 i od km 1+716,00 do km 2+316, łączna długość odcinka 1200,00 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 3408P Kocewia Duża - Dzierzbice od km 0+45,00 do km1+050,00 i od km 1+716,00 do km 2+316, łączna długość odcinka 1200,00 mb Zakres robót obejmuje: 1.przygotowanie terenu pod budowę (karczowanie krzewów, roboty pomiarowe, oznakowanie i zabezpieczenie odcinka drogi objętego przebudową, zdjęcie i wywiezienie humusu); 2.wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym; 3.korytowanie pod poszerzenia; 4.podbudowa na poszerzeniach z kruszywa łamanego o frakcji 5/63 - gr. 20 cm; 5.wykonanie elementów odwodnienia (ściek, studzienki); 6.przedłużenie przepustu drogowego w km 1+ 851,00; 7.warstwa wiążąca nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej gr. 4 cm 8.uzupełnienie poboczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe 3.Dysponują potencjałem technicznym tj. mają zapewniony dostęp do: -wytwórni stacjonarnej mas bitumicznych (otaczarki) o wydajności minimum 50 Mg/h (dowóz maksymalnie 1,5 godz., odległość maksymalnie 60 km); -zaplecza laboratoryjnego; -układarki mas bitumicznych; -koparki; -ładowarki; -walca stalowego; -walca ogumionego. 4.Wskażą część zamówienia, którą zamierzają powierzyć podwykonawcom, jeżeliłączna wartość robót podzleconych jest większa niż 10% ceny umownej. 5.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -kierownik robót - 1 osoba, 6.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8.Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ. 9.Wykonają zamówienie z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawa o ruchu drogowym. 10.Udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy. 11.Akceptują postanowienia projektu umowy stanowiącej część dokumentacji przetargowej. 12.Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, zaświadczeniach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych przepisów prawa lub innych dokumentów. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Potencjał kadrowy: 6)Wykaz osób (kierownik robót), które będą bezpośrednio odpowiedzialne za realizację zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, w przypadku zatrudnienia podmiotu obcego oprócz dokumentów wymienionych wyżej - oświadczenie o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia . 7)Wykaz podwykonawców wraz z zakresem robót, jaki Wykonawca zamierza im powierzyć Potencjał techniczny: 8)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu jakimi dysponuje Wykonawca (wg minimum wymienionego w pkt 3) 9)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2), 4), 5) składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości decyzji właściwego organu c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się on zamówienie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, pok. 6..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie przesłano na stronę Portalu UZP w dniu 16.07.2008r.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w Dzierawach, gm. Koło
- Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Kłodawa Etap II CZ I-Remont odcinka drogi powiatowej nr 3433P Bierzwienna Długa Wieś CZ II-Remont odcinka drogi powiatowej nr 3408P w miejscowości Dąbrówka
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3409P w m. Ruchenna
- "BUDOWA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH W KOLE"
- Przebudowa ulicy Przemysłowej w Kole
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1215L w miejscowości Wola Bystrzycka
- Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Lazurytowej) w miejscowości Ludwikowo - poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy
- Budowa drogi gminnej nr 351154W w miejscowości Polany Kolonia, gm. Wierzbica
- Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Medyka
- Remont drogi gminnej ul. Zakręty w Starej Wsi w km 0+008 do 0+575.
- Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej nr G101524L w miejscowości Żabce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.