Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Wrocław: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW NA POTRZEBY WSOWL W 2008r.
Numer ogłoszenia: 161641 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, fax 071 7658425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wso.wroc.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.wso.wroc.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wyższa Szkoła Oficerska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW NA POTRZEBY WSOWL W 2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa i owoce. Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia ok. 500 000,00 zł
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00 - 01.11.21.00 01.12.10.00 - 01.12.10.00 01.13.10.00 - 01.13.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu moga uczestniczyć wykonawcy, którzy: - spełniaja warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp, - nie podlegaja wykuczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp. - dostarczać będą przedmiot zamowienia od producenta (hurtowni) spełniającego wszystkie powszechnie obowiazujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne, - zaoferują dostawy odpowiadające wymaganiom określonym w SIWZ i opartym o wdrożenie i stosowanie systemu HACCP (dotyczy zakładów produkujacych lub wprowadzających do obrotu żywność) - w tym celu wykonawca przedłoży zaświadczenie potwierdzajace wdrożenie i stosowanie systemu HACCP w procesie produkcji i obrocie żywnością wystawione przez niezależne podmioty uprawnione do poświadczenia zgodności ww. wymagań. Jeśli wykonawca nie jest producentem to zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia od producenta spełniajacego takie wymagania, - oraz złożą dokumenty i oświadczenia potwierdzajace spełnienie ww. warunków. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie realizowana na podstawie listy dokumentów jakie wykonawca ma obowiazek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnienie warunków zamawiający będzie oceniał wg. formuły spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz cenowy (wg.zał.nr 1 SIWZ) 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.(wg. wzoru zał. nr 2 SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy przedsiębiorców). Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień... przypadający na nie mniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualna decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzająca spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej żywności stanowiącej przedmiot zamówienia (dotyczy przedsiębiorców produkujących i/lub wprowadzających do obrotu żywność będących pod nadzorem Państwowej Inspekcji Sanitarnej i prowadzących działalność w przedmiotowym zakresie dotychczas wydawana na podstawie art. 27 ust. 2 w zw. Z art.3 ustawy z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U.z 2005r. Nr 31, poz.265 z późn. zm.), obecnie decyzja o zatwierdzeniu zakładu wydane przez właściwe organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej na podstawie art. 61, art. 62, ust. 1, pkt. 1, 2, art. 63 ust. 1 ustawy z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171, poz.1225) w przypadku dostawców nie będących producentem przedmiotu zamówienia, tj. nie wytwarzających w ramach produkcji pierwotnej, 6. Oświadczenie o stosowaniu dobrej praktyki produkcyjnej (GPM) oraz dobrej praktyki higienicznej (GHP) (wg wzoru zawartego w zał. nr 3 SIWZ), 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia odpowiedzialności cywilne wynosi100 000 złotych lub jej równowartość w innej walucie. W celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert. Średnie kursy walut dostępne są pod adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kur/kursy.ht 8. W przypadku realizacji części dostaw przez podwykonawców, zamawiający żąda wskazania w ofercie w formie oświadczenia tych części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (sporządzone według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ), 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, których mowa w pkt. 3, 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione w terminie jak zapisy pkt. 4 potwierdzające odpowiednio, że: 9.1 Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 9.2 Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 9.3 Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 10 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, niewydajne się dokumentów, o których mowa w pkt.9.1, 9.2, 9.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawcami siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 9 stosuje się odpowiednio. 11 Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego obowiązany jest dołączyć do oferty cenowej następujące dokumenty: 11.1 Zaświadczenie wystawione na wykonawcę przez organy upoważnione do urzędowej kontroli środków spożywczych, firmę upoważnioną do przeprowadzenia certyfikacji stwierdzające, że u wykonawcy w produkcji i obrocie oferowanego asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP (dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu podlegających takiemu obowiązkowi) - podstawa prawna art. 59 i art. 73 ust. 1 i 6 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225). Jeśli wykonawca nie jest producentem oferowanych produktów, zobowiązany jest dołączyć wskazane zaświadczenie wystawione dla niego przez jeden z ww. podmiotów oraz stosowne zaświadczenie wystawione przez jeden z ww. podmiotów dla producentów, od których zakupi oferowane produkty. Jeżeli z tytułu prowadzonej działalności wykonawca nie podlega obowiązkowi wdrożenia i stosowania systemu HACCP, przedstawia on jedynie stosowne zaświadczenie od producentów. 12 Pisemna zgoda na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanych przez służbę dyżurną zamawiającego w trakcie przyjmowania dostaw (na załączniku nr 3 SIWZ), 13 Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum), 14 Oświadczenie, w przypadku wykonawcy będącego rolnikiem ryczałtowym, że jest rolnikiem ryczałtowym zwolnionym od podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust.1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004r. Nr 54, poz. 535 z późń. zm.) (wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsowroc.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiajacego, budynek 104 , kancelaria 5, w godzinach pracy, lub na pisemny wniosek wykonawcy, przesłana za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiajacego, budynek 8, kancelaria 121..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiajacy nie przewiduje zawarcie umowy ramowej. 2. Zamawiajacy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiajacy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej. 5. Zamawiający będzie się porozumiewał z wykonawcami na piśmie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia przesłane za pomocą faksu będą uznane za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona pismem.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZIEMNIAKI JADALNE, PÓŹNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogółem 180 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WARZYWA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogółem 132,5 tony.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OWOCE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogółem 84 tony.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





