eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dragacz › Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części jednostek strukturalnych, gm. Dragacz w zakresie określonym uchwałami Nr XX/144/09 i Nr XX/145/09 Rady Gminy Dragacz z dnia 12 marca 2009r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-22

Dragacz: Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części jednostek strukturalnych, gm. Dragacz w zakresie określonym uchwałami Nr XX/144/09 i Nr XX/145/09 Rady Gminy Dragacz z dnia 12 marca 2009r
Numer ogłoszenia: 161513 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135779 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dragacz, Dragacz 7a, 86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3324969, faks 052 3324974.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części jednostek strukturalnych, gm. Dragacz w zakresie określonym uchwałami Nr XX/144/09 i Nr XX/145/09 Rady Gminy Dragacz z dnia 12 marca 2009r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części jednostek strukturalnych, gm. Dragacz w zakresie określonym uchwałami Nr XX/144/09 i Nr XX/145/09 Rady Gminy Dragacz z dnia 12 marca 2009r. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: - dwa projekty miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru w jednostce strukturalnej Górna Grupa o pow. około 85 ha (w tym działka o nr ewid. 1/1 posiadająca obowiązujący m.p.z.p) objętego uchwałą Nr XX/144/09 Rady Gminy Dragacz z dnia 12.03.2009r. oraz dla części obszaru w jednostce strukturalnej Grupa o pow. około 12 ha objętego uchwała Nr XX/145/09 Rady Gminy Dragacz z dnia 12.03.2009r., zgodnie z ustawą z dnia 10 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (z 2003r. Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu planu miejscowego (z 2003r. Dz. U. Nr 164 poz. 1587), - opracowanie ekofizjograficzne dla potrzeb m.p.z.p., - prognozę oddziaływania na środowisko m.p.z.p., - prognozę skutków finansowych m.p.z.p. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1/ opracowanie projektu planu i rysunku planu w skali 1:1000 w technice czarnobiałej, komplet opracowania - 3 egz., 2/ rysunek planu w skali 1:1000 w technice kolorowej w ilości 2 egz., 3/ ustalenia planu w formie tradycyjnej w ilości 2 egz., 4/ rysunek i ustalenia planu w formie elektronicznej w formacie PDF w ilości 1 egz., 5/ rysunek planu w technice czarnobiałej w celu opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko -Pomorskiego w ilości 2 egz., 6/ opracowanie ekofizjograficzne w ilości 2 egz., 7/ prognozę oddziaływania na środowisko w ilości 3 egz., 8/ prognozę skutków finansowych w ilości 2 egz., 9/ pelną dokumentację formalnoprawną w ilości 2 egz., 10/ materiały i założenia wniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze, 11/ przeprowadzenie w siedzibie Urzędu Gminy Dragacz 2 spotkań z właścicielami gruntów celem uzgodnienia koncepcji planu. 12/ uczestniczenie w czynnościach proceduralnych w tym: udzielanie zainteresowanym stronom informacji w trakcie wyłożenia projektu planu, uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przyjętym w projekcie planu rozwiązaniami, udział w komisjach oraz w Sesji Rady Gminy Dragacz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 38400.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Projektowo - Doradcze Biuro Architektoniczno - Urbanistyczne PROJ - PLAN s.c. Piotr Piechocki, Artur Składanek, ul. Chełmińska 103/8, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 38400.00
  • Oferta z najniższą ceną: 38400.00 oferta z najwyższą ceną: 32000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.