Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-22
Gliwice: Remont budynku technicznego wraz z zagospodarowaniem terenu - Radiostacja Gliwice, ul. Tarnogórska 127-131 w Gliwicach.
ETAP III - Zagospodarowanie i urządzenie terenu oraz wykonanie instalacji monitoringu.
Część 1 - Zadanie nr 1. Zagospodarowanie i urządzenie terenu.
Część 2 - Zadanie nr 2. Wykonanie instalacji monitoringu.
Numer ogłoszenia: 161506 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, faks 032 2310395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl lub www.zbm2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku technicznego wraz z zagospodarowaniem terenu - Radiostacja Gliwice, ul. Tarnogórska 127-131 w Gliwicach. ETAP III - Zagospodarowanie i urządzenie terenu oraz wykonanie instalacji monitoringu. Część 1 - Zadanie nr 1. Zagospodarowanie i urządzenie terenu. Część 2 - Zadanie nr 2. Wykonanie instalacji monitoringu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wymienionych w tytule zamówienia zgodnie z poniższymi zakresami oraz załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: przedmiarami robót, dokumentacją projektową uzgodnioną przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Zakres robót - Część 1 - Zadanie nr 1. Zagospodarowanie i urządzenie terenu. - rozbiórka fragmentów istniejących nawierzchni, śmietników oraz ogrodzeń wewnętrznych - wykonanie nowych nawierzchni dróg, parkingów i ciągów pieszych - wykonanie nowych 2 boksów na odpady - wykonanie zieleni - wykonanie oświetlenia terenu - wykonanie wyposażenia terenu - remont ogrodzenia frontowego Zakres robót - Część 2 - Zadanie nr 2. Wykonanie instalacji monitoringu. - wykonanie uproszczonego projektu ( schematu instalacji ) - wykonanie zasilania i sterowania kamer - montaż pięciu kamer na słupach projektowanego oświetlenia terenu - montaż centrali, rejestratora wraz z programowaniem, konfiguracją i testowaniem systemu według przedmiaru - sprawdzenie oraz uruchomienie instalacji - adaptacyjne roboty budowlane w opuszczonym mieszkaniu na parterze przy ul. Tarnogórskiej 129 dla potrzeb ochrony - uporządkowanie pomieszczeń, malowanie itp. - wg przedmiaru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1 ) dla zadania nr 1 i zadania nr 2: - dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy. Ww. osoba musi należeć do regionalnej izby samorządu zawodowego. - dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych. Ww. osoba musi należeć do regionalnej izby samorządu zawodowego. 2 ) dla zadania nr 1 dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót z zakresu dróg i ulic; 3 ) posiadał niezbędne doświadczenie i wiedzę w realizacji robót budowlanych z zakresu zagospodarowania terenu (dla zad. nr 1 ) oraz wykonywania instalacji monitoringu ( dla zad. nr 2 ) Wykonawca musi udowodnić wykonanie: - dla zad. nr 1- min.1 roboty z zakresu zagospodarowania terenu o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto, - dla zad. nr 2 - min.1 roboty z zakresu wykonania instalacji monitoringu o wartości nie mniejszej niż 50.000,00zł brutto 4 ) nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawcy, którzy w chwili trwania postępowania nie dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia muszą wykazać w ofercie, iż takim potencjałem i osobami będą dysponować przy realizacji zamówienia publicznego. W tym zakresie wykonawca może korzystać z zasobów innego podmiotu, który zobowiąże się do ich udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie publiczne ( dot. pkt-u 1 i 2 ) Po otwarciu ofert, zamawiający sprawdza dokumenty i oświadczenia pod względem spełniania warunków udziału, o których mowa powyżej. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta na podstawie art.24 ust.4 zostanie uznana za odrzuconą. W trakcie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu ma zastosowanie art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi: a ) przedłożyć w ofercie aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej formułą za zgodność z oryginałem; b ) w zał. oferty p.n. Potencjał kadrowy wykazać osoby, zgodnie z pkt 1) i 2), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; c ) przedłożyć w ofercie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby-osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b), wykonawca wskazał osobę-osoby, którymi będzie dysponował; d ) przedłożyć w ofercie oryginały lub kserokopie uprawnień budowlanych oraz dokumenty potwierdzające przynależność osób z uprawnieniami budowlanymi do regionalnej izby samorządu zawodowego, e ) w załączniku oferty p.n. Wykaz wykonanych zamówień o podobnym charakterze przedstawić wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( zgodnie z pkt. 3) f ) przedłożyć w ofercie dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały należycie wykonane; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum, spółka cywilna dokument wymieniony w pkt. a, składa każdy z wykonawców. Wymagania dotyczące doświadczenia w realizacji zadań o podobnym charakterze oraz potencjału kadrowego wykonawcy mogą spełniać łącznie. Dokumenty, o których wyżej mowa należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs2.pl lub www.zbm2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Miejskich II TBS Sp. z o.o.
44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Przetargów, pok. nr 206.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zagospodarowanie i urządzenie terenu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - rozbiórka fragmentów istniejących nawierzchni, śmietników oraz ogrodzeń wewnętrznych - wykonanie nowych nawierzchni dróg, parkingów i ciągów pieszych - wykonanie nowych 2 boksów na odpady - wykonanie zieleni - wykonanie oświetlenia terenu - wykonanie wyposażenia terenu - remont ogrodzenia frontowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.10.00-0, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji monitoringu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie uproszczonego projektu ( schematu instalacji ) - wykonanie zasilania i sterowania kamer - montaż pięciu kamer na słupach projektowanego oświetlenia terenu - montaż centrali, rejestratora wraz z programowaniem, konfiguracją i testowaniem systemu według przedmiaru - sprawdzenie oraz uruchomienie instalacji - adaptacyjne roboty budowlane w opuszczonym mieszkaniu na parterze przy ul. Tarnogórskiej 129 dla potrzeb ochrony - uporządkowanie pomieszczeń, malowanie itp. - wg przedmiaru robót.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 20-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 8 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie modernizacji toalet na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów w kategorii A2 i STS01 z pomiarami jakości powietrza wraz z walidacją. Znak sprawy: DZPZ.283.41.2025.AL
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.