To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-05
Suwałki: Dostawa prefabrykatów brukarskich
Numer ogłoszenia: 161493 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142483 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 84, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 566 78 55, faks 87 565 99 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prefabrykatów brukarskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa prefabrykatów brukarskich. 2. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wytycznymi Polskiej Normy (PN-EN), musi posiadać deklarację zgodności lub aprobatę techniczną dla tych materiałów, dla których jest wymagana. 3. Przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm (PN-EN), aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. 4. W przypadku materiałów dla których zgodnie z PN-EN ww. dokumenty są wymagane, Wykonawca do każdej dostarczonej partii załącza powyższe dokumenty. 5. W przypadku podejrzenia, że dostarczony materiał nie spełnia wymaganych norm Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wykonania co najmniej jednego badania kontrolnego dla zastrzeżonej partii produkcyjnej w niezależnym laboratorium na koszt Wykonawcy. 6. Wymienione w kosztorysie ofertowym ilości materiałów mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia mniejszej ilości materiałów niż podane ilości szacunkowe bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionych ilości materiałów do wartości złożonej przez wykonawcę oferty. Zamawiający będzie zamawiał materiały budowlane sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb, rozliczając je po cenach jednostkowych z formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ 7. Dostawa wraz z rozładunkiem materiału w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 8. Dyspozycyjność wybranego asortymentu do 7 dni od 7.00 do godz. 15.00 przy złożeniu zamówienia w formie pisemnej, fax-em lub telefonicznie. 9. Dostarczany materiał musi posiadać etykietę z informacją o rodzaju produktu, numerze partii i dacie produkcji. 10. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczone elementy brukarskie będące przedmiotem zamówienia na okres 3 lat. Bieg początkowy okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dniu terminu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.38.00 - Materiały do układania nawierzchni drogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY PRODUKCJI KRUSZYW RUPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI KRUSZYW RUPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- Zakład Produkcji Kruszyw RUPIŃSCY Spółka Jawna, ul. Przemysłowa 28, 18-305 Szumowo, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 418360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 476202,34
Oferta z najniższą ceną: 476202,34 / Oferta z najwyższą ceną: 476202,34
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej zabezpieczenia i remontu stropu nad piwnicą w budynku przy ul. 1 Maja 28 w Suwałkach stanowiącym własność Gminy Miasto Suwałki
- Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84
- " Rozbiórka budynku przy ul. Szpitalnej 62"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup i dostawa bloczków betonowych oraz płyt drogowych na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z o. o. w Czarnówku w 2024r.
- "Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega" - 3 zadania.
- "Dostawa płyt IOMB na potrzeby przebudowy drogi gminnej w m-ci Chrzanowo"
- Zakup i dostawa płyt drogowych na potrzeby remontu dróg gminnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.