eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Monitoring

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Poznań: Monitoring
Numer ogłoszenia: 161464 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych , Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Poznania na trasie Traktu Królewsko - Cesarskiego, etap III (odcinek od ul. Fredry do skrzyżowania ulic Dąbrowskiego i Żeromskiego) oraz rejonu Jeżyc, wraz z budową własnej infrastruktury telekomunikacyjnej - kanalizacji, rurociągów, kabli optotelekomunikacyjnych, instalacją systemu transmisji danych oraz zintegrowaniem dostarczonych urządzeń i oprogramowania z istniejącym systemem teletransmisyjnym i monitoringu wizyjnego miasta Poznania. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej, kosztorysowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót na rozbudowę systemu monitoringu wizyjnego Traktu Królewsko - Cesarskiego etap III (odcinek od ul. Fredry do skrzyżowania ulic Dąbrowskiego i Żeromskiego) oraz rejonu Jeżyc, jej uzgodnienie oraz uzyskanie stosownych zezwoleń na jej realizację, na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego. 2. Wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-technicznej zaakceptowanej przez Zamawiającego kanalizacji teletechnicznej, składającej się z rurociągów i studni kablowych oraz kabli światłowodowych ułożonych w tych rurociągach, łącznie z wykonaniem pomiarów powykonawczych zrealizowanej instalacji, a także przygotowanie pomieszczenia technicznego dla potrzeb węzła transmisyjnego we wskazanej lokalizacji, opisanej w programie funkcjonalno użytkowym 3. Dostawę, montaż i uruchomienie kamer, urządzeń aktywnych systemu monitoringu wizyjnego koniecznych i niezbędnych dla rozbudowy systemu monitoringu wizyjnego miasta Poznania wzdłuż Traktu Królewsko - Cesarskiego etap III (odcinek od ul. Fredry do skrzyżowania ulic Dąbrowskiego i Żeromskiego) oraz rejonu Jeżyc, łącznie z dostawą oprogramowania i bibliotek SDK zainstalowanych urządzeń oraz uruchomieniem oprogramowania systemu monitoringu wizyjnego i uruchomieniem systemu transmisji danych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowo-techniczną zaakceptowaną przez Zamawiającego. 4. Zintegrowanie programowe lub sprzętowe wszystkich dostarczonych urządzeń z istniejącym systemem monitoringu wizyjnego miasta Poznania wraz z uaktualnieniem oprogramowania wszystkich pracujących, nowo dostarczonych i zainstalowanych urządzeń: aktywnych, koderów, dekoderów, stacji roboczych do najnowszej, stabilnej wersji oprogramowania, którą posiada producent danych urządzeń w dniu podpisania tej umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne 45.31.43.10 - Układanie kabli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 23000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponują dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1 dysponują osobami wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającymi uprawnienia budowlane, minimum jedną dla każdej z wymienionych specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej do projektowania, b) telekomunikacyjnej, do kierowania robotami, bez ograniczeń. 2.2 dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 r. w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony ( Dz. U. Nr 78 poz. 511 z 1998 r. ) 2.3 dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 r. w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony ( Dz. U. Nr 78 poz. 511 z 1998 r. ) 2.4 dysponują minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe z zakresu uruchamiania i konfiguracji systemu monitoringu, potwierdzone odbytym min. 1 szkoleniem producenta dostarczanego systemu monitoringu i/lub certyfikatem (autoryzacją) producenta dostarczanego systemu monitoringu, 2.5 wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( 21.05.2004 r. - 21.05.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch prac obejmujących jeden z niżej wymienionych zakresów, o minimalnej wartości 500 000,00 zł brutto każda i przedłożenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. a) budowa doziemnej infrastruktury teletechnicznej oraz budowy i uruchamiania systemów monitoringu wizyjnego, b) budowa doziemnej infrastruktury teletechnicznej oraz dostawy, montażu i uruchamiania systemów teleinformatycznych, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1 posiadanie własnych środków finansowych lub zdolności kredytowej (w wysokości min. 1 000 000,00 zł), 3.2 posiadanie ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (za szkody powstałe podczas lub będące skutkiem prac objętych umową) na kwotę min. 500 000,00zł 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, oraz uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. Kserokopie uprawnień budowlanych osób przewidzianych do realizacji zamówienia w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, do projektowania, - telekomunikacyjnej, do kierowania robotami, bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - minimum jedna osoba w każdej specjalności. 7. Kserokopia aktualnych uprawnień osób przewidzianych do realizacji zmówienia, w zakresie zabezpieczenia technicznego: a) licencja pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia - dla minimum 1 osoby. b) licencja pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia - dla minimum 1 osoby. 8. Kserokopia dokumentów, osób przewidzianych do realizacji zmówienia, potwierdzających odbycie minimum 1 szkolenia lub certyfikatu ( autoryzacji ), producenta dostarczanego systemu monitoringu. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (w wysokości min. 1 000 000,00 zł), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Kopia aktualnej polisy, a w przypadku jej braku kopia innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (za szkody powstałe podczas lub będące skutkiem prac objętych umową), na kwotę minimum 500 000,00zł. 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowani o udzielenie zamówienia ( 21.05.2004 r. - 21.05.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch prac obejmujących co najmniej jeden z zakresów a) budowa doziemnej infrastruktury teletechnicznej oraz budowy i uruchamiania systemów monitoringu wizyjnego, b) budowa doziemnej infrastruktury teletechnicznej oraz dostawy, montażu i uruchamiania systemów teleinformatycznych, o minimalnej wartości 500 000,00 zł brutto każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Ponadto w ofercie należy złożyć: 12. Wypełnioną i podpisaną ofertę - zał. nr 1 do SIWZ; 13. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności i poprawności złożonych dokumentów oraz terminu i kwoty wniesionego wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 443.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 446.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.07.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.