eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lewin BrzeskiSPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY ZADANIU PN.BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I RUROCIĄGU TŁOCZNEGO Z PRZEPOMPOWNIAMI DLA MIASTA LEWIN BRZESKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-09

Lewin Brzeski: SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY ZADANIU PN.: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I RUROCIĄGU TŁOCZNEGO Z PRZEPOMPOWNIAMI DLA MIASTA LEWIN BRZESKI
Numer ogłoszenia: 161386 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Lewina Brzeskiego , ul. Rynek 1, 49-340 Lewin Brzeski, woj. opolskie, tel. 077 4246600, 4246637, faks 077 4246638.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lewin-brzeski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY ZADANIU PN.: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I RUROCIĄGU TŁOCZNEGO Z PRZEPOMPOWNIAMI DLA MIASTA LEWIN BRZESKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i rurociągu tłocznego z przepompowniami dla miasta Lewin Brzeski. Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim zawierają: dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlano - wykonawczego, przedmiaru robót oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, z którymi obowiązkowo należy zapoznać się przed złożeniem oferty. W szczególności do obowiązków inspektora należy: w okresie realizacji budowy: - reprezentowanie Zamawiającego na budowie - kontrola właściwej jakości wykonywanych robót w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - kontrola zgodności wykonywanych robót z projektem, umową zawartą z Wykonawcą zadania, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, w tym robót częściowych - systematyczny nadzór budowy w okresie prowadzenia robót, - potwierdzanie w dzienniku budowy faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. związane z końcowym odbiorem robót: - akceptacja lub jej brak w odniesieniu do gotowości wykonawcy do odbioru, - uczestniczenie w komisji końcowego odbioru robót, - kontrola usunięcia przez wykonawcę wad stwierdzonych w czasie odbioru. w okresie rękojmi za wady: - udział w komisjach stwierdzających ujawnione wady i określających sposób ich sunięcia, - kontrola usunięcia wad..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawienie oświadczenia, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają stosowne uprawnienia - zał. 5 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna te usługi, które polegały na nadzorowaniu budowy kanalizacji sanitarnej o łącznej długości min. 5km wraz przepompowniami ścieków w ilości min. 2 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku przez Wykonawcę Zamawiający uzna tego, kto przedstawi dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, potwierdzonymi stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 lub 12a ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. ze zmianami), lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z wykazaniem co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego (w rozumieniu Prawa budowlanego) - 1 osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, potwierdzonymi stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 lub 12a ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. ze zmianami), lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z wykazaniem doświadczenia w wykonaniu robót elektrycznych związanych z budową/montażem sieciowych przepompowni ścieków - 1 osoba; - drogowej, potwierdzonej stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 lub 12a ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. ze zmianami), lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - 1 osoba;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz oferty wraz z zawartymi w nim oświadczeniami Wykonawcy - zał. 1 do SIWZ - zaakceptowany wzór umowy - zał. 7

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lewin-brzeski.pl (dział: ogłoszenia, przetargi, budownictwo i inwestycje)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lewinie Brzeskim ul. Rynek 1 49-340 Lewin Brzeski pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Lewinie Brzeskim ul. Rynek 1 49-340 Lewin Brzeski pok. nr 13 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.