eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Ochrona fizyczna mienia i osób w budynkach Urzędu Miasta Zielona Góra, stała i doraźna oraz monitorowanie systemów alarmowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-23

Zielona Góra: Ochrona fizyczna mienia i osób w budynkach Urzędu Miasta Zielona Góra, stała i doraźna oraz monitorowanie systemów alarmowych.
Numer ogłoszenia: 16134 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna mienia i osób w budynkach Urzędu Miasta Zielona Góra, stała i doraźna oraz monitorowanie systemów alarmowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Ochrona polegająca na: 3.1.1. ochronie fizycznej mienia i osób - ochrona stała i doraźna, w budynku biurowym Wydziału Komunikacji przy ul. Sienkiewicza 8a w Zielonej Górze, przez jednego umundurowanego pracownika ochrony. W dni robocze od godz. 15.30 do 8.00 natomiast w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta całodobowo, 3.1.2. ochronie fizycznej mienia i osób - ochrona stała, w budynku Ratusza, ul. Stary Rynek 1 w Zielonej Górze w dni robocze, soboty, niedziele i święta całodobowo przez jednego umundurowanego pracownika ochrony, 3.1.3. ochronie fizycznej mienia i osób - 3.1.3.1. ochrona stała i doraźna w budynku przy ul. Zachodniej 63a w Zielonej Górze od godz. 7.00 do 21.00 w dni robocze, przez jednego umundurowanego pracownika ochrony. 3.1.3.2. asystowanie przy otwieraniu i zamykaniu obiektu przy ul. Zachodniej 63a wraz z przejęciem i zdeponowaniem kluczy, 3.1.4. monitorowaniu systemów alarmowych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta przy ul. Sienkiewicza 8a, ul. Podgórnej 22 oraz w budynku przy ul. Zachodniej 63a, polegające na całodobowym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach oraz systemach alarmowych, 3.2. Zapewnieniu przez Wykonawcę urządzenia transmisji sygnału alarmu, uwzględni w kalkulacji ceny koszt podłączenia systemów alarmowych do centrum monitoringu agencji ochrony oraz zastosowanie bezpośredniego łącza transmisji do Straży Pożarnej przy użyciu telefonicznego toru transmisji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.61.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru Oryginalny kod CPV: 74.61.50.00 - Usługi patrolowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane 3.200,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.1.1. Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 usługi o minimalnej wartości 200.000,00 zł brutto każda, w zakresie usługi ochrony w obiektach użyteczności publicznej.- potwierdzone należytym wykonaniem; 5.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują minimum: 5.1.2.1. czterema osobami -2 załogi interwencyjne, (co najmniej 2 osoby w każdej załodze wliczając kierowcę), posiadające licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia, gotowymi na przyjazd na wezwanie przez całą dobę w czasie nie dłuższym niż 8 minut; 5.1.3. Posiadają uprawnienie do prowadzenia działalności w zakresie ochrony zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami); 5.1.4. Posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dodatkowo Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie działalności gospodarczej na zakres przedmiotu zamówienia, czas i wartość umowy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1 wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 6.1.2 oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 6.1.3 oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 6.1.4 wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 6.1.5 wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6.1.6 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.7 koncesja zezwalająca na podjęcie działalności w zakresie ochrony na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3. SIWZ 6.1.8 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 6.1.9 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 6.1.10 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 6.1.11 zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 6.1.12 pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podgóna 22, Pokój 408.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Podgóna 22, Pokój 408.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.