eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › wymiana nietypowej stolarki okiennej i balkonowej z PCV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-29

POZYCJA 16128

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Koszalin: wymiana nietypowej stolarki okiennej i balkonowej z PCV

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych, do kontaktów: Ewa Dworakowska, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 093 3422066, fax 093 3422330, www.zbm.koszalin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana nietypowej stolarki okiennej i balkonowej z PCV. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wymiana nietypowej stolarki okiennej i balkonowej z PCV w lokalach i budynkach zamieszkałych będących w administracji Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie - ZGM Nr 1, 2, 3, 4, 5. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Koszalin. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zadanie nr 1 - wymiana nietypowej stolarki okiennej i balkonowje z PCV w lokalach i budynkach zamieszkałych będących w administracji Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie - ZGM nr 1, 2 i 3 Zakres robót: - wykonanie stolarki z PCV w ilości 604 szt. - 1278,72 m kw. - demontaż starej i montaż nowej stolarki - wymiana podokienników wewnętrznych wg zleceń około 492,25 m.b. - wykonywanie dodatkowych prac wynikajacych z demontażu i montażu stolarki oraz zagospodarowanie stolarki z demontażu. Zadanie nr 2 - wymiana nietypowej stolarki okiennej i balkonowje z PCV w lokalach i budynkach zamieszkałych będących w administracji Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie - ZGM nr 4 i 5 Zakres robót: - wykonanie stolarki z PCV w ilości 643 szt. - 1346,79 m kw. - demontaż starej i montaż nowej stolarki - wymiana podokienników wewnętrznych wg zleceń około 860,83 m.b. - wykonywanie dodatkowych prac wynikajacych z demontażu i montażu stolarki oraz zagospodarowanie stolarki z demontażu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zadanie nr 1 - 6 000,00 PLN, Zadanie nr 2 - 7 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat (liczone od daty upływu składania ofert) nie mniej niż dwa zamówienia polegające na wymianie stolarki z PCV o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde. 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.05.2006, cena - 61,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.05.2006 godzina 09:50. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2006, godzina 10:00, Zarząd Budynków Mieszkalnych Koszalin, ul. Połczyńska 24 lokal 301.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.