eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Aktywność to szansa na przyszłość realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-22

Siewierz: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Aktywność to szansa na przyszłość realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Numer ogłoszenia: 161255 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136263 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 32 6499493, faks 32 6499493.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Aktywność to szansa na przyszłość realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Aktywność to szansa na przyszłość realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu. Projekt Aktywność to szansa na przyszłość otrzymał dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013 w ramach Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z art.83 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych na następujące części zamówienia: Część I. Organizacja i przeprowadzenie treningu umiejętności psycho-społecznych oraz wizażu i stylizacji własnego wizerunku. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) trening umiejętności psycho-społecznych obejmujący: a) Spotkania z psychologiem b) Indywidualne spotkania z Liderem Klubu Integracji Społecznej c) Animacja lokalna 2) trening wizażu i stylizacji własnego wizerunku obejmujący: spotkania z wizażystą oraz edukatorem prozdrowotnym Część II. Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych, które mają na celu podniesienie, zmianę lub zaktualizowanie kompetencji zawodowych: 1. Kurs zawodowy: Florystyka/ Bukieciarstwo 112 godzin po 45 minut / 1 osoba 2. Kurs zawodowy: Organizacja i obsługa gastronomiczna imprez okolicznościowych 100 godzin po 45 minut/ 7 osobowa grupa 3. Kurs zawodowy Palacz C.O 42 godzin / 1 osoba 4. Kurs zawodowy: Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym 67godzin po 45 minut / 2 osoby 5. Kurs zawodowy: Obsługa komputera, kas fiskalnych, urządzeń sklepowych 30 godzin po 45 minut / 4 osobowa grupa 6. Kurs zawodowy: Kurs budowlany - technolog wykończenia wnętrz 80 godzin po 45 minut/ 2 osoby 7. Kurs zawodowy: Dozór SEP bez ograniczenia napięcia z pomiarami 60 godzin po 45 minut/ 1 osoba Pozostałe warunki zlecenia wspólne dla części I i II: a)Zapewnienie opieki nad dziećmi w trakcie realizacji zadań objętych I i II częścią zamówienia. b)Zwrotu kosztów dojazdu dla uczestnika szkoleń, treningów, c)Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizacją niniejszych zadań, w tym do dokumentów finansowych oraz prawo kontroli sposobu prowadzenia zajęć objętych przedmiotem zamówienia. d)Warunki płatności: przelewem w terminie 30 dni od daty wpływu faktury VAT do Zamawiającego i stwierdzeniu jej prawidłowości przez Zamawiającego na rachunek wskazany przez Wykonawcę. e)O miejscu prowadzenia zajęć Wykonawca poinformuje Zamawiającego na 7 dni przed ich rozpoczęciem. f)W celu realizacji szkoleń, treningów Wykonawca zapewni wszelki niezbędny sprzęt oraz materiały niezbędne dla realizacji programu. g)Wykonawca zapewni: właściwe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy i ppoż przeprowadzenie zajęć (szkoleń, treningów) przez osoby posiadających kwalifikacje i uprawnienia zgodne z programem oraz odpowiednie warunki lokalowe. h)Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i dostarczy Zamawiającemu kserokopię zawartej polisy ubezpieczeniowej i)Dane pomocnicze do wykorzystania przez Wykonawcę: wniosek o dofinansowanie do wglądu w siedzibie tutejszego OPS.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Aktywność to szansa na przyszłość otrzymał dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013 w ramach Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Organizacja i przeprowadzenie treningu umiejętności psycho-społecznych oraz wizażu i stylizacji własnego wizerunku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78413,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27369,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.