eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Przebudowa ulicy Młyńskiej w Kozienicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Kozienice: Przebudowa ulicy Młyńskiej w Kozienicach
Numer ogłoszenia: 161208 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, fax 048 6142048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Młyńskiej w Kozienicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a.przebudowa ulicy Młyńskiej w Kozienicach, polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego na istniejącej podbudowie z płyt betonowych ( bloczków betonowych), wymianie krawężników, przebudowie ciągów pieszych i zjazdów, budowie chodnika i zjazdów, regulacji urządzeń podziemnych z montażem pierścieni odciążających i płyt nastudziennych, wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego, b. przebudowa linii energetycznej nn. w ulicy Młyńskiej. Parametry ulicy : - droga - jednojezdniowa, dwukierunkowa, - przekrój drogowy - uliczny - długość ulicy - 625,0 m, - szerokość jezdni - 6,0 m, - szerokość chodnika - 1,80 m, - rodzaj nawierzchni - jezdni -bitumiczna; zjazdów - z kostki brukowej gr 8 cm, chodników- z koski brukowej kolorowej gr. 6 cm - kategoria ruchu - KR2, - klasa ulicy - L. Zakres robót obejmuje: 1.1.Roboty przygotowawcze i ziemne: - roboty pomiarowe, roboty ziemne, transport, 1.2. Krawężniki i obrzeża .Montaż: - krawężników betonowych o wym. 20x30 cm - 625,0 m, - obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm - 741,0 m, - przestawienie krawężników betonowych 20x30 cm - 141,0 m, - wykonanie ławy betonowej z oporem - 55,54 m3. 1.3. Podbudowy ulic: - warstwa odsączająca gr. 10 cm - 1750,90 m2, - podbudowa z mieszanki betonowej 5 Mpa - 390 ,0 m2. 1.4.Chodniki i zjazdy: - chodnik z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm - 957,80 m2, - chodnik z płyt betonowych - 4,80 m2, - zjazdy z kostki betonowej gr, 8 cm - 325,50 m2, - przełożenie nawierzchni zjazdów - 64,50 m2. 1.5.Nawierzchnie ulic: - przełożenie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 15 cm - 393,50 m2, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego gr. do 10 cm - 538,10 t, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 3812,60 m2. 1.6.Roboty wykończeniowe: - regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych - 62 szt, - montaż pierścieni odciążających - 33 i 20 szt, - montaż płyt nastudziennych - 33 szt. - montaż stalowych osadników na wpustach ulicznych - wykonanie trawników - 539,80 m2. 1.7.Oznakowanie ulic: Organizacja ruchu: - Tymczasowa: na czas prowadzenia robót (wykonanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu, oznakowanie i ponoszenie wszelkich zobowiązań finansowych z tego tytułu, w tym opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego), - stała: - oznakowanie pionowe - 4 i 4 szt., - oznakowanie poziome - 83,70 m2. 1.8.Napowietrzne linie energetyczne: - przebudowa linii napowietrznej (Kozienice Wylęgarnia), - przebudowa linii napowietrznej (Kozienice Wodociąg).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 28.81.38.10 - Wykończenia nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.38.10 - Wykończenia nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 31.32.11.00 - Napowietrzne linie energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.32.11.00 - Napowietrzne linie energetyczne Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5000.00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r, nr 223, poz. 1655 ) tj: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał ( zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotę, przedmiotem której było wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu o powierzchni minimum 3000m2, a której należyte wykonanie zostanie potwierdzone przez zamawiającego, na rzecz którego zamówienie to było realizowane; - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. przy wykonaniu zamówienia zatrudni 1 kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej do kierowania robotami drogowymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, legitymującego się aktualnym, na dzień składania oferty, zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganym przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Doświadczenie podwykonawców, zrealizowane przez nich roboty budowlane i zasoby nie będą brane pod uwagę przy ocenie czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocenie podlegać będzie wyłącznie Wykonawca i uczestnicy Konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. III, Wykonawca zobowiązany jest do oferty sporządzonej na formularzu oferty stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej , zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący okresów aktualności dokumentów stosuje się odpowiednio. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. nr 3). 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( zał. nr 4). 1.4. Wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( zał. nr 5). 1.5. Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. ( zał. nr 6). wraz ze wskazaniem kierownika budowy i załączeniem dokumentów uprawniających go do kierowania robotami drogowymi w zakresie objętym zamówieniem i załączeniem aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 1.6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej - dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie na osobę) - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 1.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, dotyczącej Wykonawcy jako podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć również: 2.1. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o dokumentację projektową i przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz informacje zawarte w siwz. 2.2. Kserokopię dowodu wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. 111..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.