eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudniki › Zakup biletów miesięcznych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie gminy Rudniki w roku szkolnym 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-13

Rudniki: Zakup biletów miesięcznych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie gminy Rudniki w roku szkolnym 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016
Numer ogłoszenia: 161159 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138205 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej, ul. Wieluńska 15, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 0-34 359 50 22, faks 0-34 359 50 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie gminy Rudniki w roku szkolnym 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych indywidualnych dla dzieci dojeżdżających (dowóz i odwóz) do placówek oświatowych na terenie gminy Rudniki w roku szkolnym 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016 w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym (linie regularne). Zamówienie będzie realizowane we wszystkie dni nauki w roku szkolnym 2013/2014, 2014/2015 i 2015/2016. Organizacja roku szkolnego jest uregulowana Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). Dzieci należy dowieźć do placówek oświatowych w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem i zabrać niezwłocznie po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania. Zamawiający na przewóz dzieci nabywać będzie bilety miesięczne szkolne zgodnie z postanowieniem art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2012r. Nr 198, poz. 1138 z późn. zm.) na podstawie zamówienia ofertowego. Przewoźnik zobowiązuje się przekazać bilety Zamawiającemu na pięć dni przed rozpoczęciem każdego miesiąca roku szkolnego. Prognozowana miesięczna liczba biletów miesięcznych - 231szt, jest to liczba aktualna na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie. W przypadku zmiany ilości dzieci dowożonych w ramach niniejszej umowy Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę do 20-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym nastąpi zmiana. Wykonawca dokona stosownej zmiany ilości dostarczanych biletów. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych dzieci (max. o 20%) Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych dzieci Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. Rozliczenie będzie dokonywane miesięcznie według rzeczywistych kosztów usługi - na podstawie liczby faktycznie sprzedanych biletów miesięcznych w danym miesiącu. Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów zapewnia Zamawiający. Należy przyjąć iż na jeden środek transportu realizujący przewóz dzieci przypada jeden opiekun. W związku z powyższym Wykonawca winien wkalkulować w cenę biletu miesięcznego koszt przejazdu opiekunów. Opiekun otrzyma od Wykonawcy kartę przejazdową na przejazd w ramach linii regularnych. Trasy przejazdu, planowana liczba dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych oraz ilość km na trasie opisano w zał. nr 6 do SIWZ. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na trasach, które przewidują zatrzymywanie się autobusów na przystankach podanych przez Zamawiającego. Jeżeli w dniu składania oferty Wykonawca nie posiada w/w zezwolenia lub posiadane zezwolenie musi zostać dostosowane do wymagań Zamawiajacego Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia zobowiązany będzie do uzyskania/zmiany takiego zezwolenia najpóźniej do dnia zawarcia tej umowy. Wobec tego Wykonawca w treści oferty złoży stosowne oświadczenie w tej sprawie. Wykonawca zapewni punktualny, bezpieczny i sprawny dowóz i odwóz dzieci. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym. (Dz.U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2012r. poz. 1265 z późn. zm.). Wykonawca zagwarantuje przewóz wszystkich dzieci. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Gmina posiada autobus szkolny Autosan A0909L.05 o liczbie miejsc siedzących 41 + 1 + 1 miejsce do kotwiczenia wózka inwalidzkiego, rok produkcji 2008, który będzie wydzierżawiony Wykonawcy. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania oferty. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABX 2 bus Milena Bem, Jaworzno Bankowe 75, 46-325 Rudniki, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 483052,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 269438,40

  • Oferta z najniższą ceną: 269438,40 / Oferta z najwyższą ceną: 497712,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.