To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-24
Warszawa: Świadczenie usług audytorskich, finansowych oraz księgowych.
Numer ogłoszenia: 161149 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102569 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 273 71 50, faks 22 273 89 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług audytorskich, finansowych oraz księgowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług audytorskich, finansowych oraz księgowych obejmujących: 1) część A Zadania - wykonanie kontroli na miejscu Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich, w tym: a) wykonanie usług max. 29 kontroli Głównych Punktów Informacyjnych na miejscu działania danego Głównego Punktu Informacyjnego, b) wykonanie usług max. 48 kontroli Lokalnych Punktów Informacyjnych na miejscu działania danego Lokalnego Punktu Informacyjnego, c) wykonanie 2 usług kontroli na miejscu w Centrum Projektów Europejskich, d) wykonanie 2 usług kontroli na miejscu w Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, e) przygotowanie i wygłoszenie prezentacji, zgodnie z tematyką podaną w części II , pkt A ppkt 2 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia; 2) część B Zadania - badanie sprawozdań z realizacji zadania polegającego na prowadzeniu punktów informacyjnych Funduszy Europejskich przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Centrum Projektów Europejskich, w tym: a) badanie części finansowej nie więcej niż 12 sprawozdań z wykorzystania dotacji celowej przekazywanej na realizację zadania polegającego na prowadzeniu punktów informacyjnych Funduszy Europejskich, b) doradztwo finansowo-księgowe dla dotacjobiorców w wymiarze nie większym niż 12 godzin zegarowych łącznie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie 79.21.25.00 - Usługi kontroli rachunkowej 66.17.10.00 - (3) Doradztwo finansowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie finansowane ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GROUND FROST EUROIN AUDYT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GROUND FROST EUROIN AUDYT SP. Z O.O.
- Ground Frost Euroin Audyt Sp. z o.o., ul. Targowa 20A, 03-731 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 502078,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 234472,00
Oferta z najniższą ceną: 234472,00 / Oferta z najwyższą ceną: 512865,72
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont parteru budynku wraz z wykonaniem instalacji c.o. w lokalu nr 1 w budynku znajdującym się przy ul. Bolecha 78 w Warszawie. Realizowane w systemie "Zaprojektuj i wybuduj".
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Orla 3 m 5, część nr 2: Jezuicka 6/8 m 28
- Dostawa urządzeń spełniających wymagania normy SDIP-27 Level A
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Naprawa elewacji wraz z jej malowaniem oraz naprawa balkonów w budynkach w Poznaniu przy ulicy Smardzewska 16 oraz naprawa i malowanie elewacji w budynku w Swarzędzu przy ulicy Grudzińskiego 18 E
- Dostawa wyrobów medycznych sterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja maksymalnie 21 kontroli projektów w ramach FERS i maksymalnie 20 wizyt monitoringowych w ramach FERS.
- Zarządzanie projektem i rozliczanie dofinansowania (eksperckie usługi finansowe) projektu FENX.07.01-IP.04-0013/24 pn.: Adaptacja i modernizacja przestrzeni TWŁ wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia
- Przeprowadzenie kontroli projektów FERS
więcej: (3) Doradztwo finansowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.