Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-15
Kielce: Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Numer ogłoszenia: 161084 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii, ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, fax (041) 36 74 071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: poniżej 206 tys. euro Załącznik Nr 1- Cewniki moczowodowe dla Działu Urologii Załącznik nr2 - elektrody resekcyjne dla Działu Urologii Załącznik nr 3 - szpatułki drewniane jałowe Załącznik nr4- szew odbarczajacy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu Art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i2 Prawo zam. pub. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a) spełniają wymogi zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych i niniejszej SIWZ: b) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) druk Oferta 2) formularz cenowy oferty 3) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1oraz art. 24 ust.1 i2 ustawy Prawa Zamówień Publicznych. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółek osobowych w rozumieniu Kodeksu Spółek Handlowych składają zaświadczenie o nie zaleganiu podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i podatku od towarów i usług przez spółkę. 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo składania ofert. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej-odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 6) dokument potwierdzający, że obrót asortymentem, będącym przedmiotem oferty, jest prowadzony w trybie i na zasadach przewidzianych w aktualnych i powszechnie obowiązujących przepisach prawnych- Koncesja, w przypadku braku konieczności posiadania -oświadczenie 7) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896)./ CE, / -pogrupowane i oznaczone zgodnie z Załącznikiem -w przypadku braku konieczności posiadania -oświadczenie 8) Oświadczenie Wykonawcy zobowiązujące, że dostarczone wyroby będą zgodne z Ustawą z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych rozdział 2 art.4pkt.5 Znak CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie 9) katalogi, foldery, materiały źródłowe producenta / w j. polskim/ - dla oferowanego asortymentu Dokumenty zgodne z opisem producenta opisy oferowanego asortymentu uwzględniające wymagane parametry. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. Dz. U .nr 87, poz. 605) Informacja dotycząca oferty składanej wspólnie przez kilka podmiotów występujących wspólnie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.onkol.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Onkologii w Kielcach, 25-734 Kielce, ul. Artwińskiego 3,p113.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Onkologii w Kielcach, 25-734 Kielce, ul. Artwińskiego 3,p.212.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 22.08.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: załacznik nr1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poniżej 206 tys. euro Załącznik Nr 1- Cewniki moczowodowe dla Działu Urologii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. stałość ceny - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Załacznik nr2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poniżej 206 tys. euro Załącznik nr2 - elektrody resekcyjne dla Działu Urologii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. stałość ceny - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: załącznik nr3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poniżej 206 tys. euro Załącznik nr 3 - szpatułki drewniane jałowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. stałość ceny - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Załacznik nr4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poniżej 206 tys. euro Załącznik nr4- szew odbarczajacy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 20
- 3. stałość ceny - 10
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Dostawa materiałów konserwatorskich dla pracowni muzealnej - powtórka"
- Dostawa urządzeń multimedialnych
- Zakup wraz z dostawą zestawu odczynników do wyznaczania miana fizycznego i funkcjonalnego wektora lentiwirusowego dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów szpitala
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Kielcach oraz materiałów informacyjno-promocyjnych PDE w ramach projektu pn."Projekt Doradztwa Energetycznego".
- "Zakup produktów betonowych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w 2026"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i sprzętów medycznych przeznaczonych dla SPZOZ w Wolsztynie
- Zakup wyposażenia w celu utworzenia Żłobka w Ostrorogu w ramach projektu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej - 3 szt. mikrotomów
- D/83/2025 Zakup i dostawa mebli medycznych oraz aparatury medycznej na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, mebli w ramach projektu "Edukacja bez barier w Gminie Malczyce" - nr FEDS.08.01-IZ.00-0090/24
- Dostawa aparatu do detekcji promieniowania gamma i aparatu do neuromonitoringu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





