Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-30
Gdańsk: dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 16101 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 zestawów sprzętu laboratoryjnego dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach od I do X: I analizator zawartości rtęci z autosamplerem 1 kpl. II aparat do fotolizy leków z lampą ksenową 1 kpl. III kolektor frakcji 1 szt. IV mikroskop 1 szt. V mikroskop odwrócony 1 szt. VI mikrotitrator - 3 szt; Dwukanałowa stacja miareczkująca - 1 szt VII oświetlacz UV z lampą ksenonową i zasilaczem 1 kpl. VIII zestaw do oznaczania toksyczności farmaceutyków wobec linii komórek rybich składający sie z inkubatora co2 i spektrofotometru UV-VIS 1 kpl IX waga analityczna 2 szt. X sprzęt od 1 do 10: 1 autoklaw 1 szt. 2 cieplarka z chłodzeniem 1 szt. 3 komora fitotronowa 1 szt. 4 inkubator laboratoryjny 1 szt. 5 łaźnia wodna z wytrząsaniem 1 szt. 6 mieszadła magnetyczne - 8 szt; dozowniki butelkowe - 3 szt.; konduktometr - 1 szt. 7 mieszadło magnetyczne 1 szt. 8 pehametr 1 szt. 9 piec do odprężania szkła - 1 szt 10 wirówka 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0, 42.00.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie o podwykonawcach, jeśli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty Załącznika nr 5. 2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) Opisu oferowanego sprzętu wg Załącznika nr 2; b) Specyfikacji technicznej producenta, poświadczającej zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem. Zamawiający dopuszcza wydruki ze stron internetowych producenta, także w języku angielskim
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) Zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (w szczególności: sytuacja finansowa, zdolności płatnicze lub warunki organizacyjne) lub gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 2) Z powodu siły wyższej. 3) Wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie. 4) Zmiany obowiązujących przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, pok. 124.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 10:00, miejsce: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, pok. 124.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w części X czas wykonania zamówienia jest zróżnicowany, w zależności od sprzętu.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I analizator zawartości rtęci z autosamplerem 1 kpl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załacznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II aparat do fotolizy leków z lampą ksenową 1 kpl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załacznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III kolektor frakcji 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV mikroskop 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: V mikroskop odwrócony 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: VI mikrotitrator - 3 szt; Dwukanałowa stacja miareczkująca - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: VII oświetlacz UV z lampą ksenonową i zasilaczem 1 kpl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: VIII zestaw do oznaczania toksyczności farmaceutyków wobec linii komórek rybich składający sie z inkubatora co2 i spektrofotometru UV-VIS 1 kpl.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: IX waga analityczna 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: X sprzęt od 1 do 10: 1 autoklaw 1 szt. 2 cieplarka z chłodzeniem 1 szt. 3 komora fitotronowa 1 szt. 4 inkubator laboratoryjny 1 szt. 5 łaźnia wodna z wytrząsaniem 1 szt. 6 mieszadła magnetyczne - 8 szt; dozowniki butelkowe - 3 szt.; konduktometr - 1 szt. 7 mieszadło magnetyczne 1 szt. 8 pehametr 1 szt. 9 piec do odprężania szkła - 1 szt 10 wirówka 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 autoklaw 1 szt. - wykonanie zamówienia do 56 dni; 2 cieplarka z chłodzeniem 1 szt. - wykonanie zamówienia do 28 dni; 3 komora fitotronowa 1 szt. - wykonanie zamówienia do 56 dni; 4 inkubator laboratoryjny 1 szt. - wykonanie zamówienia do 56 dni; 5 łaźnia wodna z wytrząsaniem 1 szt. - wykonanie zamówienia do 42 dni; 6 mieszadła magnetyczne - 8 szt; dozowniki butelkowe - 3 szt.; konduktometr - 1 szt. - wykonanie zamówienia do 28 dni; 7 mieszadło magnetyczne 1 szt. - wykonanie zamówienia do 28 dni; 8 pehametr 1 szt. - wykonanie zamówienia do 42 dni; 9 piec do odprężania szkła - 1 szt. - wykonanie zamówienia do 56 dni; 10 wirówka 1 szt. - wykonanie zamówienia do 42 dni;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0, 42.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 10 im. "Eugeniusza Kwiatkowskiego" w Gdańsku
- 66/TP/2025 dostawa elementów membranowych (membrany cienkowarstwowe spiralne) , Fortilife CR100, do instalacji odwróconej osmozy firmy HAASE Energietechnik AG.
- 68/TP/2025 Sukcesywne dostawy drutu do pras belujących.
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych i sprzętu pomiarowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dostawa odzieży medycznej, odzieży roboczej i obuwia dla Pracowników Copernicus PL Sp. z o.o.
- Budowa budynku na potrzeby Punktu Zgłoszeniowo-Koordynacyjnego Centrum Zdrowia Psychicznego w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 15/2025
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż przenośnika łańcuchowego załadowczego na linii sortowniczej w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Kozodrzy.
- Sprzedaż i dostawa komory starzeniowej dla Wydziału Medycznego
- Rozbudowa bazy magazynowej i uzupełnienie zasobów Miasta Siedlce służących do realizacji zadań OL i OC w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- "Dostawa mikroskopów optycznych w podziale na części dla Wydziału Inżynierii Materiałowej"
- Dostawa sprzętu do modelarni
- Dostawa środków czystości do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





