eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskdostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-30

Gdańsk: dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 16101 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 zestawów sprzętu laboratoryjnego dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach od I do X: I analizator zawartości rtęci z autosamplerem 1 kpl. II aparat do fotolizy leków z lampą ksenową 1 kpl. III kolektor frakcji 1 szt. IV mikroskop 1 szt. V mikroskop odwrócony 1 szt. VI mikrotitrator - 3 szt; Dwukanałowa stacja miareczkująca - 1 szt VII oświetlacz UV z lampą ksenonową i zasilaczem 1 kpl. VIII zestaw do oznaczania toksyczności farmaceutyków wobec linii komórek rybich składający sie z inkubatora co2 i spektrofotometru UV-VIS 1 kpl IX waga analityczna 2 szt. X sprzęt od 1 do 10: 1 autoklaw 1 szt. 2 cieplarka z chłodzeniem 1 szt. 3 komora fitotronowa 1 szt. 4 inkubator laboratoryjny 1 szt. 5 łaźnia wodna z wytrząsaniem 1 szt. 6 mieszadła magnetyczne - 8 szt; dozowniki butelkowe - 3 szt.; konduktometr - 1 szt. 7 mieszadło magnetyczne 1 szt. 8 pehametr 1 szt. 9 piec do odprężania szkła - 1 szt 10 wirówka 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0, 42.00.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o podwykonawcach, jeśli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty Załącznika nr 5. 2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) Opisu oferowanego sprzętu wg Załącznika nr 2; b) Specyfikacji technicznej producenta, poświadczającej zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem. Zamawiający dopuszcza wydruki ze stron internetowych producenta, także w języku angielskim

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) Zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (w szczególności: sytuacja finansowa, zdolności płatnicze lub warunki organizacyjne) lub gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 2) Z powodu siły wyższej. 3) Wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie. 4) Zmiany obowiązujących przepisów prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, pok. 124.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 10:00, miejsce: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, pok. 124.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w części X czas wykonania zamówienia jest zróżnicowany, w zależności od sprzętu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I analizator zawartości rtęci z autosamplerem 1 kpl..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załacznika nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II aparat do fotolizy leków z lampą ksenową 1 kpl..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załacznika nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III kolektor frakcji 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV mikroskop 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: V mikroskop odwrócony 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: VI mikrotitrator - 3 szt; Dwukanałowa stacja miareczkująca - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: VII oświetlacz UV z lampą ksenonową i zasilaczem 1 kpl..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: VIII zestaw do oznaczania toksyczności farmaceutyków wobec linii komórek rybich składający sie z inkubatora co2 i spektrofotometru UV-VIS 1 kpl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: IX waga analityczna 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg Załącznika nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: X sprzęt od 1 do 10: 1 autoklaw 1 szt. 2 cieplarka z chłodzeniem 1 szt. 3 komora fitotronowa 1 szt. 4 inkubator laboratoryjny 1 szt. 5 łaźnia wodna z wytrząsaniem 1 szt. 6 mieszadła magnetyczne - 8 szt; dozowniki butelkowe - 3 szt.; konduktometr - 1 szt. 7 mieszadło magnetyczne 1 szt. 8 pehametr 1 szt. 9 piec do odprężania szkła - 1 szt 10 wirówka 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 autoklaw 1 szt. - wykonanie zamówienia do 56 dni; 2 cieplarka z chłodzeniem 1 szt. - wykonanie zamówienia do 28 dni; 3 komora fitotronowa 1 szt. - wykonanie zamówienia do 56 dni; 4 inkubator laboratoryjny 1 szt. - wykonanie zamówienia do 56 dni; 5 łaźnia wodna z wytrząsaniem 1 szt. - wykonanie zamówienia do 42 dni; 6 mieszadła magnetyczne - 8 szt; dozowniki butelkowe - 3 szt.; konduktometr - 1 szt. - wykonanie zamówienia do 28 dni; 7 mieszadło magnetyczne 1 szt. - wykonanie zamówienia do 28 dni; 8 pehametr 1 szt. - wykonanie zamówienia do 42 dni; 9 piec do odprężania szkła - 1 szt. - wykonanie zamówienia do 56 dni; 10 wirówka 1 szt. - wykonanie zamówienia do 42 dni;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-0, 42.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.