eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Remont dróg powiatowych obejmujący 5 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Jasło: Remont dróg powiatowych obejmujący 5 zadań
Numer ogłoszenia: 161003 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, ul. Modrzejewskiego 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4435140, fax 0-13 4462868.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl/pzd

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powiatowych obejmujący 5 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg powiatowych obejmujący wykonanie następujących robót: frezowanie nawierzchni, podbudowę żwirową, tłuczniową , oczyszczenie, skropienie nawierzchni, warstwę profilową , wiążącą i ścieralną, uzupełnienie obniżeń, ścinanie i uzupełnianie poboczy, żwirowanie zjazdów, oczyszczenie rowów i przepustów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) 2. wykażą że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej 1 zadanie porównywalne co do zakresu i wartości przedmiotu zamówienia 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: kierownik robót (1 osoba) , który posiada uprawnienia do kierowania robotami drogowymi oraz należy do Izby Inżynierów Budownictwa 4. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (zał. Nr 1) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia zał. Nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie o podwykonawcach zał. Nr 3 do SIWZ 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. ( np. protokół odbioru, referencje itp. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób, które będą które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia 6. Dokumenty stwierdzające że kierownik budowy posiada uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg oraz że należy do Izby Inżynierów Budownictwa (ważne przez cały okres realizacji zamówienia) 7. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9. Kosztorysy ofertowe .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl/pzd

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiat.jaslo.pl/pzd.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle ul. Modrzejewskiego 12 II piętro pokój nr 204 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi Nr 1854 R Jasło - Dębowiec - Folusz w km 12+220 - 12+255.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi obejmuje wykonanie następujących robót: frezowanie i uzupełnienie kolein, oczyszczenie i skropienie nawierzchni, warstwa profilowa i ścieralna z masy min - asfalt. , ścinanie i uzupełnianie poboczy, żwirowanie zjazdów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Remont drogi Nr 1908 R Krempna - Polany w km 0+255 - 0+530.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi obejmuje wykonanie następujących robót: wykop, wykonanie ławy, uzupełnienie rur, zasypanie żwirem; czyszczenie i skropienie nawierzchni, warstwa profilowa i ścieralna z masy min-asfalt. ścinanie i uzupełnianie poboczy, żwirowanie zjazdów, montaż poręczy energochłonnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Remont drogi Nr 1908 R Krempna - Polany w km 5+404 - 5+714.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi obejmuje wykonanie następujących robót: oczyszczenie, skropienie nawierzchni, warstwa profilowa i ścieralna z masy min-asfalt. , ścinanie i uzupełnianie poboczy, żwirowanie zjazdów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi Nr 1839 R Sieklówka - Lublica w km 2+150 - 2+577.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi obejmuje wykonanie następujących robót: podbudowa z pospółki i tłucznia, skropienie podbudowy, warstwa ścieralna z masy min-asfalt. , uzupełnianie poboczy i zjazdów, oczyszczenie rowów i przepustów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont drogi Nr 1868 R Trzcinica - Osobnica - Cieklin - Dobrynia w km 0+000 - 0+197.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi obejmuje wykonanie następujących robót: frezowanie nawierzchni, wbudowanie destruktu w pobocza, uzupełnienie obniżeń nawierzchni, oczyszczenie i skropienie nawierzchni, warstwa profilowa i ścieralna z masy min-asfalt., ścinanie i uzupełnianie poboczy, żwirowanie zjazdów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.