Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-05
Katowice: Dostawa pozostałych materiałów
Zad. 1 - Artykuły gospodarcze
Zad.2 - Drobny sprzęt kuchenny
Zad.3 - Koce, kołdry, poduszki
Numer ogłoszenia: 160993 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 359 84 07, faks 32 202 95 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gcm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pozostałych materiałów Zad. 1 - Artykuły gospodarcze Zad.2 - Drobny sprzęt kuchenny Zad.3 - Koce, kołdry, poduszki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pozostałych materiałów Zad. 1 - Artykuły gospodarcze Zad.2 - Drobny sprzęt kuchenny Zad.3 - Koce, kołdry, poduszki.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.53.00-8, 33.72.10.00-0, 39.22.10.00-7, 39.51.11.00-8, 34.92.84.80-6, 38.62.20.00-1, 39.54.11.30-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 4Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin dostaw cząstkowych - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) w przypadku zmiany ustawowych stawek podatków lub należności administracyjno - prawnych (w szczególności: zmiany stawki podatku VAT, cła i innych), b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, jeśli zmiany określone w ust. 1 pkt a) do c) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę; d) a także w przypadku nadzwyczajnej zmiany warunków spełnienia postanowień umowy (w szczególności znaczącej zmiany kursów walut) co groziłoby co najmniej jednej ze stron rażącą stratą. 2. zmiany przedmiotu zamówienia, nie powodującej rozszerzenia przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ. a) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych , bądź lepszych parametrach w porównaniu z określonymi w SIWZ, w cenie nie wyższej od podanej w ofercie Wykonawcy. b) w przypadku zmiany na inny produkt tzn. o identycznych lub lepszych parametrach, lecz innej nazwie handlowej, w przypadku braku, zmiany ceny z korzyścią dla Zamawiającego (cena niższa).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gcm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im.prof. Leszka Gieca ul. Ziołowa 45/47 40-635 Katowice-Ochojec,pok.51.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca ul. Ziołowa 45/47 40-635 Katowice-Ochojec,pok.51.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pozostałych materiałów Zad. 1 - Artykuły gospodarcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pozostałych materiałów Zad. 1 - Artykuły gospodarcze Zad.2 - Drobny sprzęt kuchenny Zad.3 - Koce, kołdry, poduszki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 2b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.53.00-8, 33.72.10.00-0, 39.22.10.00-7, 39.51.11.00-8, 34.92.84.80-6, 38.62.20.00-1, 39.54.11.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostaw cząstkowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pozostałych materiałów Zad.2 - Drobny sprzęt kuchenny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pozostałych materiałów Zad. 1 - Artykuły gospodarcze Zad.2 - Drobny sprzęt kuchenny Zad.3 - Koce, kołdry, poduszki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 2b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.53.00-8, 33.72.10.00-0, 39.22.10.00-7, 39.51.11.00-8, 34.92.84.80-6, 38.62.20.00-1, 39.54.11.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostaw cząstkowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pozostałych materiałów Zad.3 - Koce, kołdry, poduszki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pozostałych materiałów Zad. 1 - Artykuły gospodarcze Zad.2 - Drobny sprzęt kuchenny Zad.3 - Koce, kołdry, poduszki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 2b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.53.00-8, 33.72.10.00-0, 39.22.10.00-7, 39.51.11.00-8, 34.92.84.80-6, 38.62.20.00-1, 39.54.11.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostaw cząstkowych - 10
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA LEKÓW 16
- Usługa żywienia pacjentów SP ZOZ MSWiA w Katowicach im. sierżanta G. Załogi hospitalizowanych w oddziale zlokalizowanym w Częstochowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn. Prace konserwatorsko-restauratorskie zabytkowej wieży wyciągowej szybu Warszawa
- Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach obsługi klientów punktu paszportowego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie.
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Oddziału Celnego Osobowego Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Wyposażenie jadalni w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 w Świdwinie.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego na os. Jagiellońskim przy SP101, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
więcej: Golarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.