eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu służby żywnościowej:

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Warszawa: Dostawa sprzętu służby żywnościowej:
Numer ogłoszenia: 160972 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, faks 022 6815093.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu służby żywnościowej:.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. sprzętu służby żywnościowej: Termos do transportu żywności TERMOPORT z pojemnikami GN szt. 2 Termos na napoje z kranem ze stali nierdzewnej 30 - 35l. szt. 2 Termos na kawę ze stali nierdzewnej szt. 5 Brytfanna nierdzewna z pokrywą szt. 4 Garnek ze stali nierdzewnej zp 15L szt. Garnek ze stali nierdzewnej zp 5L szt. 5 Garnek ze stali nierdzewnej zp 3L szt. 10 Taca antypoślizgowa do serwowania posiłków szt. 15 Filiżanka porcelanowa KASZUB szt. 50 Musztardniczka porcelanowa KASZUB szt. 20 Półmiski porcelanowy KASZUB O 27-29 cm szt. 50 Półmiski porcelanowy KASZUB O 24 cm szt. 50 Półmiski porcelanowy KASZUB O 33 cm szt. 50 Półmiski porcelanowy KASZUB O 38 cm szt. 50 Salaterka porcelanowa KASZUB O 14 -16 cm szt. 50 Spodek porcelanowy KASZUB O 15 -16 cm szt. 50 Talerz porcelanowy deserowy KASZUB O 19 cm szt. 50 Wazonik porcelanowy KASZUB szt. 30 Wazonik porcelanowy szt. 40 Kubek 0,5L z porcelany białej b/u szt. 6060 Talerz deserowy z porcelany białej szt. 3500 Talerz głęboki z porcelany białej szt. 5000 Talerz płaski z porcelany białej O 24 cm szt. 4500 Łyżeczka ze stali nierdzewnej do herbaty szt. 1502 Łyżka ze stali nierdzewnej stołowa szt. 2500 Widelec ze stali nierdzewnej stołowy szt. 2500 Nóż ze stali nierdzewnej stołowy szt. 2500 Otwieracz do konserw szt. 3 Łyżka stalowa czerpak 0,125 - 0,150 szt. 100 Deska kuchenna (różne kolory) szt. 37 Pojemnik na produkty sypkie szt. 4 Koszyczek do pieczywa szt. 203 Noże technologiczne szt. 55 Pojemnik na wędliny szt. 4 Wózek do transportu półfabrykatów - MWR-1 szt. 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset),

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień poublicznych 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Warunki udziału w postępowaniu 2.1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli handel częściami zamiennymi potwierdzony jest określonymi zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 dostawy o wartości 150 000,00zł każda których przedmiotem był sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego, artykuły cateringowe. (dostawy obejmujące kod CPV 39.22.00.00-0); 2.2.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł, ; Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy, jeżeli nie występują uwarunkowania określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 3. Sposób spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy Pzp: 3.1.Zamawiający uzna, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale IV punkt 2 jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o którym mowa w art. 44 ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o którym mowa w art. 44 ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:9rbm.rembertow.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wsiedzibie zamawiającego - Warszawa, ul Marsa 110 - kancelaria budynek nr 1 pokój nr.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Siedzibie zamawiającego - Warszawa, ul Marsa 110 - kancelaria budynek nr 3 pokój nr 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.