eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZP-33/FRSE/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Warszawa: ZP-33/FRSE/2014
Numer ogłoszenia: 160964 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji , ul. Mokotowska 43, 00-551 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 46 31 000, faks 22 46 31 025.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.frse.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja korzystająca ze środków publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-33/FRSE/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu czynności weryfikacyjnych w celu uzyskania akredytacji przez organizacje ubiegające się o status akredytowanych w ramach Wolontariatu Europejskiego (WE) w Programie Erasmus + 1. W ramach postępowania Zamawiający wyłoni ekspertów zewnętrznych do realizacji akredytacji w poszczególnych regionach, które stanowią cześci zamówienia: 1) Województwo zachodniopomorskie i lubuskie - I część zamówienia, 2) Województwo lubelskie i podkarpackie - II część zamówienia, 3) Województwo łódzkie i świętokrzyskie - III część zamówienia, 4) Województwo pomorskie i kujawsko-pomorskie - IV część zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) weryfikację merytoryczną wniosku o akredytację złożonego przez organizację ubiegającą się o status akredytowanej, 2) przeprowadzenie spotkania akredytacyjnego w siedzibie wnioskodawcy z przedstawicielami organizacji ubiegającą się o status jednostki akredytowanej. Zamawiający przewiduje, iż spotkanie akredytacyjne będzie trwało około 3 godzin. 3) przygotowanie raportu ze spotkania akredytacyjnego oraz karty oceny wniosku o akredytację, 4) wszelkie inne czynności nie wymienione wprost w przedmiocie zamówienia oraz projekcie umowy, niezbędne do prawidłowego wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający przedwiduje skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZp. Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że w każdej części zamówienia, na którą składa ofertę dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w postaci co najmniej jednego eksperta zewnętrznego, z których każdy winien spełniać następujące wymogi: 1) posiadać wykształcenie wyższe, 2) posiadać znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym ocenę wniosków pisanych w języku angielskim oraz formułowanie komentarzy i zaleceń w tym języku - poziom minimum B2, 3) posiadać biegłą znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, 4) posiadać praktyczne umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office, narzędzia informatyczne do składania dokumentów online), 5) wykazać udział w co najmniej jednym projekcie wolontariatu międzynarodowego jako wolontariusz lub koordynator, 6) wykazać, iż w okresie 3 lat przed upływem bazowego (pierwotnie wyznaczonego) terminu składania ofert nabył doświadczenie w co najmniej jednym ze wskazanych poniżej obszarów: a) akredytacja placówek edukacyjnych lub działających na rzecz edukacji (osoba winna przeprowadzić minimum 15 akredytacji w okresie wskazanym w pkt. 6) b) ocena wniosków o fundusze w programach edukacyjnych (osoba winna ocenić minimum 15 wniosków w okresie wskazanym w pkt. 6), c) wizytacja projektów edukacyjnych, rozumiana jako wizyta kontrolna/ monitorująca w miejscu realizacji projektu, dotycząca poprawności i jakości realizowanych działań, z wyłączeniem czynności związanych z przeprowadzeniem kontroli finansowej (osoba winna przeprowadzić minimum 15 wizytacji w okresie wskazanym w pkt. 6). Zmawiający dopuszcza sytuację, w której ekspert spełniając wymóg określony w pkt. 6) wykazywać będzie doświadczenie częściowo w każdym obszarze, przy czym łączna liczba przeprowadzonych akredytacji, oceny wniosków i wizytacji winna wynosić minimum 15.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia i dokumenty, do przedłożenia których zobowiązany jest Wykonawca: 1)w przypadku Wykonawcy reprezentowanego przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa; 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, dokument Pełnomocnictwa dla podmiotu reprezentującego Wykonawców upoważniający do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zawierający w szczególności: 3) Zaleca się by Wykonawca wraz z ofertą przedłożył dokument CV.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany postanowień umowy zostały określone w ISTOTNYCH POSTANOWIENIACH UMOWY, stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.frse.org.pl/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, ul. Mokotowska 43, 00-551 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, ul. Mokotowska 43, 00-551 Warszawa, w pokój 401 (IV piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Programu Erasmus +.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia w Województwie zachodniopomorskim i lubuskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tożsamy z opisem wskazanym w Sekcji II.1.4).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia w Województwie lubelskim i podkarpackim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tożsamy z opisem wskazanym w Sekcji II.1.4).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia w Województwie łódzkim i świętokrzyskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tożsamy z opisem wskazanym w Sekcji II.1.4).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia w Województwie pomorskiom i kujawsko-pomorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tożsamy z opisem wskazanym w Sekcji II.1.4).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.