Ogłoszenie z dnia 2009-05-21
Oświęcim: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 45 osób bezrobotnych w zakresie:
Nowoczesny sprzedawca
Numer ogłoszenia: 160918 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8444144, faks 033 8444144 w. 230.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 45 osób bezrobotnych w zakresie: Nowoczesny sprzedawca.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ramowy program kursu: 1. Zapoznanie z podstawowymi pojęciami obowiązującymi w jednostce handlowej 3 godz. teoria 2. Otoczenie przedsiębiorstwa handlowego 8 godz. teoria: - rodzaje punktów sprzedaży i ich charakterystyka 2 godz. teorii - wyposażenie punktu sprzedaży 2 godz. teorii - zaopatrzenie i zakup towarów w jednostkach handlu detalicznego 2 godz. teorii - rozmieszczenie i przechowywanie towarów 2 godz. teorii 3. Marketing i reklama w handlu detalicznym 8 godz. teoria: - rola reklamy i techniki sprzedaży 3 godz. teoria - psychologia obsługi klienta 3 godz. teoria - sztuka autoprezentacji 2 godz. teoria 4. Negocjacje w handlu 12 godz. teoria: - obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży 4 godz. teorii - niezbędne składniki wiedzy i umiejętności sprzedawców 4 godz. teorii - zawieranie transakcji sprzedaży 4 godz. teorii 5. Podstawy posługiwania się systemem komputerowym i wydawanie faktur na komputerze 40 godz. ćwiczeń - WINDOWS: przetwarzanie tekstów - edytor tekstu WORD - rozpoczęcie pracy z edytorem tekstów, podstawowe operacje, modyfikowanie dokumentów, zaawansowane sposoby formatowania dokumentu, drukowanie dokumentu, wstawianie grafiki do dokumentu 20 godz. ćwiczeń - Arkusze kalkulacyjne - arkusz EXCEL - rozpoczęcie pracy z arkuszem kalkulacyjnym, podstawowe operacje, formuły i funkcje, formatowanie danych, grafika i wykresy, obsługa Internetu i poczty elektronicznej, fakturowanie 20 godz. ćwiczeń 6. Obsługa kas fiskalnych - zagadnienia prawne dotyczące sprzedaży detalicznej, rodzaje kas fiskalnych, urządzenia dodatkowe współpracujące z kasami, ćwiczenia z zakresu obsługi kas fiskalnych 14 godz. ćwiczeń 7. Obliczenia sklepowe 15 godz.: - Kształtowanie cen w jednostkach sprzedaży 5 godz. teorii - Inkasowanie należności za sprzedane produkty 5 godz. teorii - Wypełnianie dokumentacji związanej ze sprzedażą 5 godz. ćwiczeń 8. Praktyczne aspekty realizacji zasad GHP/GMP (minimum sanitarne), pojęcia związane z jakością i bezpieczeństwem zdrowotnym żywności - podstawy prawne założenia teoretyczne. Higiena w zakładzie realizacja zasad GHP/GMP - 14 podstawowych obszarów księga HACCP, system HACCAP wdrażanie i certyfikacja 20 godz. teoria 9. Podstawowe zasady rachunkowości i kontrola placówek handlowych 20 godz. teoria 10. Kontrola i weryfikacja środków płatniczych 5 godz. teoria 11. Zagadnienia dotyczące BHP 5 godz. teoria RAZEM: 150 godz. w tym: 91 godz. teoria, 59 godz. praktyka Termin realizacji zamówienia do 31.10.2009r. Szkolenie należy przeprowadzić w trzech edycjach po 15 osób, na terenie powiatu oświęcimskiego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 40425 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PO KL Poddziałanie 6.1.3 w ramach projektu systemowego Aktywizacja Zawodowa realizowanego przez PUP w Oświęcimiu. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIA OCZKO CENTRUM KSZTAŁCENIA DOROSŁYCH
jakie przetargi wygrała firma
MARIA OCZKO CENTRUM KSZTAŁCENIA DOROSŁYCH
- Centrum Kształcenia Dorosłych, ul. Żwirki i Wigury 27, 32-650 Kęty, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 23625
- Oferta z najniższą ceną: - oferta z najwyższą ceną: -
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO NA ROK 2025 CZ. II
- DOSTAWA SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO NA ROK 2025 CZ. II
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej i transmisji danych wraz z dostawą urządzeń dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.
- Roboty ręczne nr inw. B-137 i B-144 usyt. na odc. BIb daw. KL Auschwitz II-Birkenau na terenie PMAB w Oświęcimiu. (Zad nr 1 i Zad 2)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa mostu w ciągu DP nr 1816K ul. Beskidzka w miejscowości Osiek"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń dla osób realizujących zadania związane z przeciwdziałaniem przemocy domowej organizowane przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śl.
- Dostawa sprzętu na potrzeby Gminy Brodnica w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry dydaktycznej kształcącej na kierunku Energetyka Jądrowa, w ramach projektu pn. "PCz kształci kadrę dla rozwoju gospodarki" FERS.01.05-IP.08-0286/23
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "Kompleksowe wsparcie mieszkańców Gminy Smołdzino poprzez usługi społeczne".
- Dostawa urządzenia UTM wraz z usługami szkolenia administratora IT w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w ramach zadania Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Szczebrzeszyn
- Organizacja i realizacja jednodniowych szkoleń stacjonarnych (17 części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.