Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-15
Warszawa: Dostawa peryferii komputerowych dla Państwowego Instytutu Geologicznego
w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 160916 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny, ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8498085, 8495027, fax 022 8498085, 8495027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa peryferii komputerowych dla Państwowego Instytutu Geologicznego w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja wraz z konfiguracją odwzorowania barw ploterów i tabletów. Zamówienie o wartości poniżej 206 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.20 - Peryferia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać wymagania: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1.Doświadczenie zawodowe (zał. Nr 3). 2.1.1.Wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie wykonania co najmniej trzech dostaw peryferii komputerowych o wartości minimum 70% ceny ofertowej netto. Z załączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie musi wynikać, że dotyczą dostaw wymienionych w załączniku nr 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej instrukcji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokument o którym mowa w ww. ppunkcie może być złożony wspólnie. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppunktach 2, 3, 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W ppkcie 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokumenty o których mowa w ww. ppunktach 2-4 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 5.Wykaz wykonanych dostaw, zgodnie z warunkiem określonym w punkcie IV, ppunkt 2.1.1 niniejszej instrukcji (na Załączniku Nr 3). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wyszczególnione w nim dostawy zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowy Instytut Geologiczny, 00-975 Warszawa ul. Rakowiecka 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Państwowy Instytut Geologiczny Warszawa ul. Rakowiecka 4, bud. A, pok 231.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 21.08.2008.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 744 w km 13+331 do km 14+986, gmina Wierzbica, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 112/25
- Dostawa i wykonanie skrzyń na potrzeby nowej wystawy mobilnej Nauka dla Ciebie
- "Wymiana instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Brygadzistów 18 w Warszawie - etap 3, 4 i 5".
- Wykonanie usługi polegającej na usłudze przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji dla 150 osób...
- Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz systemów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy
- Szkolenia dla Krajowej Administracji Skarbowej z jazdy w warunkach specjalnych, technik interwencji z bronią palną, balistyki, rusznikarstwa oraz przerabiania replik broni w broń palną - części 1-3
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni ZSS w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik" - I
- Doposażenie specjalistycznych pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, monitorów interaktywnych i tonerów w ramach projektu "Szanse wyrównane - kariery gwarantowane"
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
- Dostawa drukarki monochromatycznej do IHAR-PIB, Oddział w Bydgoszczy
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
więcej: Sprzęt peryferyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.