Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-21
Warszawa: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej i usprawnienia zaburzonych funkcji organizmu /w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. Nr 210, poz. 2135, z późn. zm.) /, dla mieszkańców Dzielnicy Wola w Warszawie, w miejscu ich zamieszkania, z wyłączeniem osób psychicznie chorych
Numer ogłoszenia: 160874 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy , ul. Gen. J. Bema 91, 01-233 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 571 50 24, faks 022 571 50 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej i usprawnienia zaburzonych funkcji organizmu /w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. Nr 210, poz. 2135, z późn. zm.) /, dla mieszkańców Dzielnicy Wola w Warszawie, w miejscu ich zamieszkania, z wyłączeniem osób psychicznie chorych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej i usprawnienia zaburzonych funkcji organizmu /w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. Nr 210, poz. 2135, z późn. zm.) /, dla mieszkańców Dzielnicy Wola w Warszawie, w miejscu ich zamieszkania, z wyłączeniem osób psychicznie chorych. Przy świadczeniu w/w usług mają zastosowanie przepisy: ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 64, poz. 593 z późn. zm.) - art. 50; rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005r. Nr 189 poz. 1598 ). ) oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 6 lipca 2006r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2006r. Nr 134, poz. 943); uchwały Rady Miasta Stołecznego Warszawy Nr XXXVII/843/2004 z dnia 16 września 2004 roku w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej realizowane przez m.st. Warszawę w zakresie zadań własnych gminy, z późn. zm. Zakres czynności specjalistycznych usług opiekuńczych, dostosowany do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie specjalistycznych usług, wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, został określony na podstawie rozporządzenia, o którym mowa wyżej. Ogólna liczba godzin w skali całego zamówienia wynosi maksymalnie 5.400 godzin, minimalnie 4.680 godzin. Zamawiający zastrzega, że bezwarunkowo zostanie zlecona realizacja 4.680 godzin. Realizacja pozostałej ilości godzin tj. 720 godzin, stanowiąca różnicę między ilością minimalną i ilością maksymalną, zostanie zlecona warunkowo, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W skali miesiąca ilość osób objętych usługami, ilość godzin usług świadczonych na rzecz jednej osoby oraz ogólna liczba godzin usług jest zmienna. Średnio w miesiącu z usług korzystać będzie 70 osób, średnia liczba godzin na rzecz jednej osoby w miesiącu wynosić będzie 12 godzin. Usługi będą świadczone przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 - 20.00..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w tym postępowaniu nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu przesłanek wskazanych w art. 24 Prawa zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował i/lub realizuje zamówienie/a na specjalistyczne usługi opiekuńcze w zakresie rehabilitacji fizycznej i usprawnienia zaburzonych funkcji organizmu, w miejscu zamieszkania osób, którym świadczone są usługi, dla średnio 30 osób w miesiącu, ogólna ilość zrealizowanych godzin usług nie może być mniejsza niż 3.000 godzin, 2.2.Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w liczbie zapewniającej profesjonalne i terminowe świadczenie usług: 2.2.1.nie mniej niż 10 osób z uprawnieniami w zakresie rehabilitacji medycznej lub fizjoterapii (magister, licencjat lub technik fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej), posiadających roczny staż pracy w zakresie rehabilitacji, 2.2.2.lekarzem specjalistą w zakresie: rehabilitacji medycznej lub neurologii lub ortopedii, 2.2.3.koordynatorem usług, który winien posiadać co najmniej wykształcenie średnie oraz półroczne doświadczenie w bezpośrednim świadczeniu usług lub jako koordynator usług. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł. Ubezpieczenie musi obejmować swym zakresem odpowiedzialność cywilną (kontraktową i deliktową) na wypadek poniesionych przez świadczeniobiorców szkód materialnych lub strat zdrowotnych (szkoda osobowa) wyrządzonych przez osoby świadczące usługi. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach składanych przez wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych i wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 8.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 8, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponować. 10.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga 1: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, A)oświadczenie wymienione w ust 1 składane jest wspólnie przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowana ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy, B)dokumenty wymienione w ust 2, 3, 4, 5, 6 i 10 składa każdy z Wykonawców oddzielnie, C)dokumenty wymienione w ust. 7, 8, 9 i 10 muszą potwierdzać spełnienie warunków szczegółowych łącznie przez Wykonawców składających wspólnie ofertę. Uwaga 2: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1.) zamiast dokumentów, o których mowa w ust 2, 3, 4, 6 Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. )zamiast dokumentu, o którym mowa w ust 5: d)Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy. 3.) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1.) i ust. 2.) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.) Dokumenty, o których mowa w ust. 1.) lit. a i c oraz ust 2.) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1.) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - przygotowanie fachowe: doświadczenie i potencjał kadrowy - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-wola.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola
Miasta Stołecznego Warszawy
Ul. Gen. J. Bema 91
01-233 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy Ul. Gen. J. Bema 91 01-233 Warszawa - w sekretariacie, pok. 11, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferty zostaną otwarte dnia 02 czerwca 2009r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej na I piętrze..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób starszych i osób niepełnosprawnych z terenu miasta i gminy Brusy
- Świadczenie dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu Gminy Rawa Mazowiecka usług opiekuńczych
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ DLA CZŁONKÓW RODZIN LUB OPIEKUNÓW SPRAWUJĄCYCH BEZPOŚREDNIĄ OPIEKĘ NAD OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI - UCZESTNIKÓW PROGRAMU "OPIEKA WYTCHNIENIOWA" -CZ. I
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Czernica
więcej: Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.