Ogłoszenie z dnia 2008-07-15
Stargard Szczeciński: Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim oraz dostawę oprogramowania bazodanowego, udzielenie licencji na korzystanie z Systemu oraz zapewnienie jego serwisowania
Numer ogłoszenia: 160836 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771274, fax 091 5772128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim oraz dostawę oprogramowania bazodanowego, udzielenie licencji na korzystanie z Systemu oraz zapewnienie jego serwisowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu ZSI (licencji oprogramowania aplikacyjnego) zwanego dalej Systemem ZSI Wykonawca dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje i dostosuje do potrzeb Zamawiającego Zintegrowany System Informatyczny obejmujący moduły i funkcje zgodne z niniejszą SIWZ, wraz z niezbędnym dla jego funkcjonowania oprogramowaniem bazodanowym, (załącznik 1 do SIWZ); 2. Przeprowadzenie instruktażu/szkolenia użytkowników Systemu ZSI. Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla użytkowników i administratorów oraz będzie świadczył usługi serwisu gwarancyjnego w zakresie wymaganej funkcjonalności w zakresie ww. modułów systemu ZSI. Wykonawca dostarczy dokumentację w wersji elektronicznej i na wydruku w języku polskim, pozwalającą Zamawiającemu na samodzielne uczenie się obsługi oprogramowania; 3.Dostosowanie modułów: analitycznego dla zarządu, rozliczania automatycznego kosztów, elektronicznego obiegu dokumentów oraz dodatkowe prace programistyczno-dostosowawcze do potrzeb Zamawiającego w ramach funkcjonalności dostarczonego przez Wykonawcę Systemu ZSI, w wymiarze 50 godzin (zgodnie z funkcjonalnością zawartą we w Załączniku nr 1 SIWZ); 4.Wykonanie konwersji baz danych z aktualnie posiadanych systemów informatycznych do oferowanych modułów Systemu ZSI; 5.Opracowanie mapy wektorowej na potrzeby modułu GIS z dostarczonych przez Zamawiającego podkładów geodezyjnych - szczegóły określone w Załączniku nr 1 do SIWZ; 6.Opieka nad systemem poprzez bezpłatne usuwanie ewentualnych nieprawidłowości w oprogramowaniu przez okres przez okres 24 miesięcy zgodnie z zapisami Wzoru Umowy Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność Zintegrowanego Systemu Informatycznego poprzez bezpłatne usuwanie ewentualnych nieprawidłowości w oprogramowaniu przez okres 24 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, bezpłatne dostarczanie nowych wersji oprogramowania przez okres 24 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, z adaptacją do przepisów obowiązującego prawa, wprowadzanie zmian do dokumentacji wynikających ze zmiany przepisów prawnych jak i zmian wymaganych przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą. Wadium należy wnieść najpóźniej do 7 sierpnia 2008 roku, do godziny 11.00 w wysokości: 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - spełniają warunki szczegółowe, w tym: 1) udokumentują roczny przychód ze sprzedaży usług i produktów informatycznych netto z działalności operacyjnej w ostatnich trzech latach obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 15 000 000 zł; 2) wykażą się posiadaniem zdolności kredytowej lub posiadaniem środków finansowych w wysokości co najmniej 700 000 zł, 3) wykażą się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 700 000 zł. 4) wykażą się posiadaniem certyfikatu ISO lub innego zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, 5) wykażą się doświadczeniem w postaci wykonania, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności w tym okresie jest krótszy to, co najmniej 5 zakończonych sukcesem wdrożeń, systemów informatycznych w języku polskim do zarządzania przedsiębiorstwem ukierunkowanym na działalność wodno-ściekową i komunalną, przy czym: a) przez wdrożenie zakończone sukcesem rozumie się usługę wykonaną w terminie, zgodnie z zamówioną funkcjonalnością, b) wartość kontraktu jednostkowego każdego z tych wdrożeń wynosiła co najmniej 400 tys. zł netto (bez kosztów sprzętu komputerowego), c) każde z powyższych wdrożeń dotyczyło co najmniej 30 jednocześnie pracujących stanowisk komputerowych, d) w ramach każdego z tych projektów wdrożono następujące moduły: Finansowo- Księgowy, Kadrowo-Płacowy, Gospodarka Materiałowa, Inwestycje i Środki Trwałe, Sprzedaż Wody i Odbiór Ścieków, Internetowe Biuro Obsługi Klienta, Kontroling. e) w ramach co najmniej 2 projektów wdrożono moduły : Mapa Cyfrowa, Wywóz Nieczystości Stałych, Gospodarka Transportowa 6) wykażą się zatrudnieniem w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 25 pracowników w każdym roku łącznie na stanowiskach: projektant, programista, konsultant (wdrożeniowiec, serwisant) lub na równoważnych stanowiskach. 7) Wykonawca winien być właścicielem praw autorskich lub winien posiadać prawo do dysponowania i modyfikacji kodu źródłowego oferowanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Jeśli Wykonawca nie jest producentem oferowanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego winien posiadać umowę licencyjną z producentem dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego; 8) Jeśli Wykonawca nie jest producentem oferowanej bazy danych winien posiadać (potwierdzone upoważnieniem bądź umową z producentem) prawo do dystrybucji oferowanej bazy danych, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Status prawny - wymagane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki z art. 22 ust. 1 nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ. Oświadczenie należy przedłożyć wyłącznie w oryginale. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy przedłożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. Pełnomocnictwo to musi spełniać wymogi ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86 poz. 960 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2000 r. w sprawie sposobu pobierania, zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestrów tej opłaty (Dz. U. Nr 110 poz. 1176 ze zm.) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1. sprawozdania finansowe, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Obowiązek przedłożenia sprawozdań finansowych dotyczy tych lat obrotowych, za które wykonawca zgodnie z przepisami o rachunkowości na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu jest obowiązany posiadać sporządzone sprawozdanie. 2. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Zdolność techniczna - wymagane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1. certyfikat ISO lub inne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że Oferent spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. 2. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Z informacji winno wynikać, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał przeciętnie w każdym roku łącznie na stanowiskach: projektant, programista, konsultant (wdrożeniowiec, serwisant) lub na równoważnych stanowiskach, co najmniej 25 pracowników, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 zakończonych sukcesem wdrożeń, systemów informatycznych w języku polskim do zarządzania przedsiębiorstwem, przy czym: a) przez wdrożenie zakończone sukcesem rozumie się usługę wykonaną w terminie, zgodnie z zamówioną funkcjonalnością, b) wartość kontraktu jednostkowego każdego z tych wdrożeń wynosiła co najmniej 400 tys. zł netto (bez kosztów sprzętu komputerowego), c) każde z powyższych wdrożeń dotyczyło co najmniej 30 jednocześnie pracujących stanowisk komputerowych, d) w ramach każdego z tych projektów wdrożono co najmniej następujące moduły: Finansowo- Księgowy, Kadrowo-Płacowy, Gospodarka Materiałowa, Inwestycje i Środki Trwałe, Sprzedaż Wody i Odbiór Ścieków, Internetowe Biuro Obsługi Klienta, Kontroling. e) ramach 2 z tych projektów wdrożono moduł: Mapa Cyfrowa, Wywóz Nieczystości Stałych, Gospodarka Transportowa Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wdrożenia (w dokumentach tych muszą znaleźć się jednoznaczne zapisy potwierdzające wdrożenie wszystkich modułów systemu wymienionych w pkt. 9.3.3.d, a także stwierdzenia, że wdrożony system funkcjonuje zgodnie z wymaganiami i posiada wszystkie zamówione funkcjonalności) (np. referencje wystawione przez zleceniodawcę wdrożenia, protokoły odbioru). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. upoważnienie bądź umowa z producentem potwierdzająca prawo do modyfikacji kodów źródłowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego bez utraty gwarancji w przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem oferowanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego, 5. upoważnienie bądź umowa z producentem potwierdzająca prawo do dystrybucji oferowanej bazy danych, w przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem oferowanej bazy danych. - Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii notarialnej pełnomocnictwa. - Kwestię składania dokumentów przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej reguluje § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,3
- 2. Funkcjonalność oferowanego systemu - 0,7
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej, ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, pok. nr 1, cena SIWZ 60,00 zł brutto.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, pok. 15 - sekretariat Zamawiającego,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





