To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-13
Częstochowa: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15
Numer ogłoszenia: 160813 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147857 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony, ul. Mirowska 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 370 21 35, faks 34 370 21 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na 6 pakietów dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.74.11.00 - Środek do mycia rąk .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDILAB Firma Wytwórczo - Usługowa Sp. z o.o, ul. Niedźwiedzia 60, 15-531 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37412,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29911,14
Oferta z najniższą ceną: 29911,14 / Oferta z najwyższą ceną: 29911,14
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIM Sp z o.o, ul. Puławska 45 B, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12910,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14311,33
Oferta z najniższą ceną: 14311,33 / Oferta z najwyższą ceną: 14311,33
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIM Sp z o.o, ul. Puławska 45 B, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49324,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59241,38
Oferta z najniższą ceną: 59241,38 / Oferta z najwyższą ceną: 59241,38
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet Nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIM Sp. z o.o, ul. Puławska 45 B, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45412,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59834,40
Oferta z najniższą ceną: 59834,40 / Oferta z najwyższą ceną: 59834,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet Nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp. z o.o, ul. Konopnickiej 11 a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14680,04
Oferta z najniższą ceną: 14680,04 / Oferta z najwyższą ceną: 16576,25
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet Nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp z o.o, ul. Konopnickiej 11 a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30927,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29185,98
Oferta z najniższą ceną: 29185,98 / Oferta z najwyższą ceną: 30512,54
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont drogi powiatowej nr 1051 S na odc. od DW 904 m. Aleksandria, gmina Konopiska.
- Wykonywanie usług przeglądów technicznych, konserwacji serwisowych sprzętu i aparatury medycznej w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Remont parkingu biurowego wraz z instalacją kanalizacji deszczowej
- Dostawa automatycznego systemu bezpośredniego zatężenia dla Wydziału Infrastruktury i Środowiska Politechniki Częstochowskiej.
- Dostawa stanowiska absorpcyjnego do symulacji procesu oczyszczania biogazów dla Politechniki Częstochowskiej w ramach projektu "Rozwój kompetencji kluczem dla rozwoju gospodarki"
- "Roboty brukarskie na terenach stan. zas. kom. gminy, admin. i zarz.przez ZGM TBS w Sp.z o.o. ul. POW 24,42-200 Częstochowa oraz stanowiących własność ZGM TBS Sp.z o.o. ul. POW24,42-200 Częstochowa"
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - umowa ramowa ZP24/A/11/2025
- Sukcesywna dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i produktów opatrunkowych
- Zakup i dostawa środków do dezynfekcji i opatrunków na potrzeby Szpitala Barlinek - dziesięć pakietów.
- Dostawa preparatów leczniczych, środków ochronnych, środków dezynfekcyjnych, materiałów stomatologicznych oraz narkotestów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.