Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-22
Wrocław: Budowa boiska do piłki nożnej i urządzeń sportowych na terenie Zespołu Szkół nr 19 przy ul. Spółdzielczej we Wrocławiu - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.
Numer ogłoszenia: 16078 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich , ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607356, faks 071 360 73 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska do piłki nożnej i urządzeń sportowych na terenie Zespołu Szkół nr 19 przy ul. Spółdzielczej we Wrocławiu - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy boiska do piłki nożnej i urządzeń sportowych na terenie Zespołu Szkół nr 19 przy ul. Spółdzielczej we Wrocławiu wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, uzyskaniem zamiennej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonywanych robót, oraz realizacja robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację wraz z wykonaniem powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 2. Zakres zamówienia obejmuje ; Etap 1 - opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania robót, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń, w tym uzyskaniem zamiennej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonywanych robót. Etap 2- wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, założenia programowe, standard wykonania opisano w Załączniku A do specyfikacji, tj. w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU). 4 Termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) Etap 1 : do 25.05.2015 r. b) Etap 2: do 28.08.2015 r..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających będą prace polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Pzp
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 6 000 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowali minimum 2 dokumentacje projektowe obejmujące swoim zakresem zagospodarowanie terenów sportowych , ORAZ b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie boiska ze sztucznej trawy oraz budowie zewnętrznego placu zabaw lub siłowni zewnętrznej każda; LUB c) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty budowlane w formule /projektuj-buduj/ polegające na zaprojektowaniu i budowie boiska ze sztucznej trawy oraz budowie zewnętrznego placu zabaw lub siłowni zewnętrznej każda. UWAGA! Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w punkcie 1.6., gdy Wykonawca potwierdzi wykonanie podanych zakresów prac projektowych i robót budowlanych w jednym zadaniu lub zadaniach oddzielnych, które łącznie potwierdzają wymagane doświadczenie Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: a) osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej b) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 poz. 1409 t.j.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz.578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto Wykonawca z formularzem ofertowym składa: Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych - pisemne (w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( przykładowy wzór 1.6.) wraz z: 1. Aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają, wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli podmiot, na zasobach którego polega Wykonawca, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w §3 ust. 1 pkt 2 rozp. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Oświadczeniem podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór 1.1.A)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Przedłużenie okresu gwarancji - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określono w rozdziale XV punkt 3 SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Januszowickiej 15A lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Januszowickiej 15A w Kancelarii (parter ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont pomieszczeń w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Kwidzyńskiej 4H we Wrocławiu
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania nr 07330 pn. "Budowa oświetlenia drogowego w ul. Ignacego Mościckiego"
- Dostawa kryształów nieliniowych do budowy stanowiska pn. "Spektrometr dwugrzebieniowy na zakres średniej podczerwieni na bazie laserów Cr:ZnS/Se" dla Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Łukasiewicz-PORT
- Dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania
- Dostawa gotowych mebli do Centrum Obsługi Cudzoziemców mieszczącego się w budynku Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ulicy Uniwersyteckiej 22/26 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy budynku Centrum Aktywności Kulturalno-Społecznej w Niebylcu
- Tworzenie mieszkania wspomaganego na terenie gminy Wierzbica
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka
- Kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie części budynku Collegium Biomedicum wraz z dostawą sprzętu oraz uzyskaniem niezbędnych zgód i pozwoleń
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej ul. Graniczna w miejscowości Jedlnia-Letnisko" na odcinku ok. 1113m
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012", przy ZSO Nr 8 ul. Na Błonie 15B w Krakowie, w trybie zaprojektuj i wykonaj.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.