eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa paliw dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie w 2012 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-17

Warszawa: Dostawa paliw dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 16075 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327303 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie, ul. Nowy Świat 18/20, 00-373 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4430400, faks 22 4430401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie w 2012 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie. Zamawiający posiada flotę samochodową 7 (siedmiu) samochodów osobowych mających siedzibę w: Warszawie (2 auta), Ciechanowie (1 auto), Ostrołęce (1 auto), Radomiu (1 auto), Siedlcach (1 auto). Wykaz aut zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje zakup:1. Oleju napędowego (ON) - odpowiedniego do pory roku (letni, przejściowy, zimowy), 2.Benzynybezołowiowej 95 oktanowej (Pb 95), w maksymalnej ilości 14 353 litrów wg następującego asortymentu: ON- 10 760 litrówPB - 3593 litrów, lecz nie mniej niż 50 % wskazanych ilości. 1. Miejscem tankowania będą stacje paliw Wykonawcy. Zamawiający planuje tankowanie pojazdów na stacjach paliw Wykonawcy zlokalizowanych głównie na terenie województwa mazowieckiego ze szczególnym uwzględnieniem: m. st. Warszawy oraz miast: Ciechanów, Ostrołęka, Płock, Radom i Siedlce. W związku z tym Wykonawca powinien umożliwić tankowanie na co najmniej 6 (sześciu) stacjach paliw (z pełnym asortymentem, tj. ON, Pb 95) obsługujących karty flotowe i czynnych całą dobę, w tym: a) co najmniej jednej stacji paliw położonej na terenie m. st. Warszawa - w promieniu nie większym niż 10 km od siedziby Zamawiającego tj. Nowy Świat 18 20 w (00-373) Warszawie, b) co najmniej po jednej stacji paliw położonej w granicach administracyjnych każdego z miast Delegatur w: Ciechanowie, Ostrołęce, Płocku, Radomiu, Siedlcach. 2.Zakup paliwa dokonywany będzie w formie bezgotówkowej - za pomocą kart flotowych. 3.Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. 4. Karta flotowa będzie służyła tylko i wyłącznie do zakupu paliwa.5. Dostarczane paliwa ciekłe muszą być zgodne z wymaganiami wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441) oraz Polskimi Normami tj.: PN-EN 228:2006 (benzyna bezołowiowa) i PN-EN 590:2006 (olej napędowy). 6.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): CPV - 09.13.41.00-8 (olej napędowy), CPV - 09.13.21.00-4 (benzynabezołowiowa). 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy PZP. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walucie obcej. Zamawiający nie przewiduje zmian cen wynikających ze zmiany kursów walut. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy PZP..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podakarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA, Oddział w Uhercach Mineralnych, Średnia Wieś 177, 38-604 Średnia Wieś, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70008,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64792,13

  • Oferta z najniższą ceną: 64792,13 / Oferta z najwyższą ceną: 65812,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.