eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówEwidencja dróg i mostów



Ogłoszenie z dnia 2017-01-30

Ogłoszenie nr 16073 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.

Myszków: Ewidencja dróg i mostów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 365776


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 370137


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, krajowy numer identyfikacyjny 151398497, ul. Kościuszki  26, 42-300  Myszków, państwo Polska, woj. śląskie, tel. (34)3132682, faks (34)3135029, e-mail zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miastomyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ewidencja dróg i mostów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.55.2016.PZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest założenie ewidencji dróg gminnych o długości ok. 152 km (+/- 5 km) w formie komputerowej bazy danych, zintegrowanej z SIP Gminy Myszków, aktualizacja ewidencji 8 obiektów mostowych zlokalizowanych na terenie miasta Myszkowa oraz przeprowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego ww. dróg gminnych i obiektów mostowych. 2. Na realizację przedmiotu zamówienia składają się: 1) Integracja z SIP gminy Myszków wdrażanego oprogramowania do prowadzenia ewidencji dróg i obiektów mostowych, projektowania tablic informacji drogowskazowej, oznakowania pionowego i poziomego, tworzenia projektów organizacji ruchu oraz niezależnego "modułu" przeznaczonego do obsługi przeglądów okresowych dróg i mostów z zastosowaniem oceny punktowej i generowania protokołów; 2) Aktualizacja i modernizacja systemu referencyjnego - dla sieci dróg gminnych o łącznej długości ok. 152 km (+/- 5 km); 3) Założenie elektronicznej ewidencji dróg gminnych, polegającej na inwentaryzacji i wprowadzeniu do bazy danych ewidencji dróg obsługiwanej przez wdrożone oprogramowanie, elementów korytarza drogi zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. (Dz. U. Nr 67 poz. 582 i poz. 583) dla sieci dróg gminnych o łącznej długości ok. 152 km (+/- 5 km); 4) Założenie elektronicznej ewidencji 8 obiektów mostowych, polegającej na aktualizacji i wprowadzeniu danych do bazy danych ewidencji obiektów mostowych obsługiwanej przez wdrożone oprogramowanie, zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. (Dz. U. Nr 67 poz. 582 i poz. 583) dla 8 obiektów mostowych; 5) Przeprowadzenie szkoleń w zakresie ewidencji dróg oraz obsługi wdrożonego oprogramowania; 6) Przeprowadzenie okresowego rozszerzonego przeglądu stanu technicznego dróg gminnych (pierwszy przegląd 5-letni) - dla sieci dróg o łącznej długości ok. 152 km (+/- 5 km), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 290); 7) Przeprowadzenie okresowego podstawowego przeglądu stanu technicznego dróg gminnych (pierwszy przegląd roczny) - dla sieci dróg o łącznej długości ok. 152 km (+/- 5 km), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 290); 8) Przeprowadzenie okresowego rozszerzonego przeglądu stanu technicznego obiektów mostowych (drugi przegląd 5-letni) - dla 1 obiektu mostowego, który został wyremontowany w 2015r.; 9) Przeprowadzenie okresowego podstawowego przeglądu stanu technicznego obiektów mostowych (drugi przegląd roczny) - dla 8 obiektów mostowych, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane; 10) Wykonanie uzupełniającej dokumentacji fotograficznej (tzw. fotorejestracja pasadrogowego) dróg gminnych objętych okresowym przeglądem stanu technicznego dróg, o łącznej długości ok. 152 km (+/- 5 km). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Rodzaj zamówienia: usługa. 5. Kody CPV dotyczące zamówienia: Główny kod: 72300000-8: Usługi w zakresie danych. Dodatkowy kod: 72268000-1: Usługi dostawy oprogramowania, 72310000-1: Usługi przetwarzania danych, 72319000-4: Usługi dostarczania danych, 72322000-8: Usługi zarządzania danymi, 72263000-6: Usługi wdrażania oprogramowania. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia: Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane usługi, oraz systemy odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech techniczno-użytkowych gorszych od podanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 9. Zamawiający nie dopuszcza: 1) składania ofert częściowych; 2) składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 72300000-8
Dodatkowe kody CPV: 72268000-1, 72310000-1, 72319000-4, 72322000-8, 72263000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT211670.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SIGMA PROJEKT Sp. z o.o.,  ,  ul. Zagójska 7,  04-160 ,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95964.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95964.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 482474.77
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.