To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-04
Borne Sulinowo: Zakup sprzętu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Miasta Bornego Sulinowa
Numer ogłoszenia: 160717 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267726 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna Miasta Bornego Sulinowa w Bornem Sulinowie, Al. Niepodległości 2b/8, 78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 37 34 164, faks 94 37 34 133.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Miasta Bornego Sulinowa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczo gaśniczego dla OSP Miasta Borne Sulinowo. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Zamówienia załącznik nr 6, będąca integralną częścią SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 35.11.10.00 - Sprzęt gaśniczy 35.11.15.00 - System tłumienia ognia 35.11.15.10 - Ręczne narzędzia do tłumienia ognia 35.11.20.00 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KADIMEX SPÓŁKA AKCYJNA, ul. Wółczańska 290, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138888,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 149999,67
Oferta z najniższą ceną: 149999,67 / Oferta z najwyższą ceną: 149999,67
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży roboczej i odzieży ochronnej dla stażystów uczęszczających na staże w ramach projektu pn. "Wybieram przyszłość zawodową - edycja II"
- Dostawa zestawów operacyjnych, serwet, podkładów i jednorazowej odzieży ochronnej
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- Dostawa do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska
- "Zakup pojazdu ATV uprzywilejowanego strażackiego oraz wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Korczynie"
- Dostawa fartuchów foliowych jednorazowego użytku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.