eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiPrzetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy rękawiczek i opatrunków dla SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 8/2009



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Międzyrzec Podlaski: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy rękawiczek i opatrunków dla SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 8/2009
Numer ogłoszenia: 160714 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy rękawiczek i opatrunków dla SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 8/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy rękawiczek i opatrunków na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzach cenowych stanowiących załączniki od nr 1 do nr 2 SIWZ. Formularz cenowy Nr 1 dotyczy rękawiczek Formularz cenowy Nr 2 dotyczy opatrunków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuję od wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a)na podstawie w art.22 ust. 1 pkt. 1,2,3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia publicznego b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4.Oświadczenie zawierające informacje że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz może ubiegać się na podstawie art. 22 ust.1 pkt. 1-3 oraz art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). 5.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedze i doświadczenie należy załączyć do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat 3 dostaw typu podobnego do przedmiotu zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 6.Deklarację Zgodności CE dla wyrobu medycznego dotyczące zaoferowanego produktu. 7.Dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli). Zamawiający w celach porównawczych może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 8.Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Formularz cenowy Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dotyczy dostawy rękawiczek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Formularz cenowy Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dotyczy dostawy opatrunków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.