eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie dodatkowych robót budowlanych w trakcie realizacji remontu budynku Nr 1 KMP w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-04

Olsztyn: Wykonanie dodatkowych robót budowlanych w trakcie realizacji remontu budynku Nr 1 KMP w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3
Numer ogłoszenia: 160689 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153719 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dodatkowych robót budowlanych w trakcie realizacji remontu budynku Nr 1 KMP w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dodatkowych robót budowlanych których konieczność wykonania powstała w trakcie realizacji remontu budynku Nr 1 KMP w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 polegających na wykonaniu podbicia fundamentów posadzki, iniekcji ścian piwnicy, odwodnieniu piwnicy oraz zaizolowaniu ścian zewnętrznych starej części budynku...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Lider Konsorcjum: Inwest-Serwis Zakład Usług Inwestycyjnych Wojciech Grochowski Konsorcjant: Inwest-Serwis Sp.z.o.o., ul. Polna 19, 10-086 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107539,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132274,05

  • Oferta z najniższą ceną: 132274,05 / Oferta z najwyższą ceną: 132274,05

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie prowadzone jest na podst. art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. Zamówienie podstawowe dotyczy wykonania remontu zabytkowego budynku Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 po byłych koszarach wojskowych. Roboty budowlane prowadzone są na podstawie dokumentacji projektowej i uzgodnień z Miejskim Konserwatorem Zabytków.W trakcie prowadzonych prac odkryte zostały wcześniej nie stwierdzone elementy konstrukcyjne budynku wymagające wykonania dodatkowych niemożliwych wcześniej do przewidzenia robót. Na etapie projektowania nie było możliwe odkrycie kompleksowe fundamentów w celu sprawdzenia głębokości ich posadowienia. Ze względu na dodatkowe wzmocnienia stropów konieczne okazało się obniżenie poziomu posadzki w pomieszczeniu wentylatorowni. Po zdjęciu warstw posadzki w piwnicy okazało się, że fundamenty znajdują się na głębokości uniemożliwiającej bezpieczne pogłębienie pomieszczenia. Ponadto na etapie projektowania projektant nie stwierdził występowania wód opadowych i gruntowych w piwnicy budynku. Po zdjęciu warstw posadzki w piwnicy okazało się, że występuje tam woda gruntowa. W związku z tym, projektant zlecił wykonanie iniekcji ścian piwnicy, odwodnienie piwnicy oraz zaizolowanie ścian zewnętrznych starej części budynku.Stąd też przedmiotem zamówienia są ww. dodatkowe roboty budowlane. Na realizację zadania podstawowego została zawarta umowa w dniu 13-07-2015 r. z Wykonawcą wyłonionym w drodze postępowania przetargowego ( Nr ogłoszenia o udzieleniu zamówienia 104055-2015). Roboty dodatkowe do zamówienia podstawowego, udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego (Z-t-P/7/15) obejmują swoim zakresem prace niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Wykonanie zamówienia podstawowego stało się uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zakres robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.