Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-23
Gdańsk: Przebudowa nawierzchni jezdni i chodników ul. Trakt Św. Wojciecha.
Numer ogłoszenia: 160660 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni jezdni i chodników ul. Trakt Św. Wojciecha..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi remont nawierzchni jezdni i chodników ulicy Trakt Św. Wojciecha na odcinku o długości ok. 1 km od ul. Ukośnej do ul. Gościnnej. 1.Roboty rozbiórkowe: -rozebranie istniejących krawężników, obrzeży, nawierzchni chodników z płytek 50x50x7, -rozebranie istniejących dróg z płyt betonowych, żelbetowych ażurowych, polbruku, -rozebranie podbudowy betonowej gr 15 cm, nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 6 cm, 2.Roboty nawierzchniowe: -ułożenie nowych krawężników kamiennych, -ułożenie siatki przeciwspękaniowej, -ułożenie nawierzchni jezdni: warstwa wiążąca gr. 6 cm, warstwa ścieralna (SMA) gr.4 cm. -ułożenie nowych zatok autobusowych - brukowiec gr. 16 - 20 cm. -ułożenie nowej nawierzchni chodników- płytki 30x30x5 cm o fakturze kamiennej oraz płytki 50x50x7 cm, -wykonanie nowych zjazdów - kostka betonowa grafitowa gr. 8 cm, -wykonanie nowych wysp kierujących - kostka betonowa szara gr. 8 cm. -zamontowanie nowych barier ochronnych, typu ucho, -wykonanie zieleni - humusowanie skarp z obsianiem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 35.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a.Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) jedno zamówienie polegające na remoncie nawierzchni jezdni o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto. b.Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni jezdni przy zastosowaniu mieszanek mineralno bitumicznych na powierzchni nie mniejszej niż 10 000 m2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać ww. warunek w sposób następujący : przynajmniej jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić m.in. w następujących przypadkach: I.Zmiana terminu wykonania umowy jest dopuszczalna: a)w przypadku podjętej przez Zamawiającego decyzji o: - zmianie rodzajów materiałów budowlanych, technologii wykonania robót, - rezygnacji z wykonania niektórych zakresów robót, b)w przypadku wstrzymania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego, c)w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, a zakres tych robót ma wpływ na termin wykonania niniejszej umowy, d)z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, e)w przypadku wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót, f)w przypadku znalezienia na terenie budowy przedmiotów wybuchowych i niebezpiecznych pochodzenia wojskowego, których termin usuwania będzie miał wpływ na termin realizacji robót. g)w przypadku opóźnienia w uzyskaniu stosownych decyzji administracyjnych lub uzgodnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. h)po zawarciu umowy, nastąpiła zmiana przepisów mających bezpośredni wpływ na sposób realizacji przedmiotu umowy. II.Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy a)w przypadku podjętej przez Zamawiającego decyzji o: - zmianie: rodzajów materiałów budowlanych, technologii wykonania robót, - w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części robót - zmniejszenie wynagrodzenia o wartość nie wykonywanego zakresu robót, b)w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, stosowanie do stawki ustalonej przez ustawodawcę. III.Inne zmiany a)w zakresie kluczowego personelu wykonawcy na osobę o równoważnych uprawnieniach, jak określone w SIWZ, b)wprowadzenie i zmiana podwykonawców na etapie realizacji robót, c)zmiana przez Wykonawcę formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: kancelaria ZDiZ pokój 2 bud A..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 09:30, miejsce: sekretariat ZDiZ pokój 25 bud B. Otwarcie ofert nastąpi w pokoju 03 w bud B o godz. 10:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami i składania wyjaśnień na piśmie jest: Szymon Socha od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 do 14:00, tel.: 58 52-44-624....
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "BO 2021 Pumptrack - tor jazdy dla każdego na świeżym powietrzu" z zakresu zadań Budżetu Obywatelskiego 2021.
- Dostawa zestawów do perfuzji wątroby dla UCK
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Zbrosławice - ul. Kopernika w Miedarach (II etap)
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa drogi leśnej na odcinku Kuligowo - Policko. Etap II. Odcinek od km 2+700 do km 5+362.
- Remont dróg gminnych w miejscowości Sterdyń ul. Strażackiej nr 390919W i ul. Nowoprojektowanej nr 390921W
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z renowacja nawierzchni alejek w Parku Kleparskim w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.