eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa rejestratora parametrów lotu wraz z czujnikami, zestawu do badań wiroprądowych, kamery termowizyjnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-21

Rzeszów: Dostawa rejestratora parametrów lotu wraz z czujnikami, zestawu do badań wiroprądowych, kamery termowizyjnej.
Numer ogłoszenia: 160605 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rejestratora parametrów lotu wraz z czujnikami, zestawu do badań wiroprądowych, kamery termowizyjnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rejestratora parametrów lotu wraz z czujnikami, zestawu do badań wiroprądowych, kamery termowizyjnej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.71.00-3, 38.43.10.00-5, 38.65.16.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załacznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załacznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załacznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załacznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załacznik nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2010 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 207 bud. A ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa rejestratora parametrów lotu wraz z czujnikami..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejestrator danych charakterystycznych dla obiektów latających z funkcja 2-osiowego autopilota + kontrola obrotów silnika. Przeznaczony do badań platform samolotów bezpilotowych (IMU przystosowane do obiektów skrzydlatych) z możliwością sterowania BSL po trasie. W skład rejestratora powinny wchodzić dwa moduły rejestrujące z funkcją autopilota, wykonane w postaci kompaktowych, sztywnych płytek PCB. Niezbędnym elementem wyposażenia dodatkowego rejestratora jest platforma latająca do testowania i kalibracji urządzeń pomiarowych oraz integracji ich z rejestratorem. Rejestrator powinien być wyposażony w urządzenie do pomiaru napięcia i natężenia prądu i rejestracji tych wartości. Urządzenie to nie musi być zintegrowane z rejestratorem. Urządzenie powinno posiadać konsolę pracującą w czasie rzeczywistym pozwalającą na podgląd i edycję parametrów z linii komend, podczas podłączenia do portu USB. Urządzenie powinno posiadać możliwość podłączenia modemu 2,4GHz z pełnym dostępem do konsoli komend, umożliwiającej w czasie lotu pogląd podstawowych parametrów a także zmiany parametrów pętli kontrolnych (PID). Do komunikacji powinien wystarczyć standardowy emulator terminala HyperTerm oraz skrypty linii komend automatycznie ściągające wszystkie pliki i konwertujące je do ponumerowanych tabelek tekstowych i plików GoogleEarth. Warunki techniczne na rejestrator: 1. Wymiary nie większe niż: 125x55x15mm 2. Masa (bez kabli) nie większa niż: 70g 3. Urządzenie powinno posiadać funkcje 2 osiowego autopilota (sterowanie 2 serwami do lotów po trasie z co najmniej 100 punktami) 4. Urządzenie powinno mieścić się w jednym sztywnym zespole PCB. 5. Komunikacja z urządzeniem za pomocą portu USB z automatycznym wykrywaniem urządzenia z prędkością powyżej 0.5Mbit/s, pojemność logowanych danych powyżej 4MB 6. Możliwość eksportu toru lotu do Google Earth 7. Pobór prądu nie większy niż 300mA przy napięciu 5,5V 8. Kalibracja na zakres temperatur 0-60 stopni C 9. Poprawne działanie (bez zawieszania się) w zakresie temperatur -20 do 70 stopni C 10. Ciśnieniomierze z kompensacją temperaturową 11. IMU musi posiadać filtr Kalmana lub podobnej klasy filtr adaptacyjny usuwa jacy dryf żyroskopów w locie 12. Logowane parametry (Rejestrator może posiadać możliwość rejestrowania większej liczby danych): - Wysokość nad punktem startu oparte na automatycznej kalibracji przedstartowej (dokładność początkowa nie mniejsza niż 2m, dopuszczalny dryf wynikający ze zmiany pogody/ciśnienia atmosferycznego) - Temperatura powietrza - Ciśnienie atmosferyczne - Kąty orientacji przestrzennej przechylenia, odchylenia i pochylenia (IMU) - GPS speed, course, latitude, longitude (GPS co najmniej 5Hz, co najmniej 32 kanały, logowanie kursu powyżej 10km/h) - Prędkość względem powietrza - Pozycje serw (na podstawie sygnału sterującego PWM z odbiornika RC), rozdzielczość 10 bit. - Dwa wejścia analogowe 0-5V o rozdzielczości 10 bit. Warunki techniczne na latającą platformę testową: 1. Rozpiętość nie większa niż 2.4 m 2. Długość nie większa niż 1.4 m 3. Masa startowa nie większa niż 5 kg 4. Udźwig nie mniejszy niż 400 g 5. Napęd elektryczny 6. Długotrwałość lotu nie mniejsza niż 100 min 7. Prędkość przelotowa 45-55 km/h 8. Start z ręki 9. Lądowanie klasyczne lub na spadochronie Platforma latająca powinna charakteryzować się prostą konstrukcją, odpornością na wilgoć, dużą trwałością, dużą przestrzenią wewnętrzną, mieszczącą ładunek użyteczny i baterie zasilające..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.71.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawu do badań wiroprądowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne: waga nie więcej niż 1,2 kg wraz z baterią - minimalny zakres częstotliwości 10 Hz - 12MHz z możliwością pomiaru dwuczęstotliwościowego; multipleksowanie częstotliwości: min 900Hz - regulacja fazowa 0 - 359,5°, krok: 0,5 - układ wzmocnienia pracujący w układzie wzmacniacza i przedwzmacniacza - maksymalne wzmocnienie wzmacniacza: 60dB, krok: 0,5 - maksymalne wzmocnienie przedwzmacniacza: min 40dB krok: 0,5 - wyświetlacz monochromatyczny LED o wymiarach 80 x 60 mm i rozdzielczości nie mniejszej niż 320x240, szybkość odświeżania min. 75Hz , kąt widzenia min. 80° - defektoskop musi mieć możliwość współprac z sondami obrotowymi - defektoskop musi mieć możliwość pomiaru konduktywności w % IACS i w MS/m; minimalny zakres pomiarowy: 1% - 105% IACS - defektoskop musi mieć możliwość pomiaru grubości warstw, minimalny zakres pomiarowy: 1- 1000 um - możliwość regulacji prędkości rotora w 10 krokach w zakresie minimalnym 900 - 2700 obr/min - możliwość filtracji sygnału z zakresie przynajmniej 2Hz - 8kHz dla filtracji dolnoprzepustowej oraz w zakresie min. 1Hz - 7kHz dla filtracji górnoprzepustowej - możliwość ustawiania filtracji pasmowo-przepustowej sygnału - przyłącze czujników: Fischer 11-pin i BNC - możliwość obsługi defektoskopu jedną ręką - możliwość wbudowania przynajmniej 4 wzorców referencyjnych wad w rękojeść miernika - min. zakres temperatury pracy: 0 - 50°C Defektoskop musi być wyposażony w : - akumulator (czas pracy na akumulatorze min 7 h) - ładowarka zewnętrzna - pokrowiec ochronny - torba transportowa - sondę do pomiaru konduktywności pracującą na częstotliwości 60kHz - sondę do wykrywania nieciągłości na powierzchniach płaskich - kabel do podłączenia sondy konduktywności do defektoskopu - kabel do podłączenia do defektoskopu sondy do wykrywania nieciągłości na powierzchniach płaskich Wymagana dostawa i instalacja urządzeń oraz dwuetapowe szkolenie użytkowników w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu. Wszystkie urządzenia objęte min.12 miesięczną gwarancją w zakresie części i usług. Bezpłatne przeglądy okresowe po 12, 24 miesiącach eksploatacji. Zestaw niezbędnych przyłączy. Dostawa kompletnego systemu i uruchomienie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kamery termowizyjnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne: Rozdzielczość detektora 120x120 czułość termiczna <0,10 C obiektyw (o x o /m) 25 x 25/0,6 Wielkość wyświetlacza 2,8 cala waga z baterią 340 g czas pracy 4 h tryb pomiaru: punkt, obszar, izoterma gwarancja: 24 m-ce wyposażenie kamery: waliza transportowa zasilacz program do obsługi i interpretacji wyników kabel usb, kabel zasilnia bateria karta pamięci min 2 GB Dodatkowo 2-3 h instruktaż obsługi kamery i interpretacji wyników.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.