eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Termorenowacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Jagiełły w Krasnymstawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-07

Krasnystaw: Termorenowacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Jagiełły w Krasnymstawie.
Numer ogłoszenia: 160593 - 2007; data zamieszczenia: 07.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5765211...13, 5767278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termorenowacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Jagiełły w Krasnymstawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termorenowacji dachu na budynku szkoły i sali sportowej w Liceum Ogólnokształcącym im. Władysława Jagiełły w Krasnymstawie. Docieplenia dachu metodą wdmuchania granulatu wełny mineralnej lub szklanej w przestrzeń pomiędzy stropem a dachem budynku głównego Szkoły, naprawy istniejącego pokrycia dachu oraz pokrycia dachów papą termozgrzewalną, docieplenia dachu sali sportowej z zapleczem, płytami twardymi wełny mineralnej wraz z naprawą istniejącego pokrycia i nowymi warstwami z papy termozgrzewalnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Oryginalny kod CPV: 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy - prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - prawo zamówień publicznych. 1.2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 1.2.1. Wykonawca winien być osobą fizyczną, osobą prawną, jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej lub konsorcjum firm, zdolną do wykonania określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia robót. 1.2.2. Wykonawca zakończył w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, realizację co najmniej 2 zadań o łącznej wartości minimalnej 150 tys. zł odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia przy czym przynajmniej jedno zadanie miało wartość co najmniej 100 tys. zł. 1.3. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie, (indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum) w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt. 6 SIWZ na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 1.1. - 1.3. na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wraz ze swoja ofertą Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty: 1.1.1. Formularz oferty przetargowej. (Załącznik Nr 1 do siwz). 1.1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do siwz). 1.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.4. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. W przypadku konsorcjum pełnomocnictwo dla ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Załącznik Nr 3 do siwz). 1.1.5. Wykaz robót zgodnie z wymaganiami stawianymi w pkt. 5.2.2. siwz (Załącznik Nr 4). Do formularza należy dołączyć referencje, od instytucji na rzecz których Wykonawca wykonał wymienione w wykazie roboty, potwierdzające, że zostały one wykonane z należną starannością. 1.1.6. Wykaz stawek i narzutów zastosowanych do sporządzenia kosztorysu ofertowego oraz wyceny ewentualnych robót dodatkowych (Załącznik Nr 5) 1.1.7. Wyceniony Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie Przedmiaru Robót oraz dokumentacji projektowej. 1.2. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 1.1 muszą zostać złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22 - 300 Krasnystaw, tel. (082) 576-72-86 do 88, 576-52-11 do 13, fax. (082) 576 45..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, pok. Nr 117, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.