eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopanedostawa armatury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-08

POZYCJA 16058

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zakopane: dostawa armatury Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: SEWiK Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o., do kontaktów: mgr inż Barbara Garalowska, ul. Kasprowicza 35c, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2024450, 2024460, fax 018 2024454, 2024458, e-mail: sewik@sewik.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sewik.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.sewik.com.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): nie dotyczy Więcej informacji można uzyskać pod adresem: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o. o., mgr Barbara Kreft, ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0 18 20 25 615, fax 0 18 20 25 611, e-mail: bkreft@tesko.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: komunalna spółka prawa handlowego; Inne:dostarczanie wody, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa armatury. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba SEWIK Tatrzańskiej Komunalnej Grupy Kapitałowej sp. z o. o., ul. Kasprowicza 35c, 34-500 Zakopane. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury wraz z wliczonym w cenę transportem do siedziby Zamawiającego wg następującego zestawienia: Zadanie 1: Dostawa armatury wodociągowej Zadanie 2: Dostawa armatury sieciowej Zadanie 3: Dostawa armatury naprawczej Zadanie 4: Dostawa armatury domowej i innej Zadanie 5: Dostawa armatury kanalizacyjnej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca winien załączyć: a) aktualne atesty PZH dotyczące oferowanych materiałów dopuszczające je do kontaktu z wodą pitną - wymagane tylko dla zadania 1,2,3,4 b) dokumenty (karty katalogowe) proponowanego w ofercie materiału, potwierdzające jego cechy techniczne wymagane jak w materiałach do przetargu c) deklaracje zgodności z obowiązującymi w Polsce normami wykonania i odbioru oferowanego materiału d) certyfikat zapewnienia systemu jakości np. ISO w zakresie oferowanego materiału e) świadectwo wystawione dla producenta nadania znaku jakości np. RAL dla ochrony antykorozyjnej dla armatury, kształtek - wymagane tylko dla zadania 1,2,3,4 f) certyfikat CNBOP na hydranty - wymagany tylko dla zadania 3 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.86.32.30 - Złącza do przewodów rurowych Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.32.30 - Złącza do przewodów rurowych Oryginalny kod CPV: 28.86.32.41 - Łączniki do przewodów rurowych z polietylenu Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.32.40 - Łączniki do przewodów rurowych Oryginalny kod CPV: 28.57.00.00 - Wyroby z żeliwa Kod CPV wg słownika 2008: 44.47.00.00 - Wyroby z żeliwa Oryginalny kod CPV: 27.30.00.00 - Produkty z żelaza i stali Kod CPV wg słownika 2008: 14.71.10.00 - Żelazo Oryginalny kod CPV: 28.83.00.00 - Studzienki kanalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.13.00.00 - Studzienki kanalizacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W okresie trwania umowy Zamawiający przewiduje zakup materiału: Zadanie 1: do kwoty netto 43 000,0 PLN Zadanie 2: do kwoty netto 38 000,0 PLN Zadanie 3: do kwoty netto 72 000,0 PLN Zadanie 4: do kwoty netto 116 000,0 PLN Zadanie 5: do kwoty netto 87 000,0 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) wykonawca winien załączyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców dla każdego z zadań osobno. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - treść oświadczenia zał.2 do specyfikacji. 4) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej f) aktualne atesty PZH dotyczące oferowanych materiałów dopuszczające je do kontaktu z wodą pitną - wymagane tylko dla zadania 1,2,3,4 g) dokumenty (karty katalogowe) proponowanego w ofercie materiału, potwierdzające jego cechy techniczne wymagane jak w materiałach do przetargu h) deklaracje zgodności z obowiązującymi w Polsce normami wykonania i odbioru oferowanego materiału i) certyfikat zapewnienia systemu jakości np. ISO w zakresie oferowanego materiału j) świadectwo wystawione dla producenta nadania znaku jakości np. RAL dla ochrony antykorozyjnej dla armatury, kształtek - wymagane tylko dla zadania 1,2,3,4 k) certyfikat CNBOP na hydranty - wymagany tylko dla zadania 3 l) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sewik.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.03.2007, godzina 10:15, TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o. o., ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 - Dostawa Armatury wodociągowej. 1) Krótki opis: Dostawa armatury wodociągowej wraz z wliczonym w cenę transportem do siedziby Zamawiającego. Całość materiału przeznaczona jest do wody pitnej. Zadanie obejmuje dostawę materiału jednego producenta. Zestawienie materiału objętego zad.1 zawiera siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.32.41, 28.86.32.30, 28.57.00.00, 27.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: W okresie trwania umowy Zamawiający przewiduje zakup materiału: Zadanie 1: do kwoty netto 43 000,0 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie 2: Dostawa armatury sieciowej. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury sieciowej wraz z wliczonym w cenę transportem do siedziby Zamawiającego Całość materiału przeznaczona jest do wody pitnej. Zadanie obejmuje dostawę materiału jednego producenta. Zestawienie materiału objętego zad.2 zawiera siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.32.41, 28.86.32.30, 28.57.00.00, 27.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: W okresie trwania umowy Zamawiający przewiduje zakup materiału: Zadanie 2: do kwoty netto 38 000,0 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie 3: Dostawa armatury naprawczej. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury naprawczej wraz z wliczonym w cenę transportem do siedziby Zamawiającego Całość materiału przeznaczona jest do wody pitnej. Zestawienie materiału objętego zad.3zawiera siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.32.41, 28.86.32.30, 28.57.00.00, 27.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: W okresie trwania umowy Zamawiający przewiduje zakup materiału: Zadanie 3: do kwoty netto 72 000,0 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie 4: Dostawa armatury domowej i innej. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury domowej i innej wraz z wliczonym w cenę transportem do siedziby Zamawiającego. Całość materiału przeznaczona jest do wody pitnej. Zadanie obejmuje dostawę rur stalowych, łączników ocynkowanych, zaworów, studni wodomierzowych, materiałów kanalizacyjnych oraz materiałów pomocniczych. Zestawienie materiału objętego zad.4 zawiera siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.32.41, 28.86.32.30, 28.57.00.00, 27.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: W okresie trwania umowy Zamawiający przewiduje zakup materiału: Zadanie 4: do kwoty netto 116 000,0 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zadanie 5: Dostawa armatury kanalizacyjnej. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury kanalizacyjnej wraz z wliczonym w cenę transportem do siedziby Zamawiającego Zadanie obejmuje dostawę rur kanalizacyjnych, kompletnych studni kanalizacyjnych z tworzywa sztucznego, łączników kanalizacyjnych. Zestawienie materiału objętego zad.5 zawiera siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.32.41, 28.83.00.00, 28.52.77.40. 3) Wielkość lub zakres: W okresie trwania umowy Zamawiający przewiduje zakup materiału: Zadanie 5: do kwoty netto 87 000,0 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.