Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wysokie Mazowieckie: zakup odczynników laboratoryjnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Ogólny, do kontaktów: mgr Dorota Zawłocka - kierownik Działu Zaopatrzenia i Obsługi Technicznej, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2752261 wew. 471, fax 086 2752047. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających:
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup odczynników laboratoryjnych 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital Ogólny, 18-200 Wysokie Mazoweickie, ul. Szpitalna 5 - magazyn apteki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup odczynników laboratoryjnych z podziałem na 4 pakiety (zadania) na okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Formularz / oferta wykonawcy sporządzona według wzoru zgodnie z SIWZ. 2. Oferta cenowa przygotowana w sposób podany w SIWZ - Załącznik Nr 1 zawierający wszystkie elementy, o których w nim mowa. 3. Oświadczenie z informacią, do której z grup w myśl ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami) należą oferowane wyroby oraz informacia, że wyroby te posiadaią stosowne dokumenty dopuszczające je do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, oraz że dokumenty te zostaną udostępnione zamawiaiącemu na każde jego żądanie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników laboratoryinych, ujęty w 4 asortymentowych pakietach: Pakiet Nr 1 : Kubeczki do surowicy i kuwety reakcyine do analizatora Express Plus Pakiet Nr 2 : Paski testowe do analizatora moczu Miditron Junior II Pakiet Nr 3: Odczynniki i materiały eksploatacyine do analizatora parametrów krytycznych Omni 4 Pakiet Nr 4: Odczynniki do ilościowego oznaczania białka CRP. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaiącej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonane będzie na podstawie formuły "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisuiących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Koncesję, zezwolenie lub Iicencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczcego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie z informacją, do której z grup w myśl ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. ( Dz.U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami) należą oferowane wyroby oraz informację, że wyroby te posiadają stosowne dokumenty dopuszczaiące je do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz że dokumenty te zostaną udostepnione zamawiającemu na każde jego żądanie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - cena brutto - 100%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwysmaz.pl. Opłata: 50,00; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.03.2007, godzina 10:30, Szpital Ogólny, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 5.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet Nr 1: Zakup kubeczków do surowicy i kuwet reakcyjnych do analizatora Express Plus 1) Krótki opis: P. 1. zakup kubeczków do surowicy i kuwet reakcyinych do analizatora Express Plus. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - cena brutto - 100%. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet Nr 2 : Zakup pasków testowych do analizatora moczu Miditron Junior II 1) Krótki opis: P. 2. zakup pasków testowych do analizatora moczu Miditron Junior II. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - cena brutto - 100%. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet 3: Zakup odczynników i materiałów eksploatacyinych do analizatora parametrów krytycznych Omni 4 1) Krótki opis: P. 3. zakup odczynników i materiałów eksploatacyinych do analizatora parametrów krytycznych Omni 4. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - cena brutto - 100%. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet 4: Zakup odczynników do ilościowego oznaczania białka CRP 1) Krótki opis: P. 4. zakup odczynników do ilościowego oznaczania białka CRP. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - cena brutto - 100%. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- ,,Dostawa wyposażenia żłobka w ramach zadania : Budowa żłobka miejskiego w Wysokiem Mazowieckiem"
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO
- DOSTAWA ELEMENTÓW BETONOWYCH
- Budowa drogi w miejscowości Brzóski-Falki.
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą dwóch aparatów
- Dostawa odczynników laboratoryjnych niezbędnych do realizacji zadań badawczych w ramach projektów realizowanych przez Instytut Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk - postępowanie 4.
- Dostawa odczynników i akcesoriów do barwień immunohistochemicznych na urządzeniu Autostainer Link 48 firmy DAKO wraz z dzierżawą zaklejarki do preparatów immunohistochemicznych
- Dostawa odczynników laboratoryjnych niezbędnych do realizacji zadań badawczych w ramach projektów realizowanych przez Instytut Farmakologii im. Jerzego Maja Państwowej Akademii Nauk - postępowanie 3.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych niezbędnych do realizacji zadań badawczych w ramach projektów realizowanych przez Instytut Farmakologii im. Jerzego Maja Państwowej Akademii Nauk - postępowanie 2.
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do oznaczeń immunodiagnostycznych i biochemicznych wraz z dzierżawą zintegrowanego analizatora
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





