Ogłoszenie z dnia 2014-07-23
Łódź: Roboty budowlane - wymiana zbiorczej szafy licznikowej i bezpiecznikowej wraz z wymianą
uszkodzonych przewodów instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym lewej oficyny w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 2A - po pożarze
Numer ogłoszenia: 160395 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna, ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - wymiana zbiorczej szafy licznikowej i bezpiecznikowej wraz z wymianą uszkodzonych przewodów instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym lewej oficyny w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 2A - po pożarze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane - wymiana zbiorczej szafy licznikowej i bezpiecznikowej wraz z wymianą uszkodzonych przewodów instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym lewej oficyny w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 2A - po pożarze- zgodnie z przedmiarem robót Inwestora stanowiącym załącznik do Zaproszenia Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH WALDEMAR DURAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH WALDEMAR DURAŃSKI
- Zakład Instalacji Elektrycznych, Waldemar Durański, ul. Koronna 40, 91-493 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7595,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7983,27
Oferta z najniższą ceną: 7983,27 / Oferta z najwyższą ceną: 7983,27
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie wszczęte zostało w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, ze względu na wyjątkową sytuację, której zamawiający nie mógł przewidzieć wcześniej, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, bez możliwości zachowania terminów przewidzianych dla innych trybów. Awaria spowodowana pożarem na przedmiotowej nieruchomości wymaga szczególnie szybkiej reakcji - konieczność natychmiastowej wymiany zbiorczej szafy licznikowej i bezpiecznikowej wraz z wymianą przewodów instalacji elektrycznej - najemcy nieruchomości pozbawieni są dostawy energii elektrycznej do lokali mieszkalnych i użytkowych.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
- 93/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż zasilaczy awaryjnych UPS do zasilania awaryjnego oddziałów szpitalnych
- Wymiana układu spalinowego kotłów grzewczych na biomasę, pracujących na kotłowni Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- DZP.26.169.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowo-budowlane w budynku Sadu Rejonowego dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie ul. Przy Rondzie 7
- Dostawa i montaż instalacji wraz z budową magazynów energii w CEZIB
- Roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Dostosowanie budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii oraz pompy ciepła w budynku Miejskiego Domu Kultury w Człuchowie, w którym prowadzi działalność statutową Ochotnicza Straż Pożarna
- Dostawa i wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy LED przy ul. Dojnowskiej 80 A, B, C i ul. Proroka Eliasza 3, 3 A w Białymstoku.
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Mszanie
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.